Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Carburator cu 4 corpuri...!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
http://www.youtube.com/watch?v=XREjAZpf1kE

In filmulet carbul respectiv are 4 corpuri...cum ar fi daca in locul carburatorului de la oltcit s-ar face o pata calda(sau cum se numeste partea pe care se prinde carburatorul...) cu 2 prize pentru carburator...un carburator de oltcit normal..asa cum este el iar celalalt sa aiba circuitul de relanti dezactivat (eventual cu o electrovalva care nu este alimentata) sa functioneze doar clapetele de aer, pompa de spritz si sa aibe furtune conectate la tur si retur...bla bla...si gasita o modalitate de comunicare intre carburatoare fie mecanica fie electronica...al doilea carb sa isi deschida clapetele de aer file de pe la 4000 de ture in sus fie la o acceleratie brusca...!

Ma gandesc ca acele carburatoare ca cel din filmulet se monteaza pe motare de 4-5-6-7 litri dar..e doar o idee...
Nucleu a scris:...cum ar fi daca in locul carburatorului de la oltcit s-ar face o pata calda(sau cum se numeste partea pe care se prinde carburatorul...) cu 2 prize pentru carburator...un carburator de oltcit normal..asa cum este el iar celalalt sa aiba circuitul de relanti dezactivat (eventual cu o electrovalva care nu este alimentata) sa functioneze doar clapetele de aer, pompa de spritz si sa aibe furtune conectate la tur si retur...bla bla...si gasita o modalitate de comunicare intre carburatoare fie mecanica fie electronica...al doilea carb sa isi deschida clapetele de aer file de pe la 4000 de ture in sus fie la o acceleratie brusca...!

Mai simplu faci doua cutii de admisie si montezi doua carburatoare - 1 carburator pt cilindrii 1 si 2 si altul pt cilindrii 3 si 4. Le aduci pe ambele in faza pe un stand de reglaje si scapi de alte munci inutile si costisitoare. Aha..ar fi o idee si asta...! si avand in vedere faptul ca oltcitul are pompa de spritz doar pe corpul 1 ar fi faina una pt fiecare 2 pistoane...!

Dar pentru un motor ar fi tot una oare...sa traga un piston din 4 gauri sau fiecare din 2 ??

oricum la volumul motorului de oltcit daca ar trage aer din 4 gauri...cred ca pistonul nu ar face un vid suficient ca sa si "traga" benzina din ambele corpuri ...cred ca s-ar dubla portia de aer si s-ar injumatati aia de benzina....repet...CRED! carburatoare weber sincrone,drla sau cum le zice...ce tot atata reinventari de roti... ca ala alfa
adrian-ar a scris:ca ala alfa
adica: http://www.youtube.com/watch?v=w8EhIguxLUU ceva de genu,exista mai multe modele de carburatoare dinastea...dar nah,cum spuneam e mai usor sa intrebi facand un topic nou,cand aceste lucruri sunt deja scrise pe forum,dar e greu sa rasfoiesti cateva pagini
iulicuta2000 a scris:ceva de genu,exista mai multe modele de carburatoare din astea...dar nah,cum spuneam e mai usor sa intrebi facand un topic nou,cand aceste lucruri sunt deja scrise pe forum,dar e greu sa rasfoiesti cateva pagini


totul a plecat de la ideea cu 4 clapete de aer...acuma ca s-a ajuns la carburi de alfa...e bai ca nu am rasfoit x pagini inapoi...

Pt asta exista admin...daca e vre-o problema cu topicul asta nu vad care ar fi problema sa fie sters (de catre admin) in rest...nu vad rostul observatiilor de genul asta...(nu mai bine ar face aceste observatii adminul?)!

De ce ? pt ca ala e un carb cu 4 "gauri" ...despre care ulterior am aflat ca este echivalentul a 2 carburi cu 2 "gauri" puse pe cate 2 pistoane si pt faptul ca am deschis un topic pentru asta ..chiar nu vad care e problema...la urma urmei e un forum si fiecare poate sa deschida ce topic doreste...si mai mult de atat poate ca si altcineva de pe forumul asta si-a pus problema cu un carb cu "x" corpuri...ei acuma are raspunsul! ! un carburator dinala de alfa inseamna doua carburatoare independente,
ce vrei tu sa faci cu doua carburatoare de oltcit puse pe doua caracatite e un caca maca,mai bine pui un carburator dinala de ims cum spunea ca are nea georgel
alea de alfa in in schimb se comporta ca si cand ai avea cat un carburator pe fiecare piston,ceea ce e mai bine decat un carburator pentru doua pistoane

cat despre corectitudine,reguli etc...
" 1. Înainte de a deschide un topic nou, verificați dacă nu a mai fost deschis. Dacă există, scrieți în acel topic. Dacă nu există, căutați cel mai potrivit forum pentru mesajele dumneavostră. Puteti găsi informații și topice, folosind motorul de căutare"
ce titlu ai dat topicului tau? "doua carburatoare pe motor"
apai alea de alfa ce sunt?doua carburatoare pe motor
uite aici detalii
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=5956
ce vrei tu cu doua carburi din care unu sa se deschida la o talpa grea...e prea multa benzina si prea putin aer
o trage motorul mai mult aer de la 4000 de ture in sus,dar nu trage destul cat sa faca un amestec 14/1 aer/benzina optim pentru functionarea motorului,nu vei face nimic mai mult decat sa ineci motorul cu benzina
in concluzie idee proasta spor la vorbit,ca de fapte nu prea te vad in stare
p.s. de ce trebuie intotdeauna sa fie nevoie de administratori sau moderatorii ca sa fie bun simt pe acest forum???dupa cum s-a vazut si se vede in continuare administratorul nu prea doreste sa faca ordine asa cum s-ar cuveni pe acest forum(din motive numai de el stiute) atunci e normal sa ne batem joc doar pentru ca nu sta pe capu nostru tot timpu?buna educatie lipseste in multe locuri,n-ar fi mai bine sa se faca simtita macar aici? Ba da buna educatie exista aici pe forum...dar mereu exista cineva..care sa inceapa o mica cearta cu cate un post...la aceste chestii ma refer...! Eu nu cred ca pentru faptul ca am deschis acest topic sunt lipsit de educatie sau ..altceva...! Eu unul m-am abtinut sa fac observatii chiar si atunci cand am vazut greseli de ortografie, punctuatie si asa mai departe...tocmai pentru a nu provoca discutii offtopic si a nu strica buna dispozitie...prin urmare as vrea sa am parte de acelas lucru!

Era suficient sa spui atat:
iulicuta2000 a scris:
ce vrei tu cu doua carburi din care unu sa se deschida la o talpa grea...e prea multa benzina si prea putin aer
o trage motorul mai mult aer de la 4000 de ture in sus,dar nu trage destul cat sa faca un amestec 14/1 aer/benzina optim pentru functionarea motorului,nu vei face nimic mai mult decat sa ineci motorul cu benzina
in concluzie idee proasta spor la vorbit,ca de fapte nu prea te vad in stare

asta era raspunsul de care aveam nevoie!

Asa este..de fapte nu sunt in stare ..nu de alta dar abea am timp sa imi desfund carburatorul daca nu mai tine relantiul daramite sa mai si adaptez 2 carburi pe masina...dar pur si simplu am avut o idee care daca era sustinuta cu argumente..poate o aplicam intr-o zi...!

Despre titlu....da ..ai dreptate de altfel l-am si modificat...!

P.S. Cearta asta(daca pot sa ii zic asa) nu isi are rostul de aceea nu vreau sa iei ceea ce zic in nume de rau...pentru ca nu este in nume de rau... si nu doresc ca orice discutie pe care o avem sa fie de tipul acesta...! Sa auzim de bine... http://www.holley.com/0-80575S.asp

Eu zic ca daca ai bani de dat (aprox 1000 $) ia dinasta ce "animal" de carburator... Ceva foarte asemanator am vazut montat pe HEMI... in concluzie ar merge unu de asta la vre-o 7motoare de oltcit deodata

Acuma pe bune. Chestia cu carburatoru cat mai mare e prea relativa. In primul rand motorul aspirat mai mult amestec decat e cu totu' nu isi aspira ca nu are cum/unde. In al doilea rand admisia/evacuarea trebuie refacute... etc. si cauta si un rezervor din ala aruncat de vre-un avion de vanatoare ca o sa papeeeee................ Dupa cum zice si Hofy. Uitati un lucru esential. Benzina, ca sa arda, are nevoie de oxigen. Care oxigen e luat din aer. Care cantitate de aer e limitata de mai multi factori, cei mai importanti fiind diametrul si lungimea galeriei de admisie, diametrul supapelor de adimiste si marimea camerei de ardere. Pentru ca intr-un spatiu oarecare nu poti introduce orice cantitate de aer. Evident, fara un compresor oarecare. Asa ca puteti pune orice carburator, peste un anumita limita se obtine doar un robinet care baga combustibil lichid in camera de ardere. Practic, fara marirea cantitatii de aer bagat in cilindru, se obtine doar efectul de soc tras. Corect ... bai felix,nu te mai necajii degeaba..pune irma sus..si cind ai timp incearca cite un irma pe fiecare cilindru... (nu baga in seama decit partea 1a ) numa sa vi-le poata regla cineva... (nu dupa ureche)...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community