Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburator moskvici dublu corp?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu de mult am demontat un carburator de pe un moskvici ... am reusit sai fac flansa de adaptare doar ca nu prea ma pricep la reglaje la el si in primul rand unde ce cum vine ... are careva vreo idei sau a mai avut deaface cu astfel de carburatoare?? e mai bun ca cel de olcit?? precizez ca pe carb scrie doar made ussr alceva nimic

http://img186.imageshack.us/img186/15/74sg0036ja4.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/2955/74sg0035ch7.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/8743/74sg0034pg1.jpg chiar sunt curios!Bafta!
Grigoras Cristian a scris:Chiar numai esti tapitzer?
Care este legatura cu subiectul in cauza sunt tapiter .. iar am postat ca si eu sunt curios de aceast carb .. in speranta ca ma lamureste cineva care a mai avut tangentza cu carb de moskvici ... Mai..la cum arata (pozele nu sunt f clare) aduce a carb de wartburg - o sa incerc sa ma interesez de reglarea acestuia...treapta 2 se deschide mecanic in functie de cat de tare apesi pe acceleratie ? da e mecanica treapta a 2 si sper sa pot face poze mai calare
carbu lam scos de pe un moskvici ... si mai am un carb de pe un motor DHC dublu corp pierburg nushtiu care sal pun revin maine cu nishte poze Salve, incearca sa iti faci cont pe trabant.ro, si sa intrebi pe acolo. Sunt destui care au si Wartburg(eventual si Moschv), si mai mult ca sigur ca o sa iti raspunda cineva. Teoretic poate merge orice fel de carburator, vorba aia in anii 30 cel mai uzual sistem de alimentare pentru masini de strada "ieftine" era sistemul de alimentare gravitational prin picurare. Nu inteleg pentru ce atata zbatere mai ales atata timp cat nu va informati mai intai cu privire la caracteristicile motorului donor si a celui primitor. Consider ca pentru motoarele de Oltcit sau Citroen GSA sau Visa cele mai bune solutii raman cele experimentate de constructor. Cei mai multi care au facut modificari de carburatie (si sunt foarte putini pe acest site) si-au pierdut timp si bani , au nadusit incercand sa inteleaga cum functioneaza fiecare carburator si au obtinut rezultate peste/sub asteptari. Dar este vorba despre oameni care au facut lucrurile metodic.
Mi se pare un consum inutil de energie deschiderea topicurilor despre carburatoare de orice fel de catre persoane care n-au nici o tangenta cu principiile de functionare (minimale) ale unui carburator. In primul rand aceste persoane risca sa raman cu un gust amar in urma rezultatelor obtinute la final, si este pacat.
Decat raspunsuri de tipul : " esti tapiter" sau "bafta" sau mai stiu eu ce, este de preferat sa i se prezinte omului obiectiv plusurile si minusurile unei solutii.
Personal mi-am exprimat opinia tehnica mai sus. Fi tu conducatorul nostru! Hai bre...omul a pus si el o intrebare..chestia e simpla..pentru domnul de la Cugir..dar trebuie sa inteleaga ca daca francezul avea macar banuiala ca pe oltcit ar merge mai bine un carburator de Warthburg il punea sau macar testa...asa s-a ales un carburator Weber/Solex compatibil cu masinutele noastre..deci ce mai incolo sin incoace...pune nene ce te duce imaginatia..dar o faci pe pielea matale. Lasa-ma sa cred ca doar am avut impresia ca prima propozitie din postul tau mi se adresa mie. Sper!
In rest, cum bine nu ti-ai dat seama, chestia cu carburatorul nu-i deloc simpla pentru Dl. de la Cugir. Daca era simpla nu intreba!
diddy a scris:... am demontat un carburator de pe un moskvici ...
Dupa cum se stie, masinile sovietice, sorbeau benzina multa. La ei in perioada de gratie a comunismului, nu se punea problema acestui combustibil. Se gasea, poate si acum, din abundenta. Pe linga asta, alimentarea se facea cu benzina cu CO mica (75 sau 90). Moskviciul, fiind o masina populara, putea merge cam cu orice fel de combustibil care putea sa ia foc instantaneu la producerea unei scintei.
Dupa parerea mea, acest carburator, cu reglajele facute STAS si jigloarele de fabrica, nu va face decit sa-ti inece motorul ori in 10 km sa-ti consume 1L + o galeata de benzina. multumesc pentru raspunsuri .. ca va consuma mult stiu insa problma mea nu se afla la nivelul date tehnice complexe si alte chestii imi pare rau daca nu mam facut explicit in primurile posturi .. CE MA INTERESEAZA pe mine e unde pun furtunile si ca am unu care presupun ca e alimentarea cu benzina care are pe furtun un teu.. acolo se face ramificarea tur retur... ok jos in talpa am 2 tevi presupun ca e alimentarea cu apa "pata calda sau ceva de genu.. apoi mai am altul tot in talpa si unu undeva in lateral.. unu ar trebuie (cred) sa fie furtunasu de la vacum.. iar altu??? ala din talpa?? asta ma intereseaza mai tare .. ca reglajele le fac in alba la un service cu calculatoru in fatza ... iar restu vad eu cand merg cu el daca merita sau nu (consum , viteza , demaraj, sunet si asa mai departe) si nu cred ca e de warburg ca am vast la cineva pe un warburg modelu asta mai nou adic printre ultimile si are altfel carbu .. iar asta e made in cccp .. imi poate spune sau nu cineva unde leg toate prosiile alea ca sa ma apuc sal pun sus??? cat despre riscuri si rezultate imi asum respnsabilitatea timpului si energiei pierdute ... doar numa sa il pot pune sus apoi mai vedem daca a meritat sau nu Profit de ocazie si ma infig cu o intrebare: este compatibil cu un motor de Oltcit un carb de broscuta? Tot motor de 1300, tot air-cooled...ma gandesc ca or avea destule in comun. Ma apuc sa ma uit pe forumul lor la vanzari de piese. de ce va complicati atata cu ale carburi...vreti performanta mergeti pe un weber de la un renault...performanta extrema DRLA (astea se pun mai greu)...masina ceva mai fasneata cic bine facut bafta Sau alta masina e mai simplu. Vorba aia: n-au fost eu chiar atat de prosti cand au ales carbul asta Seamana foarte mult cu alea de la Lada . Eu am si o Lada 1500 si nust ce sa zic de dublu corp-ul ala , trebuie reglat la perfectie pentru ca si masinile ruslace sunt la fel de greu de reglat ca si Oltcitul. Are tur >< retur , are condensatorul care il are si oltcitul si in rest incearca cand o reglezi, sa accelerezi pana deschide al doilea corp ca e alta mancare de peste cu ala:D
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community