Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburi de alfa33
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut. in urma verificarii cailor putere din aceasta seara cu un seat ibiza 1,2htp,cu start de pe loc, am ajuns la concluzia ca nu am mai mult de 65 caluti. deci urmeaza turbo, ca asa nu mere. Poate ai calutii sub capota dar nu ii poti 'traduce' in miscare. Ce pneuri ai? Ambreiaj standard? Ce cutie? motor 1100 comprimat + carburi alfa33.... trebuie sa poti scoate mai multi cai! Eu cred ca ai cam putini.

amestecul cum e reglat? unde ai reglat carburile?

si la fel ca AdyAero...conteaza enorm si cutia de viteze, ambreiaj, roti/pneuri dupa ce am vorbit astazi cu meseriasu care regleaza carburatoare, dar are alt job si nu mai poate regla carburatoare, am inteles ca mai mult ca sigur carburatoarele si motorul nu functioneaza la parametrii. mi-a descris niste simptome, care chiar apar, dar nu le-am considerat probleme pana acuma. dupa liniuta cu seatu mi-am dat seama ca masina merge ca atunci cand am comprimat-o si era cu carbu original. singura diferenta este ca parca are ceva mai mult cuplu. si cu evacuarea marita trebuia sa traga si mai mult.
acuma caut pe cineva sa imi regleze carburile cum trebuie. La carburile alea fiind sincron ,fara stand de carburatoare esti mancat! nu o sa le poti regla la fel in veci dupa ureche! incheiere.
inainte sa va apucati sa montati carburi de alfa33, aflati daca ii cineva in stare sa le regleze la parametrii. Buna!
se pot regla de catre cei care stiu cum se face
R cred ca din postul lui Claudiu reiese tocmai ca NU a gasit pe cineva care sa se priceapa. parerea mea bre, dar din ce am citit eu, am inteles ca ai dat 100 de roni sa iti regleze carburile pe stand nu?? Nu ti le-a reglat bine, sau ce? DRLA-urile, nu insamna ca daca sunt mari, merg neaparat bine. Trebuie pus un set de reparatie, jicloare noi, si ulterior reglate pe stand, urmarind ca valorile sa fie absolut identice. Dupa asta, trebuie vazut exact ce venturi-uri se potrivesc cu jicloarele pe care le ai. Altfel dau amestec aiurea. Mare e de pomana, daca e bleaga spunea o vorba veche. Cat despre 1.2 HTP...cred ca ai adormit la volan. 2 ibize au luat-o pe cocoasa de la 1.1 stok mai nasoale...m-am dat si eu la un moment dat. Si i-am tras-o unui ibiza...zau daca stiu ce sa zic.

App, la unguri, exista stand pt carburatoare dublu corp pereche, pe noi ne costa 138E cu tot cu transport. Voi face o incercare. cand vad ce probleme aveti...nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa petesc cant tre sa le pun pe ale mele. asa greu se regleaza?parca valib avea o carte despre alfa 33 deci, cautam si cumparam jicloare... apoi mai vedem daca stie cineva ce dimensiuni de jicloare, tuburi de emulsie, sau venturi (cred) trebuiesc puse astept un sfat, o informatie sau orice ajutor posibil.
many tnx ai mai reusit sa afci ceva? io inca nu le-am montat out of money.
ca si cealalta masina papa o gramada de bani, si in momentul cand o duci la doctor, dupa ce o repara, iti spune ca mai are o boala, dar care se va putea trata doar luna viitoare.
mai asteptam un pic, am alte idei.
claudiu_c a scris:daca stie cineva ce dimensiuni de jicloare, tuburi de emulsie, sau venturi (cred) trebuiesc puse astept un sfat, o informatie sau orice ajutor posibil.
many tnx


Din intamplare am dat de site-ul asta. Poate te ajuta cu ceva, in special programelul jetting.exe. E posibil sa fie cu totul altceva, poate se pricepe cineva si te lamureste. salutare la toti. am sa rog adminul sa inchida topicul, pt ca am vandut oltcitul intre timp. spor la modificat. de ce sa il inchida? eu o sa montez curand carburatoarele. orice sfat e bine venit
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community