Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburator moskvici dublu corp?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu de mult am demontat un carburator de pe un moskvici ... am reusit sai fac flansa de adaptare doar ca nu prea ma pricep la reglaje la el si in primul rand unde ce cum vine ... are careva vreo idei sau a mai avut deaface cu astfel de carburatoare?? e mai bun ca cel de olcit?? precizez ca pe carb scrie doar made ussr alceva nimic

http://img186.imageshack.us/img186/15/74sg0036ja4.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/2955/74sg0035ch7.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/8743/74sg0034pg1.jpg chiar sunt curios!Bafta!
Grigoras Cristian a scris:Chiar numai esti tapitzer?
Care este legatura cu subiectul in cauza sunt tapiter .. iar am postat ca si eu sunt curios de aceast carb .. in speranta ca ma lamureste cineva care a mai avut tangentza cu carb de moskvici ... Mai..la cum arata (pozele nu sunt f clare) aduce a carb de wartburg - o sa incerc sa ma interesez de reglarea acestuia...treapta 2 se deschide mecanic in functie de cat de tare apesi pe acceleratie ? da e mecanica treapta a 2 si sper sa pot face poze mai calare
carbu lam scos de pe un moskvici ... si mai am un carb de pe un motor DHC dublu corp pierburg nushtiu care sal pun revin maine cu nishte poze Salve, incearca sa iti faci cont pe trabant.ro, si sa intrebi pe acolo. Sunt destui care au si Wartburg(eventual si Moschv), si mai mult ca sigur ca o sa iti raspunda cineva. Teoretic poate merge orice fel de carburator, vorba aia in anii 30 cel mai uzual sistem de alimentare pentru masini de strada "ieftine" era sistemul de alimentare gravitational prin picurare. Nu inteleg pentru ce atata zbatere mai ales atata timp cat nu va informati mai intai cu privire la caracteristicile motorului donor si a celui primitor. Consider ca pentru motoarele de Oltcit sau Citroen GSA sau Visa cele mai bune solutii raman cele experimentate de constructor. Cei mai multi care au facut modificari de carburatie (si sunt foarte putini pe acest site) si-au pierdut timp si bani , au nadusit incercand sa inteleaga cum functioneaza fiecare carburator si au obtinut rezultate peste/sub asteptari. Dar este vorba despre oameni care au facut lucrurile metodic.
Mi se pare un consum inutil de energie deschiderea topicurilor despre carburatoare de orice fel de catre persoane care n-au nici o tangenta cu principiile de functionare (minimale) ale unui carburator. In primul rand aceste persoane risca sa raman cu un gust amar in urma rezultatelor obtinute la final, si este pacat.
Decat raspunsuri de tipul : " esti tapiter" sau "bafta" sau mai stiu eu ce, este de preferat sa i se prezinte omului obiectiv plusurile si minusurile unei solutii.
Personal mi-am exprimat opinia tehnica mai sus. Fi tu conducatorul nostru! Hai bre...omul a pus si el o intrebare..chestia e simpla..pentru domnul de la Cugir..dar trebuie sa inteleaga ca daca francezul avea macar banuiala ca pe oltcit ar merge mai bine un carburator de Warthburg il punea sau macar testa...asa s-a ales un carburator Weber/Solex compatibil cu masinutele noastre..deci ce mai incolo sin incoace...pune nene ce te duce imaginatia..dar o faci pe pielea matale.