Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

aerisitor cu probleme

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
azi am urcat cutia gsa pe masina , si dupa ce am montat si etrierii am vrut sa desfac aerisitorul , si surpriza nu vrea.
s-a invartit cheia pe el..si nu am folosit fixa , ci o inelara.
ce as putea sa-i fac ca sa fiu sigur ca nu se rupe sa-l dau jos,in afara de prinderea in menghina ? Ori il dai jos, il prinzi cu un patent bun, si capetele patentului in menghina si invarti.
Ori daca ai un patent brici brici brici, preferabil INOX, si tragi de el. Nu uita sa ungi cu lichid de frana sau ulei.
tonim a scris:...am vrut sa desfac aerisitorul... s-a invartit cheia pe el..
Daca nu s-a stricat cheia, s-a dus hexagonul. Refa 2-4 laturi pt o alta cheie mai mica, incalzeste zona cu aerisitorul si incearca o noua desfacere. Eu am facut altfel!Am prins cu un patent aerisitorul,iar patentul l-am prins cu o cheie franceza,am strans cat de tare am reusit si pana la urma l-am desfacut!
bibi a scris:Am prins cu un patent aerisitorul,iar patentul l-am prins cu o cheie franceza,am strans cat de tare am reusit si pana la urma l-am desfacut!
Asta daca ai norocul ca aerisitorul sa nu se fi "sudat" pe etrier. incalzit iese........ ultima oara a fost miscat anul trecut in septembrie,si mergea destul de bine. incerc maine varianta cu patentul . pana una,alta azi cand am plecat am dat cu pensula cu motorina din belsug sa se moaie. Eu l-am scos in felul in care am zis dar GREU!(nu puteam sa prind patentul cum trebuie)! Nu e nevoie de cine stie ce chei franceze, ci doar un patent serios care sa apuce bine. Cu o scula potrivita, faci fata in orice situatie Se desface usor dupa ce e incalzit cu o lampa cu benzina sau o lampa din aia cu butelie mica albastra de butan/propan. Am tot zis ca-mi cumpar si eu una... foloseste cleste ,,papagal'' sau bate o cheie tubulara de 7 si incerci dar cu simt cadaca il rupi ai rupto Repet: ca sa nu risti sa-l rupi incalzeste-l cum am zis mai sus. N-are sens sa risti, ca dupa aia-l arunci. MadWolf are dreptate. Dupa ce m-am chinuit si mi-am tocit nervii cu un aerisitor, am pus motorina pe o bucata de carpa, foc, am incalzit etrierul si s-a dezfiletat de parca nici nu a fost intepenit niciodata Evident cu etrierul demontat de pe masina Cu o lampa banuiesc ai destula precizie cat sa incalzesti etrierul montat pe masina... am avut o groaza de probleme cu aerisitoarele... si le-am venit de ...Hac.

Am pus cite o piulita de 8 pe capetele aerisitoarelor ...(dupa ce le-am desfacut cu injuraturi care mai de care mai porcoase) ...si le-am SUDAT.

Marind suprafata de apucare ..am scpat de probleme... Soluția asta e veche
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community