Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

care ma ajuta si pe mine cu niste poze cu flanse

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Care sa imi da si mie niste poze cu flanse ptr un oltean frantzuzesc de trecerede la 3 prezoane la 4 prezoane.Daca avetzi unele de vanzare astept ofertele voastre
noroc cu stima meme daca bagai un search gaseai la pag 35 lascomobile service &tuning butuci in 4 suruburi modificati te rog eu daca poti sa ma ajuti si pe mine sa imi pui aici poze cu flanse ptr frantzuzesc.Sunt recrutz aici pe forum si nun stiu unde sa caut. Mi-am gasit strungat ca sa imi fac si eu flanje si nu am poze sa ii arat model
mersi
meme a scris:te rog eu daca poti sa ma ajuti si pe mine sa imi pui aici poze cu flanse ptr frantzuzesc.
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=116018#116018 mersi ptr ca m-ai ajutat.Dar mai am o singura intrebare astea sunt flanse si se monteaza pe butuci existentzi?Sau ii modific pe astia pe care ii am pe masina? sunt butuci de oltcit modificati Eu am vrut sa imi fac flanse
si cand am aflat cate operatiuni trebuie sa fac m-am lasat pagubas.Flasele trebuie echibrate dinamic etc mi-a spus un prieten de al meu.Pana la urma am zis ca o sa imi pun niste flanse din alea de Rm dupa care o sa imi montez niste jante din alea de dacie in 3 spitze.Ce parere ai Bogdane?Ai idee cat costa jantele alea de care zic,ptr ca am vazut ca aici in Metro in Ploiesti nu se mai gasesc cat costa nu stiu,dar flanse de rm sa pui doar pe spate ,pe fata sa pui butucii de rm ,flansele nu rezista pe fata Cand am luat eu, jentile CMS erau 200 de RONi bucata. Am gasit sporadic la Cora, la Carrefour, si la vremea respectiva aveau stoc la Metro Militari. Atat sunt si acum jantele Žde aliaj la Carrefour. Nu prea stiu detalii despre ele, nu stiu cat de bune ar putea fi. Bune... adica? Sta cauciucul pe ele. Arata... acceptabil. Sunt grele. De cel putin 2 ori mai grele decat cele de tabla. Pai atunci nu sunt bune. Din punctul meu de vedere. Avantajul lor tocmai in asta ar trebui sa fie, greutatea mai mica decat a celor de tabla si rezistenta mai mare. Ma rog, eu sunt mai dus cu capul nitel si ma intereseaza mai mult aspectul performantelor decat cel estetic, dar jantele de aliaj de aia au aparut, dupa aia a fost aspectul estetic. Ma batea gandul sa le schimb pe alea de tabla, dar daca zici ca sunt mai grele, atunci le prefer pe astea de tabla.
MadWolf a scris:Sunt grele. De cel putin 2 ori mai grele decat cele de tabla.
Si astfel, se vor schimba planetarele mai repede; doar pt estetica. pana la urma nu ti-a dat nimeni un raspuns exact...poftim...astea sunt singurele poze care le am cu butuci cu 4 prezoane...sunt culese de pe forum..
iulicuta2000 a scris:pana la urma nu ti-a dat nimeni un raspuns exact...
Si ale mele tot de pe forum sint luate http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=161458#161458 din pacate, butucii pusi de iulica sunt periculosi. nu au inel de centrare a jantei.
raspunsul bun este al lui laurentiu si cam acolo se termina topicul. imi cer scuze Laurentiu...cred ca mi-a scapat la citit
@pupa...am pus si eu ce am gasit mai repede
cristi_s a scris:Pai atunci nu sunt bune. Din punctul meu de vedere. Avantajul lor tocmai in asta ar trebui sa fie, greutatea mai mica decat a celor de tabla si rezistenta mai mare.


Eu intai le-am luat, pentru ca voiam sa pun cauciucuri mai late si sa schimb aspectul masinii, si abia dupa aia am observat ca janta + cauciucul au o greutate impresionanta... dar am zis ca-i de bine in sensul ca muta centrul de greutate al masinii mai jos. Nu! (ce virulent sunt, am pus si semnul exclamarii ) Masele nesuspendate a masinii (roti, pneuri, fuzete, etc.) trebuie sa fie cat mai mici, pentru ca influenteaza negativ comportamentul masinii, mai ales amortizarea. Asta este, printre multe altele, si unul din motivele pentru care s-au utilizat discurile de frana la cutie (mai ales la masinile de curse, chiar si in F1), jantele de aliaj usor, materialele ceramice sau de carbon la frane, aluminiu la brate, etc..

Articole interesante: http://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_weight
http://en.wikipedia.org/wiki/Inboard_brake (aici vedeti cum Oltcitul (desi nu e in lista )se invecineaza cu Subaru (din nou ), Lotus F1 si altele. Hmmm... mi-ai dat de gandit... n-are cineva niste jenti usoare, foarte usoare?!? ce distantza au prezoanele intre ele? 4ori 100?
cristi_s a scris:Articole interesante: http://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_weight
http://en.wikipedia.org/wiki/Inboard_brake (aici vedeti cum Oltcitul (desi nu e in lista )se invecineaza cu Subaru (din nou ), Lotus F1 si altele.

Acum este in lista )
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community