Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-14-CYC legenda ... se rescrie ;)

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Pentru cine nu a apucat sa vada jucaria... pe forumul celalalt erau poze... am zis sa pun si aici... cu ocazia asta fac si o mica scurta istorie a modelului.. sa se stie despre ce este vorba

Intre 1970 si 1988, opel a produs masini sub denumirea de Manta. S-au facut 2 principale modele: Manta A (1970-1975) , model care a fost succesorul celebrului opel GT . Manta B (1975-1988) a fost mai longeviv ca model decat predecesorul sau, si mai "iubit". Modelul cu 2 usi, 3 volume desi construt pe sasiul folosit si la Ascona B a fost influentat ca design de Chevrolet Montza (1975)
Motoare s-au pus de toate tipurile... de 1,2L, de 1,6L, 1,8L, 1,9L, 2,0L, 2,4L din fabrica, dar s-au omologat si motoare de 2,2L, de 3,0L si chiar de 4,0L. Modelul s-a produs in peste 500.000 exemplare, printre care au fost si cateva editii limitate cum ar fi manta cabrio produsa in ~ 180 exemplare si Manta 400, cel mai vanat model de manta, produs in ~ 200 exemplare de serie doar ca modelul de raliu sa poata fi omologat

Acum iata si manta mea


Ca descriere:

Marca: OPEL
Model: MANTA B
An: 1979
Motor: 20E
Capacitate cilindrica: 1979 cc (2.0 L)
Greutate: 1065 kg
Greutate maxima permisa: 1445 kg
Nr. Cilindrii: 4
Nr supape: 8
Cursa piston: 69,8 mm
Diametru piston 95 mm
Carburant: benzina
Sistem admisie benzina: injectie Bosch LE Jetronic
Cuplu: 162 Nm / 2800-3400 rpm
Putere: 110 CP / 5400 rpm
Raport de comprimare: 9,4:1
Transmisie: Cutie de viteze manuala Getrag Sport cu 5 viteze toate sincronizate
Coeficient aerodinamic: 0,36

Ar mai fi multe de spus despre suspensie, frane,etc.. dar imi e asa lene... mentionez doar ca franele sunt servo cu dublu circuit.. discuri fatza si tamburi spate, suspensia este independenta pe fatza doar si este pe baza de arcuri si telescoape, frana de mana este mecanica pe rotile din spate. tractiunea este spate, etc

Ca optionale am: Kit tuning Irmscher original, Jenti aliaj 14" originale opel, si trapa.
Masina mai e echipata cu scaune recaro si volan sport tot irmscher.

De cand am achizitionat-o nu am apucat sa fac mare lucru la ea... doar am schimbat traseul de evacuare cu unul nou marca BOSAL

Alta achizitie absolut necesara a fost manualul de reparatie Haynes cumparat de pe e-bay

Si in sperantza ca nu v-am plictisit cu atatea detalii va urez o zi buna Mey, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Masina arata super pentru varsta ei. Te anunt anul viitor cand e Brasov Classic Rally, ca nu mai scapi. nici nu vreau sa scap... mai e cineva care tragea de mine si anul asta... de la retromibil chiar Sa ai parte de ea! Este o masina foarte frumoasa sa o stapinesti sanatos! iaca e mai tinara ca mine cu 1 an... Cu cativa ani in urma am avut un Manta de 2L in vecini, masina mi-a lasat o impresie foarte buna, are o personalitate foarte puternica si interesanta, e superfun de condus iarna poate fi cosmar sau paradis... cine nu stie sa conduca si are manta, sa-si ia tico pentru iarna pt cei care sunt stapani pe volan, e o masina cu "handling" extrem de distractiv!!!
Ai grija de ea, sa ai bafta si have fun... e o masina superba
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community