Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Zăpadă în compartimentul motor

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Bună,
Ieri când am venit pe vremea asta frumoasă de la Comarnic la Brașov am oprit la Cotul Donului (că nu mai ținea relantiul) și am observat că sub capotă era plin de zăpadă! Cutia cu scule (care la mine este deasupra farului dreapta) avea 1 cm de zăpadă! Pe rezervă la fel, pe filtru de aer de asemenea era zăpadă! (mai puțină dar era)
Pe unde a putut intra așa multă?
Cu stimă, daca a si viscolit intra pe sub capota, cred ca si pe dedesubt mai intra, mai ales daca nu ai aparatorile Scut ai? Buna,
Bineinteles!
Oricum zapada este ca de sus venita nu parea de jos sau pe la roata.
Dar pe sub capota este cheder, deci???
Cu stima, Am întrebat de scut pentru că dacă lipsește, în compartimentul motor pot apărea tot soiul de turbioane de aer foarte greu controlabile. Vara nu-i mare bai dar iarna...
Razvan a scris:..dacă lipsește, în compartimentul motor pot apărea tot soiul de turbioane de aer foarte greu controlabile....

Buna,
Daca ma gandesc bine scutul meu este putin deplasat datorita unei izbituri cu o bordura M-am uitat cu atentie si in partea din fata are o "burta" cu sageata maxima de 1 cm. Cred ca asta este hiba. Mersi.
Dar apropo, are ceva ca a intrat atata zapada acolo? Se poate strica ceva?
Cu stima, Se baga peste tot. Si la mine anul trecut mi-a intrat o gramada, insa numai o singura data. Presupun ca depinde de curentii de aer...
Oricum eu nu am avut probleme cu pornirea nici atunci. Poți păți 2 lucruri:
1-Să se ude delcoul sau bobina, caz în care se oprește sau
2-Să se ude bujiile. Dacă ajunge multă apă pe bujii dintr-o dată și acestea sunt fierbinți se poate sparge porțelanul de la șocul termic.
Altfel nici o problemă
danf a scris:Dar pe sub capota este cheder, deci???
Daca masina a stat cu fundul in bataia vintului, curentul a spulberat zapada din coada CV spre motor si a depus-o acolo unde a intilnit "barajul" ecranului calandru. eu propun confectionarea...si montarea unor chedere de-a lungul aripilor, care sa fie apasate in jos de capota.
Chederele sa fie inclusiv in fata, acolo sa fie lipite cu ceva....sau mai stiu eu ce.
La masinile straini exista aceste tipuri de chedere...in lateral, in acea sina a aripii, si cand se inchide capota....apasa pe cheder--->>o etansare anti-zapada/apa si ce o mai fi:)
Chederul in fata...adica de-a lungul acelui suport de faruri eu zic ca ar fi avantajoasa, vantul venind din fata...--->>inca odata...o etansare potrivita pe timp de iarna.

Nu stiu daca zic o prostie, sau daca se poate realiza....dar eu zic ca ar fi mijto, si avantajos:)

parerea mea Iti spune Laur cum se face cu cheder de Dacie Si io m-am trezit cu zapada la motor, in principal in spate farurilor. Salut,

Pentru chederul din dreptul aripilor si cel din partea de sus se poate folosii cel de la porbagaj. Daca gasiti unul de la un trs pica super fain, e mai subtirel(are alt profil). Pentru cel de pe suportul farurilor chiar nu stiu.(Masinile straine il au in general fixat pe partea inferioara frontala a capotei) Referitor la chedere pe partile laterale ale comparimentului motor, eu am aplicat chedere de la portbagaj. Pe partea de sus, am originalul. I fata nu am pus docamdata nimic, dar cred ca se poate pune ceva lipit. Astept ca sa-se incalzeasca putin vremea si voi face si acest "pas".
Gaby a scris:Iti spune Laur cum se face cu cheder de Dacie
Chiar si cu cheder montat pe aripi, tot am gasit zapada in compartimentul motor si de aceea am tras concluzia de mai sus care o citez:
Daca masina a stat cu fundul in bataia vintului, curentul a spulberat zapada din coada CV spre motor si a depus-o acolo unde a intilnit "barajul" ecranului calandru.
Bună,
Acum câteva zile a existat și episodul doi!
Am venit pe un viscol puternic (practic cu greu treceam de 85 la oră și nu puteam să urc mai sus de 95) care bătea din dreapta față.
În oraș am constatat că nu mai merge semnalizarea, avaria și alte mici chestii!
Când am ridicat capota puteam să mă bulgăresc cu zăpada adunată pe tabloul de siguranțe. Culmea e că la mine capota nu se închide bine din cauza rezervei (nu-mi pot explica de ce dar asta e). Pe acel drum am avut pană și după schimbare am lăsat rezerva în portbagaj! Deci capota s-a închis perfect!
Rămâne valabilă teoria cu curenții turbionari pe sub mașină!
Cu stimă,
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community