Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

urgent, imi curge lichid pe la imbinarea dintre semietriere

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am schimbat placutele pe stanga spate, cu mare greutate desigur
aerisitorul n-a vrut sa se desfaca sub nici o forma (wd 40, inelara, fixa de 8, fixa de 7 batuta fortat) va dati seama ca am facut hexagonul varza.
imi vine ideea deosebita sa desfac cele doua suruburi de la etrier, sa scot semietrierul, sa prind aerisitorul in menghina si sa invart de semietrier.
a mers...
am gasit si o tubulara de 8 cu un crichet improvizat din care aerisitorul nu mai scapa.
in fine, am aerisit, numai roata in cauza,(pt ca e ultima din circuit, cum zicea mesterul de ocazie daciot).
pedala tare, frane oarecum eficiente, am fortat pedala sa vad daca bolboroseste ceva pe la imbinare, nu se vedea nimic.
dupa 3 zile observ ca lichidul din rezervor e la minim.
intre timp, tacanea ceva la etrier
se auzea in mers, iar cand apasam putin pedala zgomotul disparea.
desfac roata, etrierul era umezit tot, invart discul - placuta de pe interior pleca cu el pana se oprea in semietrier. de aici zgomotul, dar nu inteleg de ce doar este prinsa in cuiul ala si am si siguranta aia pusa care impinge placutele inauntru.
apas pedala cu forta, iesea lichid la greu pe tot conturul imbinarii, atat de mult incat picura jos.
in seara asta am observat cum balonul cauciucului, pe toata latimea inferioara era umezit cu lichid
cineva mi-a zis ca tre sa schimb garnitura de la semietrier.
mie mi s-a parut ca totusi arata bine.
problema sa nu fie ca poate am inversat suruburile si pentru ca am simtit o oarecare rezistenta la strangere, n-am mai strans asa de tare.
acuma nu stiu ce sa fac , sa le strang mai tare? etrierul e totusi din aluminiu , mi-e sa nu-l deformez cumva.
in plus, am in mers zgomotul ala enervant de fier pe fier, de la placuta aia care nu-si gaseste locul Trebuie obligatoriu alta garnitura dintre semietrieri.Nu se pune tot aia veche.
Aerisitorul la care s-a dus hexagonul il puteai scoate cu o cheie de tevi.Puneai altul si areriseai.
DanH a scris:Trebuie obligatoriu alta garnitura dintre semietrieri.Nu se pune tot aia veche.
Aerisitorul la care s-a dus hexagonul il puteai scoate cu o cheie de tevi.Puneai altul si areriseai.

tarziu... si altul de unde?
garnitura de semiretrier n-am gasit in constanta
se mai gasesc noi pe undeva? Fa un apel la baietii din Bucuresti.Nu se poate sa nu te ajute cineva.Sunt toti baieti de traba. Garnitura dintre semietreri. Nu se pune cea veche !!

Culmea amuzamentului e raportul dintre volumul și valoarea garniturii noi și drumul pe care trebe să-l facă daca as gasi garnituri noi, mi-as lua si eu i-as lua si lui. dar ... nu gasesc
ca mie imi place constanta
off-topic: am fost in weekend in constanta si am hotarat inca de la ovidiu sa imi echilibrez rotile. nici in ovidiu nici pe str.atelierelor ( unde pt cei care nu stiu, sunt vreo aproape 10 ateliere de echilibrat roti & stuff) nu am gasit pe cineva care sa-mi echilibreze rotile. noroc cu un baiete de pe str. poporului care avea prafuita placa ce se potrivea la janta de oltcit. (si le-a facut si super misto)
Zephirus a scris:Garnitura dintre semietreri. Nu se pune cea veche !!


Hai bre ca nu e chiar asa de sfarsit de lume... La niste lucrari mai masive la masina m-am trezit cu franele din fatza in bratze, evident demontate desi operatiunea in sine nu le implica direct. Nu aveam cumparat pentru frane NIMIC, era iarna, imi era frig, aveam nevoie de masina etc, le-am montat asa cum erau si asa merge si azi. Nu scapa, nu curge, nu nimic. Am vazut etrieri desfacuti de zeci de ori fara sa se schimbe nimic la ei si tot merg. hofy ai fost norocos,eu am facut de vreo doua ori operatiunea si a necesitat garnituri noi ca hofy speram sa fiu si io
insa am mai trecut prin asta si tot asa am patit... de fiecare data
azi am desfacut etrierul, i-am schimbat surubul ala care trece prin placute, l-am strans bine, si nu mai zdrangane placuta aia.
am strans suruburile alea doua de-am crezut ca o sa comprim tot etrierul, degeaba , tot musteste, ce-i drept mai putin.
nu ramane decat sa verific mereu nivelul lichidului, pana oi gasi o garnitura ca lumea
bisso edk a scris:... si nu mai zdrangane placuta aia. ...

Daca e vorba de placuta de frana care face zgomot inseamna ca iti lipseste arcul acela in forma de T .
Intreaba-i pe FMX, Laure sau MIC daca mai sunt garnituri din alea la Craiova ca mi-au luat mie acum cateva luni de acolo.
Dumitru Cristian a scris:Daca e vorba de placuta de frana care face zgomot inseamna ca iti lipseste arcul acela in forma de T .
Pe spate, arcul e in forma de "U" . dupa cum am spus mai sus, zgomotul era din cauza surubului care trece prin placute, cel vechi avea filetul stricat si nu strangea bine, lasand joc la placuta de pe interior. l-am inlocuit cu unul bun, am strans bine si acuma numai zdrangane nimic.
FMX, Laure sau MIC , oricine ati fi voi, ajutati-ma cu garnitura fa una din cauciucul de la burduful filtrului de aer , ce vine peste carburator

creeaza prima data gaura cu o masina de gaurit, dupa aia tai si faci garnitura in jurul gaurii din laba de urs zici?
tine bine sau e vreun artificiu de compromis? cred ca aia, nu stiu denumirea asta

e burduful de cauciuc care vine de la carburator la filtrul de aer

tine, dar dupa ce o faci, sa o mai subtiezi ca e gros cauciucul ala

vezi da gaura cu un burghiu de 4 parca, si dupa aia taie si fa o garnitura rotunda in jurul gaurii uite ca la asta nu m-as fi gandit Aveti grija din ce confectionati garniturile.Cauciucul ala trebuie sa fie rezitent la contactul cu lichidul de frina.
edy99 a scris:e burduful de cauciuc care vine de la carburator la filtrul de aer
Pe cauciuc, picura putin lichid de frina si apoi freaca cu degetul pe el. Daca pe deget ramine negreala, cauciucul este atacat de lichid. bisso edk, NU te juca cu instalatia de franare!!!!!! Da-mi datele tale de contact si sapt. viitoare iti trimit eu 4 garnituri torice! respect b28kft.
baiat de cuvant, am primit plicul cu garnituri.
sper sa-mi oferi ocazia sa ma revansez.

ps: nu le-am montat inca - nu pierde prea mult lichid. in plus, treaba asta imi tine franele aerisite continuu, nu?
glumeam, o sa le schimb

inca o data, multumesc mult!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community