Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

aerisitor rupt

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am o mare problema - am un aerisitor rupt in etrier. exista vreo posibilitate sa reusesc sal scot?? Exista niste chestii care se cheama extractoare si care scot suruburi rupte. Ar putea sa mearga. Pe viitor ca sa nu mai patesti asa incearca sa incalzesti etrierul cu o lampa cu benzina sau cu un arzator din ala mic cu butelie de butan. sau cu wd-40.il faci leoarca si'l lasi sa actioneze. mai simplu , schimbi jumatatea de etrier daca ai modelul frantuzesc ! gasesti pe cineva sa-ti DONEZE etrier fata sau spate ? cel mai simplu ar fi sa schimbi partea aia din etrier,dar incearca sa faci rost de extractoare(astea ieftine sunt pana in 10...15 lei setu de 6 extractoare) inainte sa dai cu wd40 da cu niste otzet asi mai avea o alta intrebare. oltcitul este un club 11 rt. din cate am mai citit pe forum etrierii de pe fata sunt de dacie numai ca sunt pe invers(stg dacie-dreapta oltcit si invers) . ca de cat sa ma chinui cu extractoare, schimbari de jumatati de etrier cumpar altii de dacie ca vin complet echipati- ca asa vroiam sa schimb si garniturile . problema este ca am frana si pedala moale si din intrebarile pe care lam pus trb sa curat etierii , schimabt garniturile si schimbat lichidul din dot3 in dot4. e ok sau alte comentarii sunt bine venite
va multumesc E OK. Daca spuneai din capul locului ca e vorba de un RT ar fi rezultat imediat ca n-ai etrieri decat pe fata si ca se pot schimba cu unii de dacie, si ti-ar fi revenit mult mai repede buna-dispozitie cand ti-am fi spus ca pot fi schimbati fara alte complicatii. Spor la treaba. si cu asezarea lor adica pe invers e ok asa cum am zis? furtunasele totusi trb de dacie sau tot de oltcit?si ce lichid in recomanzi ca am citit putin si unii recomandau si dot5.1 ca dot5 ataca garniturile. o parere??
iti multumesc
alexandru a scris:si cu asezarea lor adica pe invers e ok asa cum am zis?


Da, e invers. O sa vezi cand le desfaci.

alexandru a scris:furtunasele totusi trb de dacie sau tot de oltcit?


De Oltcit RT. Sunt ceva mai lungi, au undeva spre 45 de cm parca. Cele de dacie chiar daca se potrivesc la filet pe etrier, mi se pare ca nu merg pe conducta care are alt filet.

alexandru a scris:si ce lichid in recomanzi ca am citit putin si unii recomandau si dot5.1 ca dot5 ataca garniturile. o parere??
iti multumesc


Da, DOT4 sau DOT5.1 se recomanda. Eu am o amestecatura ciudata de DOT3 si DOT4 (am completat la un moment dat cu DOT3 pe vremea cand nu stiam ca exista diferente) si vad ca inca tine frana... "merge si-asa" desi nu-s adeptul treburilor facute cu jumatate de masura. Eu am luat o mare teapa cu furtunele de RM... mi-am luat pentru RM-ul meu si erau mai scurte decat trebuia. A trebuit sa-mi iau furtune de RT ca sa mearga la lungime. Pe-alea de RM le-am donat... Furtun de RM/RT. E mai lung decât cel de Dacie, deși se potrivește peste tot.
Etrierii sunt cei de Dacie, amplasarea lor pe compleul față e în fața discului. De aici vine cel de stânga la Dacie vine pe dreapta la Oltcit.
Lichidul de frână, musai DOT4. Cel OMV/Petrom e foarte bun.
Dacă ei RT, pe spate e TOTUL ca la Dacie. Tamburi de 13.
La spălarea instalației și la făcutul frânei, te descurci.

Spor la treabă. salutare,
am un oltcit club 11 RT si vroiam sa schimb etrierii pt ca in unul dintre etrieii sa rupt un aerisitor. am intrebat pe forum si mi sa spus ca la model 11rt se potrivesc cei de dacie.
am fost la un magazin de dacie si am gasit etrieri de dacie la 44Ron de la firma ASAM(vanzatoarea mia spus ca sunt identici cu cei de uzina numai ca aceia sunt la 80ron). intrebarea consta daca se potrivesc toate fileturile- cel pt lichidul de frana, sau cel de fizare, sau daca mai e ceva ca nu prea mam uitat,
va multumesc La RM / RT etrierii fata sunt identici cu cei de Dacie, daca iei de Dacie se potrivesc garantat. Grioja mare cu partea pe care iti trebuie, drepta la Dacie e stanga la Oltcit. ms cristi pt raspuns.
etrierul cu buba e pe partea dreapta, dar ma gandeam sal schimb si pe cel de pe stanga, ca asa daca citesti mai sus nu prea am frane. sau daca schimb doar pe o parte ma gandeam sa nu traga masina, oricum si cu celalalt etrier am mari dubii adica in sensul daca functioneaza corespunzator sau daca a functionat vreodata corespunzator( ca decat sa ma chinul sal curat, sai schimb garniturile, mai bine cumpar altu si scurtez din timpul alocat lui)
ca lichid de frana ce-mi recomanzi - dot 4 sau dot 5.1(tot timpul am maers pe dot3 care din cate am inteles e cel mai prost)
a si inca un lucru- pompa de frana sa fie de dacie, ca ma gandeam sa ii schimb garniturile dar nu stiu de care.
ms Daca e RT, e pompa de Dacie. Lichid de frana DOT 4 sau DOT 5.1 DOT 5 e siliconic si distruge garniturile, plus ca nu ilgasesti peste tot. u ce folosesti ca lichid?? sal.
am o intrebare , dar cred ca e cam prosteasca. se zice ca din cauza lichidului de frana dot3 am frana moale. daca scot de pe cele 3 roti aerisitoarele , fac pedala ca sa scot tot lichidul dot3 si bag dot4, ce se intampla cu roata care nu aerisita? vreau sa fac acest lucru sa vad care e cauza problemei mele. sa le iau prin incercari.ceva pareri pls??
mersi Simplu. Ramane neaerisita. Adica daca avea ceva aer in etrier, nu il poti scoate. Cu consecintele aferente.
MadWolf a scris:Ramane neaerisita.
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=176066#176066 OK, merge umplut etrierul ala cu seringa... dar nu-i mai bine sa-l schimbe ca sa nu-si mai bata atat capul si sa fie functional inclusiv din punctul asta de vedere? Pentru ca un etrier cu aerisitorul rupt o sa-i mai dea batai de cap si alta data.
MadWolf a scris: nu-i mai bine sa-l schimbe ?
Ai perfecta dreptate. Eu i-am dat o solutie de moment ca sa se poata misca cu masina pina-si rezolva definitiv problema. am mai scris pe alte topicuri, eu am furtune de dacie, unul chiar l-am rupt ca l-am strans prea tare in etrier si s-a rupt filetul in etrier

a iesit usor filetul rupt, am luat alt furtun de dacie si l-am pus si e bun, nu e scurt deloc

si dupa cum am spus si pe celelalte topicuri, am reductii facute sa mearga furtunele de dacie
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community