Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Evolution

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
deschid topicul pentru ca sigur o sa am nevoie de sfaturi si de pareri.

Oltcit Club 11 RL fabricat in 1994

http://img229.imageshack.us/my.php?image=28112008098ig9.jpg
http://img296.imageshack.us/my.php?image=28112008099iw1.jpg

voi folosi doar caroseria de la rl , asa ca am inceput dezechiparea
http://img136.imageshack.us/my.php?image=28112008100me5.jpg
http://img296.imageshack.us/my.php?image=28112008100ss2.jpg

am inceput sa curat compartimentul motor, acesta va fi grunduit , dat cu antifon si vopsit rosu
http://img517.imageshack.us/my.php?image=10122008104fa8.jpg
http://img296.imageshack.us/my.php?image=10122008105qm3.jpg

in mare caroseria arata bine,fostul propietar a avut grija de ea , dar mai trebuie intreptat pe ici pe colo . am sa o pregatesc pentru vopsit si in primavara voi vopsi si exteriorul !

Cand va fi gata....va lua locul TRS-ului, pana atunci voi munci incet ! Vad ca ai dezechipat doar comartimentul motor.Trebuia sa cureti bine,pe unde a dat rugina,dadeai cu grund si apoi cu vopsea.Nu era necesar antifon.In continuare curata pasajele de la roti bine si da cu antifon.Demonteaza oricum protectiile alea de plastic care vin in fata spre faruri ca sa poti face treaba buna.La fel procedeaza si la podea pe dedesupt.Verifica starea pragurilor mai ales in portiunea in care arunca roata apa si noroi.Eventual inlocuieste portiunea respectiva.La fel prodedeaza si la pasajele rotilor spate.Acorda atentie sporita in spate in zine rezervorului cit si la traversa pe care vine prinsa puntea spate.Vezi ca de obicei e atacata de rugina exact in zone in care se prinde puntea de traversa.In cazul in care ai rugine indeparteaza portiunea respectiva si o refaci.La interior:curata podeaua si dai cu grund ,il lasi sa se usuce,il matuiesti si iar grund apoi vopsea.Verifica zona pasajului rotii spate pin interior si la fel curata bine,apoi grund si vopsea.Dupa aia treci la exteriorul caroseriei.Prefatit pt vopsit.La urma inainte de a monta totul,introdu in praguri,traversa spate ulei de transmisie.Nu pune ulei de motor uzat,sau ulei de transmisie uzat.Cel de motor ataca cca e acid,cel uzat de transmisie miroase urit.
La rama de la parbriz cit si la cea de la luneta si geamurile spate curata bine,grund si apoi vopsit..
La timpul respectiv iti voi mai da sfaturi ca sa stii ce sa faci astfel ca apa sa nu mai sta pe sub chedere. Intre curatat de rugina si dat cu grund poti sa dai cu incredere cu feruginol. Bun la casa omului, am dat si eu si am vazut ca transforma rugina intr-o chestie neagra. Pe bidon scrie ca fosfateaza suprafetele metalice. DanH : interiorul este semi dezechipat... mai este doar bancheta si buzunarele, o sa dau jos si plasticele alea de la compartimentul motor , eu nu am dat cu nimic momentan...asa am luat masina de la fostul propietar, eu inca curat la compartimentul motor... cu perie de sarma bagata in bormasina. dupa ce curat bine totul... zonele unde este rugina aparuta curat pana la luciu metalic... vopsesc compartimentul motor cu grund... dau si cu atifon si dupa aia cu vopsea. cand s-a uscat trec la podeaua masinii. curat si revopsesc tot , nimic nu scapa nici macar surburile care vor fi montate pe masina nu vor scapa de tratament

zone care trebuiesc indepartate nu sunt , sau inca nu le-am descoperit . caroseria arata foarte bine , nu este afectata de rugina... cel putin podeaua masinii cat am stat eu pe acolo de am demontat nu am vazut rugina !

si la ramele geamurilor cred ca stiu ce se face vaselina

ulei am sa iau deala vrac cel mai ieftin si bag in praguri ... lonjeroane si pe unde mai sunt gaurele ..... pana acolo mai este . eu vreau sa ma ocup intai de curatat si vopsit cum trebuie ! Pe rame la chedere nu e buna vaselina.Dupa montare introdu silicon.E mult mai bun si mai sigur.In timp vaselina ataca cauciucul de la chedere si imbatrineste.
COSMIN* a scris:si la ramele geamurilor cred ca stiu ce se face vaselina .
Cu timpul, cauciucul se va inmuia, se va intinde si va lasa apa sa intre intre tabla si cheder sau intre cheder si geam. Baga silicon sanitar (transparent) la "seringa" (pistol). si cand o sa scoti geamul...pe cine o sa injuri? Bagi MASTIC SILICONIC, nu silicon. Asta nu se intereste si poate fi curatat si munca continua ......

cum astazi a fost o zii calduroasa,m-am pus pe treaba
- am continuat de demontat articulatiile,dopusoarele de cauciuc de prin lonjeroane
- curatat totul cu bormasina si peria de sarma
- si pe la ora 4 am inceput degresarea si grunduirea comparimentului motor si a partii din fata.

uitati si ceva poze cu rezultatele muncii mele de astazi :

http://img266.imageshack.us/my.php?image=02022009194ky9.jpg
http://img525.imageshack.us/my.php?image=02022009195ut4.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?image=02022009196gn0.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=02022009197jr7.jpg Frumos! Cu ce ai vopsit? Cu pistolu'? da,cu pistolul.

mai urmeaza un strat mai gros de grund,dupa aceea un strat de antifon si 2 straturi de vopsea rosie,dupa aceea trec la podeaua masinii Nu aglomera multe straturi de vopsea chiar si de grund daca intre ele trece mult timp de cand le dai . Se vor exfolia in timp si apare rugina fara s-o vezi . Normal se da strat de grund apoi cel de antifonare . Daca dai prin suflare cu pistolul grundul poti sa dai 2 straturi subtiri dar timpul intre cele doua straturi sa nu fie mai mare de 20-30 minute la vremea asta . Iar antifonul poti sa-l dai si a doua zi . Cristip1970 : nu-mi fac probleme privind vopsirea si pregatirea caroseriei sunt destul de meticulos,vreau sa iasa bine.

intre timp...am facut ceva achizitii:

motor de 1300,fabricat in 95,neumblat in el
cutie 5 ro,neumblat in ea
si un set de praguri de fibra,modelul clasic.

avansam,incet dar bine hai ca ai vointa
spor la treaba,vreau si eu jumate din vointa ta sa termin motoru ,macar de spalat pai sa stii ca imi propusesem de la inceputul anului sa ma apuc de treaba....dar vremea asta .... de 3 zile ma trezesc la 7:30...pana la 8 beau o cafea,citesc forumurile si la 8 ies afara si ma pun pe treaba trebuie sa il fac...pana la vara vreau sa fie gata in proportie de 90% de ce nu 100%? ca de treaba te tii
poate apari pe la nationala eheee pana la 100% mai esteeee...muuuult ,dar macar stock si va fi bine,restul in timp ca nu se poate sa le fac pe toate odata...ca sunt si eu mic pai cred ca de la stock ar fi bine sa pleci,faci coaja sa ai baza in ea,apoi mecanica masina masinii si abia apoi apuca-te de alte modificari exact asta fac,dupa ce va fi totul pe placul meu,atunci incep modificarile , si alea asa subtil Cu precizarea ca daca, de exemplu, vrei sa pui pe ea niste amortizoare smechere, poti sa le iei de pe acum si sa le montezi direct, ca sa nu te mai chinui cu alea vechi.

iulicuta2000 a scris:pai cred ca de la stock ar fi bine sa pleci,faci coaja sa ai baza in ea,apoi mecanica masina masinii si abia apoi apuca-te de alte modificari
da,dar pe ce sa dai banii intai pe amortizoare sau pe vopsea?mai ales cand resursele sunt limitate?
daca desfaci totu,ungi si pui la loc,e imposibil sa nu se desfaca Daca esti la partea din fata cu restaurarea sa faci bine sa faci asa cum zici cu meticulozitate caci ai sa fii foarte multumit de ceea ce faci mai ales cand vor vedea si altii cum iti iese teaba
Daca zici ca motorul nu este desfacut niciodata este bine doar sa-l verifici la compresie fara sa demontezi chiuloasele sa vezi uzurile la cilindrii . Numai daca este obosit sa faci segmentare . Vezi acum cat nu este pe masina daca ai pierderi de ulei pe undeva . Demonteaza toata tablaraia si curata-spala tot motorul ca sa nu ai probleme de racire vara . Dupa aia montezi tablele si le etansezi .
Radiatorul de ulei sa-l speli este indicat caci iti vine mai usor acum , chiar si cu scobitoarea sa cureti . Periuta de dinti ai ?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community