Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburator buclucas

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut,am un motor de 1100 cu carburator original si am mari probleme cu carburatorul de 2 sapt incoace,daca vreau sa plec de pe loc,motorul nu are putere si da in nas,chiar da sa se opreasca asta chiar si cu motorul cald.daca trag socu,chiar doar pana la jumatate...zboara.din tr3 si 4 inchid socul,insa daca vreau sa accelerez..il trag din nou.reglajele la carburator sunt dupa forum iar carburatorul este curatat si montat corect.daca la ralanti incerc sa acopar semiluna de de unde se regleaza ralantiul,motorul nu moare.am schimbat toate garniturile imbinarilor de la cuircuitul de admisie si leam dat cu silicon rosu.am facut si testul cu seringa cu benzina,insa se pare ca nu trage aer pe la nici o imbinare..insa nu pot sa ii dau de cap.multumesc anticipat http://forum.oltcit.ro/diverse/irma.htm

PS - adaugare la cele de mai sus, se poate lua flansa de textolit si modifica, asa incat IRMA va sta cu CNC in fata. Se poate monta un jiclor de 150 principal de benzina pe IRMA. Rezultatul va ridiculiza carburatorul original in orice mod imaginabil. da..sa stii ca pana acum nu mam gandit la astfel de modificare pt ca imi placea cum intra tr2 ca un "turbo",insa am inceput sa ma gandesc serios la aceasta optiune de fiecare data cand accelerez si...imi da in nas de zdruncina totul in mine.. eventual imprumuti de proba, vezi cum merge, daca esti multumit pastrezi, daca nu revii la cic. da,o sa incerc ,dar ma gandesc ca poate daca schimb carbul problema va persista,ca am pus si alt carb care se oprea cand astupai semiluna,si la mine nu se opreste.e normal sa se opreasca imediat cand astup camera 2? DA pai mam gandit ca trage aer pe la clapeta pt tr2.tot nu inteleg cum cu surubul de aer inchis la maximum ralantiul sta la 1000.chiar si dupa ce am etansat toate imbinarile admisiei. ... vad ca nimeni nu se omoara sa imi raspunda,sau nu stie...si masina mea tot in fata blocului sta.. bre, incearca faza cu ala de dacie cu imprumut, zau asa. Incearca si fa-i o reparatie capitala cum scrie pe site. Totusi s-ar putea sa fie de la pompa, injector de spritz.
catalin2187 a scris:... vad ca nimeni nu se omoara sa imi raspunda.

In mod sigur isi trage aer fals,pentru ca din moment ce zici ca ai etansat tot pe la admisie si ai inchis la maxim surubul de aer si el tot merge atunci isi trage aer fals. nu stiu daca ma crezi...dar am facut curatirea lui capitala de 2 ori...prima data mam gandit ca e infundat circuitul de benzen adin tr1 pt ca tragea numai cu socul...dar nici nu se opreste la acoperirea semilunei,insa ralantiul este f stabil...deci trage aer fals,dar nu trage.????cu carbul de dracie..voi incerca dar incerc sa ma asigur ca nu trage aer fals pe la imbinari,ca daca eu schimb inca o dat carbul,practic nu prea fac nimic,pt ca daca problema nu este din carb..ea va fi in continuare.dupa cum am mai spus,pe alta masina mergea fara probleme si nu avea nici unul dintre neajunsurile de mai sus,faza cu carbul de dacie o sa o fac definitiv,dar dupa ce ma asigur ca nu masina este problema...laurentiu a incercat sa ma ajute..insa a ramas si el fara optiuni...pe unde ar putea sa traga aer,astfel ca nu se opreste cand acopar semiluna? daca isi trage aer fals la ralanti...isi trage si in aceleratie..de aici vine lipsa de putere si nevoia de a trage socul..insa daca trag socul...poate da prea multa benzina si mi-o baga in ulei...si de aici alte probleme..
eu am curatat bine imbinarile galeriilor de admisie si cilindrii,am pus silicon rosu,am schimbat garniturile si apoi leam strans..din pacate problema a persistat.treaba e ca asa a facut dintr-o data..si deaia nu inteleg ce sa intamplat.a fost o gramada de treaba...in zadar Aer fals nu isi poate trage decit:
1.Talpa carburator
2.Imbinare dintre galeria de admisie si chiloasa.
Zgomotul produs de asa ceva seamana cu un suierat sau mai degraba cu un sasait dar care e continuu.Ai grija mare la stingerea galeriilor de admisie la imbinerea cu chiloasa.Acolo filetul e in aluminiu.Surubul e din fier.Normal ca va ceda filetul daca se stringe pre tare,eu am patit-o si pe acolo isi tragea aer fals.Din fenomenul pe care il descrii tu eu nu inclin decit spreconcluzia ca e aer fals. breeeee!!!
arunca dracului porcaria aia imputita si verifica cu alt carb, de oltcit daca nu vrei de dacie.
o iei usor prin eliminare si vezi care e buna! am mai incercat cu un carb de pe alta masina,care se oprea la faza cu semiluna,si apoi pe al meu lam pus pe alta masina....s-a oprit si asta la testu cu semiluna.... insa la mine..nu a vrut...la imbinarea dintre galerii si cilindru,unul dintre suruburi s-a invartit in gol asa ca am pus un mecanic sa imi mareasca filetu,la surub de 12 la cheie,asta la sfatul lui laurentiu,insa toate celelalte sau strans bine...daca ar fi tras pe la un cilindru...una dintre bujii ar fi fost mai alba..dar toate sunt la fel, negricioase pe la talpa carbului am facut testul cu seringa si nu am gasit nimic suspect...multumesc mult pt raspunsuri Am scris aici ca sa nu mai fac alt topic.
Ce fel de silicon recomandati pentru etansarea talpii la carbutator(in afara de ala rosu pentru garnituri, ca nu rezista la benzina), as vrea daca stiti cum se cheama nici un silicon .talpa trebuie sa fie perfect dreapta ca sa calce perfect pe garnitura de klingerit foarte de acord cu BANDITU, am incercat si eu cu diverse silicoane, dar nu tine. la un moment dat se inmoaie si se dizolva. in cel mai nefericit caz, puteti folosi acele garnituri de "carton" puse una sub klingherit si una deasupra, unse cu un strat subtire de vaselina, apoi stranse uniform in X si cu bun simt.
merita incercat. Pe site la : "descriere", "circuitul de aer-benzina", "verificari", pe mijlocul paginii jos, unde este foto aia cu garnitura din carton, sub ea scrie: "Producatorul nu a folosit garnituri ci un adeziv special rezistent la benzina". Despre adezivul asta intreb eu daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna cum se cheama noi ti-am spus cum se face, cum e bine si cum fac si recomanda producatorii auto.
daca tu stii altceva nu vrem sa te incurcam . te rog sa ne scuzi . cvapailty, nu vad de ce ai mai pune garniturile de carton daca tot pui de klingherit. Vezi sa nu faci confuzie intre garniturile de klingherit si antretoaza aia groasa care se pune intre ele.

Bogdan_eon, e bine ce ti-au zis baietii cu garniturile de klingherit eventual unse cu vaselina. Cel mai important este sa ai talpa carbului, talpa cutiei de amestec si antretoaza (sa nu uiti de ea) plane. Vezi ca eu nu am gasit nici o antretoaza pana acum sa fie plana.
Adezivul acela e ceva Loctite. Cred ca cristi_s te poate ajuta cu modelul . Dar si daca folosesti adeziv trebuie sa indrepti cele 4 suprafete de contact. pai stii de ce spun de garniturile de carton? pentru ca fata de klingherit, care e destul de dur, cartonul e mai moale si mai maleabil si ia mai bine forma talpilor si etanseaza mai bine. eu asa am pe masina. Pana nu am procedat asa imi tragea aer fals. acum fiecare procedeaza cum vrea. Oricum nu dezavantajeaza cu nimic garniturile acelea Eu vroiam doar sa se lamureasca daca prin klingherit te refereai la antretoaza, sau ziceai ca se pun doua garnituri de carton si doua de klingherit, cate una de fiecare parte a antretoazei. dar nu stiu la ce te referi cand spui antretoaza La distantierul ala de obicei rosu-visiniu, dar mai sunt si negre, care se pune intre garniturile de carton. E ceva la fel sub pompa de benzina. Ca solutie de etansare trebuie ceva rezistent la actiunea benzinei.O sa ti se pare ciudat dar poti folosi chiar si....................miere de albine. acum stiu la ce ii spuneti antretoaza, eu ii spuneam garnitura de textolid. ma rog stiam ce este doar sub o alta denumire Garnitura de textolit se pune in locul celei de carton si textolitul e un material gri inchis. Se mai foloseste si la imbinarile evacuarilor (acolo unde mierea de albine nu face fata ) Antretoaza e o piesa distincta.E amplasata sun carbutator iar deasupra su dedesubtul ei sunt 2 garnituri clingherit.Aici se poate folosi si miere de albine.La evacuare nu ai decit garnituri de clingherit.Aici se poate folosi cu succes silicon rosu.In alta parte nu mai ai antrtoaza si nici alta "garnitura" de textolit. Deci sub pompa de benzina si la delco nu e antretoaza? Se numeste altfel?

Se pare ca si eu am facut confuzie intre clingherit si textolit . Si am facut confuzie pentru ca am vazut garinuri de clingherit si sub carburator si sub pompa de benzina . Textolit, dupa ce am intrebat pe cineva cum arata, am constatat ca nu am vazut in viata mea . Corect.
Dar pe circuitul de evacuare al gazelor nu exista asa ceva.Numai din clingherit.Si ala nu din acela banal care se foloseste la instalatiile sanitare,e cava mai special,are o insertie metalica. Dan, in mesajul meu in care se facea referire la evacuare nu apare cuvantul antretoaza, sau trimitere la el . Eu doar la garnituri ma refeream.

Asa suntem noi tinerii, credem ca le stim pe toate.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community