Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

vreau sa imi modific la maxim oltcitul

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
buna,sunt bogdan din oradea,am si eu un oltcit francez,lam cumparat acum 5 luni,de atunci toti banii mei iam bagat in el,numi pare rau deloc pt ca am mers peste tot cu el.Vreau sa va cer cateva sfaturi......vreau sai schimb jantele,sai modific motorul sa fie mai puternic,mai nervos.Ce ma sfatuiti?
bobicu 87 a scris:Ce ma sfatuiti?


Sa citesti cat mai mult din forum si sa iti alegi modoficarile care iti convin, in functie de finantze si ce iti doresti de la masina. Ai de unde alege.

Sunt mii de pagini privind modificarile... nu e mai usor sa le studiezi decat sa ti se scrie aici acelasi lucru de la zero? te sfatuiesc sa iei legatura cu mine
si dupa aia sa faceti club si meetinguri in oradea
ca restu...te ajut eu cat pot Iar eu te sfătuiesc să mai treci măcar la mișto prin manualul de gramatica limbii române. Să vezi acolo "tuning" adevărat la mintea proprie !!! hai sa iti zic ceva....daca tot ai motor care functioneaza bine...eu te-as sfatui sa iti mai faci rost de altul pe care sa il tunaresti si sa in cerci pe el de toate....motorul original te sfatuiesc sa il lasi asa...poate o o sa iti para rau mai tarziu...
Zephirus a scris:Iar eu te sfătuiesc să mai treci măcar la mișto prin manualul de gramatica limbii române. Să vezi acolo "tuning" adevărat la mintea proprie !!!


hai ma...fii un pic mai intelegator cu omul. In primul rand ... Bine ai venit printre noi! ... in al doilea rand... pune mana si citeste forumul... o sa gasesti tot ce ai nevoie. Si un sfat ... nu deschide un topic nou, pana nu ai verificat ca nu exista altul deja ( invata sa folosesti functia "search" )... sau doar de dragul de a pune o intrebare

Primul lucru care trebuie citit: http://forum.oltcit.ro/regulament.php Bobicu,in cazul in care vrei sa faci modificari,depinde ce ce vrei sa faci.Eu zic ca mai intai sa incepi sa remediezi diverse deficiente.
De exemplu eu am inlocuit pompa de alimentare mecanica cu una electrica de Dama,apoi la triplele spate am eliminat acele mufe si pe placutele de la triple am lipit fire si le-am conectat cu instalatia cu cleme cu surub,alta modificare a fost sa inlocuiesc cutia de sigurante cu una de Slonta,din aceea cu sigurante plate.Am trecut alimentarea bobinei prin siguranta.Mai exact firul care vine de la contact l-am prelungit pina la cutia cu sigurante am trecut prin siguranta si apoi la bobina.Asta pe baza unei experienta nedorite cind era sa iau foc.Pt exterior poti afla mai multe citind prin diferite topice de la Maina mea.Acuma totul depinde de tine si de citi bani ai dispusi sa investesti.
DanH a scris:una electrica de Dama; sigurante cu una de Slonta


Pentru necunoscatori, vroia sa zica Damas si Solenta.

Dane, da-i si tastaturii o cafea asa de dimineata... sa fie mai ascultatoare Asa-i,Damas si Solenta. depinde ce modificari vrei sa ii faci...
daca pui o pereche de carburi de alfa33/dhla40-45, pompa de damas e cam subdimensionata... ma bucur de aceasta primire pe care miati facuto.sunt taximetrist de meserie,toti bani carei fac sunt dispus sai bag in oltcitul meu pt cal iubesc.primul lucru mam gandit sai schimb gentile cu ceva modern,ceva aluminiu pe 13 sau pe 14?cum potate face asta?
bobicu 87 a scris:... schimb gentile...
JANTE
bobicu 87 a scris: mam gandit sai schimb gentile cu ceva modern,ceva aluminiu pe 13 sau pe 14?cum potate face asta?


1. Cautand jante care au dispunerea gaurilor de fixare pe diametru de 115 mm. Si evident, au 3 gauri de prindere. Apoi iti mai trebuie piulie adecvate pentru jantele respective. SPor la cautat, ca nu se gasesc asa usor.
2. Modificand butucii masinii pentru jante cu alt tip de prindere (4 gauri, 5 gauri, etc). Mai complicat si necesita ceva atentie.
3. Inlocuiesti fuzetele fata cu unele de Oltcit Club 11 RM, iar pe spate pui flanse tot de RM. Poti pune astfel jante de aliaj de Dacie.
4. Flanse adaptoare. Eu unul sunt personal impotriva unei astfel de modificari. flanse/butuci modificati... (vreo 350ron, treaba profesionala)
ideea de baza e sa iei jantele, si dupa aia se fac butucii/flansele (difera grosimea, in functie de caracteristicile jantelor)


cel mai simplu...pe 13...aluminiu, ar fi CMS-urile care se pun pe dacii (alea cu 3 spitze late). Pentru asta iti trebuie pe spate flanse de oltcit club 11 RM, iar pe fata butucii de RM. Dar nu arata cine stie cum...


vezi si tu ce jante iti plac...
preferabil ar fi sa alegi cu prindere de 4 x 100, sau 5 x 100, caci sunt mai comune, si deci lista mai mare de optiuni Si rulmenti multi...pt jantele pe 14,15.
bobicu 87 a scris:....Ce ma sfatuiti?


s-ar putea sa par rautacios...dar daca tot ai de gind sa te apuci sa investesti..aduna-i pe toti care ar trebuii sa-i bagi in modificari si vei gasii o masina mai puternica cu ei... si unde ar mai fi farmecul...ca un amarat de oltcit sa dea fum la masini cu pretentii? ptr a ajunge la farmecul asta tre bagati o gramada de bani...de ce vreti sa prostiti omul,de ce nu il lasati sa ceteasca topicele de la aceasta rubrica..in special pe cele a le lui pupa,lascu,titus..a?

a2a la mina..vorba cuiva in alt topic...de ce sa fii toata ziua plin de oloi pe tine cind poti bine mersi sa dai cheie si sa iti vezi de treaba ta? de ce sa stai cu morcovul (oare tine? ) atunci cind ii mai dai o talpa? de ce sa stai cu frica celor de la RAR in sin?

..si mai sunt multe "De ce? " .... de ce nu?

pentru ca nu toti oamenii sunt la fel asa e..toti am fost tineri si nelinistiti...io ma uit la tine si inca esti tinar si nelinistit...dar mai stiu pe unii care s-au linistit...


io nu vreau sa fiu un gica contra dar...acum il incurajatzi pe omul asta..iar cind v-a pune un spoiler de solentza ca lui asa ii place sau io stiu ce alta modificare v-a mai face care nu e pe gustul Dvs. atunci tot voi veti fii primii care vor arunca cu bolovani in el...asa ca..mai bine sa puna mina sa ceteasca pe ici ,pe colo (lascomobile service,topicele de la "Masina mea",etc) si sunt sigur ca isi va da seama cit tre sa se intinda ptr a face un lucru bun. daca nu erau tineri si nelinistiti, nu erau oltcituri modificate... te minca-n cur..bag sama... Adrian, lasa omu' sa-si faca masina asa cum ii place! Poate o sa iasa ceva suuuper tare! Poate nu! Da' nu mai descuraja omu'! eu vreau doar sa-i deschid ochii...o masina nu se face peste noapte..

din partea mea : Succes! iar daca o sa pot sa-i fiu de folos cu ceva,cu placere. Crezi ca el nu-i constient? Parerea mea e ca demoralizezi aratandu-i doar partea nasoala a lucrurilor!
suirammarius a scris:Crezi ca el nu-i constient? Parerea mea e ca demoralizezi aratandu-i doar partea nasoala a lucrurilor!


pe mine astea ma incurajeaza .... intodeauna sa trec peste ele cu ceva mai bun atit ptr mine cit si ptr altii.asa sunt eu,mai linistit. Omu nici nu a mai scris ... s-a speriat Nu prea cred ca s-a speriat ca a spus ce meserie are.Si in meseria lui are zilnic de a face cu tot felul de oameni.Dim moment ce el e dispus sa bage beni multi in masina asta care lui ai place,de ce sa nu o faca.Chiar si spoiler de Solemza daca ai pune si il adapteaza binecred ca va iesi frumos.Asta e treaba lui.E gustul lui.Sau poate vrea sa faca ceva in genul ce a facut Pupa sau Lascu.Oricum tot bani multi insemna si multa munca.In cazul in care mai face asta el eprsonal atunci eu zic ca satisfactia va fi si mai mare. DanH "a pus punctul pe i"! Salut ,
Uite cate ceva din experienta mea : mi-am luat la inceputul lui 2006 un Oltcit 12 TRS , cica in regula.... Am avut nevoie de 2 ani si jumatate ca printre picaturi ( ca mai am si servici , familie...! ) s-o aduc la nivel de Oltcit nou , doar pe partea functionala. Mai raman aspectele de estetica interioara , refacerea ultimei laturi neatinse a masinii (tot circuitul electric !!!) + imbunatatirea confortului : scaune mai bune (de alta masina !) + AC ....
Si pentru ce ? Eu zic ca mie imi place , dar a costat extrem de mult .... bani cu care-mi luam o masina clar mai buna. Un sfat de aur : NU TINE EVIDENTA CHELTUIELILOR FACUTE CU MASINA ! Eu am facut greseala asta si face rau la inima !
Dar satisfactia c-ai pus mana peste tot si placerea aceea sa stii ca merge bine pt ca e reparata bine..... ei , asta nu ti-o da nicio masina noua !!! Si Oltcitul daca-i reparat ca nou , are cate ceva de aratat chiar "by default"!!!
Uite o posibila lista de imbunatatiri , mai mari sau mai mici (si facute de mine):
-bujii NGK
-bobina de inductie uscata , pe tole ( eu am de la un Opel, dar merg si altele ....)
-fise de bujii BUNE care nu fura scanteie , altfel mergi uneori in 3 , alteori in 4 cilindrii
-termometru si manometru pt ulei (ca-i important sa vezi la timp unele lucruri)
-eventual circuit de racire ulei , pt vara si mers la pas prin canicula cu orele ...
-cutie de viteze de Axel 5+1 ( nu se compara cu cea 5+1 Ro !!!)
-eu la motorul de 1300 am pus axe cu came de 1100 => urca demential de usor in ture , e alta masina....
-lustruit cutia de amestec , galeriile de admisie si canalele de admisie din chiuloase ( asta iti mai da un pic de zvac , by default , si gratis in viitor !)
-carburator Solex curatat si reglat corect

Ar mai fii , dar intreaba si voi raspunde in masura in care stiu...
suirammarius a scris:
...
Poate o sa iasa ceva suuuper tare! Poate nu! Da' nu mai descuraja omu'!


Foarte, foarte bine spus. (Ganditorul)
a costat extrem de mult .... bani cu care-mi luam o masina clar mai buna.

Bine zis!
Daca vrei sa faci un oltcit clasic functional 100% se merita sa investesti n el,pt ca e inca usor de intretinut si foarte fiabil,bun pentru a-ti face treaba cu el zi de zi .Numai sa ai caroeria buna!.
Insa daca vrei performanta extrema de la un oltcit iti trebuie bani cu caru.
Cu aceeasi bani pe care i-ai investi in oltcit iti poti lua o masina mult mai performanta ,fara stres,fara bataie de cap.Acum au aparut multe posibilitati ,preturile masinilor au scazut dramatic si nu se vor opri.
Depinde doar ce vrei!! de cateva zile am pus aprindere electronica,bujii champion(mere super cu ele)elemente aprindere nemtesti,4 gume fulda 155/80/13 noi+telescoape noi monroe,toba finala sport remus.............o groaza de bani,dar merita.pe viitor vreau sa comprim motorul o sa vorbesc cu vali din salonta ca el stie ce este de facut.am luat 4 jante de wv polo din 2002 in 4 prezoane sper sa le pot pune.vreau sa va intreb care e diferenta intre cutie 5 fr si cutie 5 ro?unde e masalierul la cutia fr ? ..........cum ar veni treapta 6........langa 4 sau langa 5?

am montat spoiler de trs,arata beton.ce modif sae mai pot aduce la motor 1100 francez? diferenta e la calitate si la etajarea vitezelor, deci la pinioane

marsarierul este ca a 6-a cum e la cutia 5 romaneasca si cum e la cutia 4 romaneasca

modificari la motor: sa il comprimi, sa ii pui turbo, sau alte sisteme de aprindere si de alimentare pe el Ce naiba sa mai comprimi la motorul de 1.1? Ca e saracul comprimat de la mama natura, pardon, tata Citroen. Mai mult nu merge, detoneaza. diferenta vizibila intre cele doua cutii este amplasare cablului de chilometraj, la cea ro. cablul pleaca din spatele cutiei, iar la cea fr. este in fata.

daca vrei sa modifici motorul de 1.1, mai bine razgandeste-te, in cel mai bun caz cumpara unul de 1.3 si daca nu esti multumit, modifica-l pe asta.

respect Diferente intre ele la pozitionare vitezelor nu exista.Stiu sigur ca le-am avut pe ambele pe masina.Cutia 5 fr e mai scurta,trebuie sa schimbi mai repede,cea 5 ro e mai lunga.La drum lung e mai buna aia 5 ro.Eu personal am fost multumit de ea.
cristi_s a scris:Ce naiba sa mai comprimi la motorul de 1.1? Ca e saracul comprimat de la mama natura, pardon, tata Citroen. Mai mult nu merge, detoneaza.



merge....had this too Da mai merge.Cred ca putin peste 10-10,5:1(de la 9,
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community