Subiectul anterior :: Subiectul următor
Mesaj
alf 08
Care pot fii motivele din cauza carora un Papuc nu baga caldura? are husa pe jumatate de radiator(cea cu elicea), termostat schimbat si nimic. Sufla un vanticel racoros in ea cand dai drumul la aeroterma de iti vine sa fugi. Am incercat sa aerisesc circuitul caloriferului(are un ventil) si tot nimic, a iesit aer apoi apa. a, i-am miscat si cu mana parghiile de aer din compartimentul motor, asta ca sa fiu sigur in cazul in care nu functionau comenzile din bord si nu stiam, si tot nu baga caldura.
Idei?
cristi_s
He, he. AIci ar trebui Dreamer sa isi arunce ochii si iti poate explica ce sa faci ca sa ai sauna in Dacie. In mare, ideea e urmatoarea:
Sistemul de climatizare nu e o incinta mica inchisa etans, ca la Oltcit (o cutie prin care intra aerul pe o parte si iese pe cealalta), ci toata partea aia de sub tabla cu duzele spalatoarelor de parbriz formeaza incinta. Din cauza lipsei de etanseitate, aerul cald care ar trebui sa intre in habitaclu isi pierde din presiune si iese prin toate neetanseitatile. Prin care neetanseitati intra o groaza de aer rece.
Dreamer
Cristi, se pare ca al bord CN, iar acolo lucrurile stau un pic altfel. Mai incearca cu un termostat ( nu de alta, da-s romanesti ) ... daca termostatul este defect, bordul de tip CN nu baga caldura nici sa-l bati!
Daca tot nu baga caldura, verifica ca apa calda sa circule in toata instalatia. ( Urmaresti furtunele daca sunt fierbinti ) Verifica daca robinetul din incinta motor este functional si deschis.
Apoi cu motorul pornit si cald desurubeaza acel ventil si lasa-l sa curga pana vine apa calda. Daca vine rece, inseamna ca ai undeva un dop de aer, care trebuie eliminat. Asta in mare.
Daca tot nu merge, mai cautam solutii
alf 08
Multam pentru raspunsuri si scuze ca nu m-am mai uitat pe aici , dar masina a ajuns pe mana cuiva care i-a ars garnitura de chiulasa, plus doua supape indoite, plus chiulasa deformata( nu stiu cum, ca avea si racire si ungere). Inainte de asta, ma jucasem la ventilul de care ziceati, si dupa un mic fas, au curs cateva picaturi de apa si atat. adica nici daca scoteam de tot ventilul nu mai venea apa. sa vad ce si cum cand mai prind masina, poate s-a rezolvat si problema caldurii daca tot au umblat mecanicii la motor.
kama3
In momentul in care deschizi ventilul ridici vasul de expansiune mai sus de nivelul la care e ventilul.
alf 08
asta e buna de tinut minte pe viitor
adrian-ar
deci pina la urma ai rezolvat?
Poți crea un topic nou în acest forumPoți răspunde la mesajele din acest forumNu poți modifica mesajele proprii din acest forumNu poți șterge mesajele proprii din acest forumNu poți vota în chestionarele din acest forum