Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Constructie bord

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
m-am gandit sa schimb bordul oltencei cu unul pe care sa-l construiesc eu, probabil din lemn. Complet remodelat, alt design la bord, alte ceasuri, o consola centrala - nu prea lata ca e penurie de spatiu - instalatia electrica modificata si ea (schemele sunt aproape gata - cu bloc de relee si sigurante ca la masinile mai noi, conductori subtiri in locul celor de 2,5mm...). Lemnul il am, nu mai stiu ce esenta ciudata este, oricum nu crapa, cred ca frasin. Pentru dimensiuni si prindere voi lua ca etalon bordul vechi si tabla aia de sub parbriz. Am gasit ceasuri pentru toate functiile, cu schemele aferente, mai putin pentru litrometru. Astept sugestiile voastre. o sa fie dificil....da iti urez bafta! sper sa termini proiectu Iti recomand sa iti deschizi o firma si sa te apuci de treaba. Daca iese frumos il pui in productie .

Vrem si noi.... schita am cam terminat-o....o sa incerc sa o finisez si o pun sa va dati cu parerea Asteptam cu nerabdare. Cum ai facut-o...e plina si dai gaurile de ceasuri dupa ce le gasesti un loc, sau e deja cu gaurile facute? poti pune niste poze cu stagiile de constructie sa ne facem o idee bordul nu e plin, din motive de greutate, voi lasa o margine de vreo 2 cm pentru rigiditate, iar gaurile le dau la final, dupa ce stabilesc un model, impreuna cu voi. Am cam mult de lucru pentru serviciu week-end-ul asta, dar daca imi fac timp, pun baza macar litrometru se gaseste ca si ceas de tuning si se leaga pe sonda veche de benzina
hai cu pozele cred ca era mai simplu sa-l modifici pe cel original( sa bagi fibra de sticla pe el)
eu o sa-l modelez putin cu fibra dupa care il imbrac cu piele sintetica (sper sa-mi iasa mai bine de data asta )..


oricum bafta cu bordul din lemn facut de tine... Daca faci un bord de lemn si apoi Doamne-fereste ai un accident probabil o sa culeaga astia din tine aschii saptamani-intregi. Asa cum e bordul facut are tabla aia destul de teapana si un strat de buretel deasupra care mie imi inspira mai multa incredere. + Volanul care e din burete, nu ca la dacie de dai cu dintii in plastic ceva noutati cu bordul ala?
o poza ceva? Cred ca o sa ai super mult de lucru cu bordul ala, si daca nu esti expert in manuirea uneltelor de sculptat, nu o sa iasa asa cum vrei. Cat despre rezistenta lui, e clar ca la accident sau impact ceva o sa se faca praf, nu o sa mai ai nimic care sa te protejeze. Bordul asta e si el gandit, cu comenzile amplasate destul de bine, si are si scheletul ala de fier. Daca vrei ca masina sa fie una unica si mai de colectie, merge construirea unui bord, dar daca o sa mergi zilnic cu masina, crec ca o sa fie destul de nasol. Oricum, daca reusesti sa il faci, astept cu nerabdare poze si detalii. Sunt foarte curios.
Nu ma lua in seama, sunt si eu carcotas. stati linistiti, masina va exista si peste 20 de ani, atunci va fi de colectie... promit sa pun schitele cat de repede despre instalatia electrica cu relee de pe masini mai noi...si alte chestii adaptate as fi interesat si eu ...! Intradevar este dificil dar nu imposibil...!

As vrea sa stiu si eu mai multe...!

Ce relee mai noi se folosesc? costuri..etc? relee mici la masini?ce-aveti bre,la ,masinile astea noi sunt cateva relee ceva mai mari(si ca putere si ca dimensiuni) in rest releele sunt aceleasi doar ca sunt in carcasa de plastic
ca sa faci ceva asemanator unei masini noi,sa refaci instalatia electrica cu fire noi,trebuie sa regandesti anumite trasee,trebuie sa pui un tablou de sigurante model nou care sa aiba si socluri de relee...costa prea mult,trebuie sa ai foarte multa rabdare....etc etc,
in ultimul rand,nu se merita
scuzati offtopicul sau mai simplu la un meserias electrician iti adapteaza o instalatie electrica completa de Nova sau Solenza .
iulicuta2000 a scris:......sa refaci instalatia electrica cu fire noi,trebuie sa regandesti anumite trasee,trebuie sa pui un tablou de sigurante model nou care sa aiba si socluri de relee...costa prea mult,trebuie sa ai foarte multa rabdare....etc etc,
in ultimul rand,nu se merita
scuzati offtopicul


schema e aproape gata schema e gata(cu cu cateva greseli) in cartea lu canta
personal cred ca e inutil sa schimbi toata instalatia electrica
intr'adevar sunt destule fire care vin montate in plus fata de instalatia originala a masinii dar si asa tot nu vad de ce as face alta instalatie de la 0...dar ma rog,e munca voastra daca e placerea mea...oricum si bordul va zbura, asa ca si firele vechi au mai trecut 3 luni jumatate,ceva noutati cu bordu? of....scuze.....n-am timp nici sa mor, sper sa gasesc schitele pe care le-am facut si sa le scanez
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community