Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

My oltcit - Blue Vision

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
De cateva zile mi-am luat si eu una bucata oltcit. E un 1.1 RM din 1989. Poate stiti masina de la salonu din 2007, de atunci nu s-a mai mers cu ea si a stat pe bara.
Modificari:
-jante+flanse in 4 prezoane
-bord si scaune celica
-consola de daewoo
-geamuri electrice
-toba sport
-deschidere din telecomanda a usilor(shaved doors)
-portbaju e facut si el shaved
-fetele de usi
-bari, praguri(care o sa sufere modificari)
-evazari spate
si cam atat imi aduc aminte am pus pozele de la salon, ca eu n-am apucat sa fac unele recente, dar maine ii fac si le urc. Masina este la fel si acuma, are un pic infundata aripa fata stanga Si o sa urmeze si alte modificari in mai bine desigur.

Nu mi-am facut inca user ca sa pot pune, dar o sa imi fac pana atunci gasiti poze pe linku asta: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=103176 sper s anu fie o problema, imi cer scuze moderatorilor daca am gresit ceva....sunt nou aici

app:
am si eu o problema cu masina, o sa va explic sintomele: incerc s-o pornesc si nu vrea, invarte electromotoru, benzina are, are si scanteie si nimic. Bujiile se uda mereu, chiar daca le curat, masor cu lera si le pun la loc. Am schimbat si bobina si tot la fel face. Are aprindere electronica, am verificat cam tot ce stiam si la fel. Mi-a zis cineva ca ar fi de la alternator, ca aceasta are nu stiu ce condensator. Acuma nu stiu unde sa mai caut problema n-am mai avut oltcit pana acuma. Poate ma puteti ajuta voi cumva, mersi. Alternatorul nu are de'a face cu pornirea, condensator, sau alte shit-uri...(din moment ce iti invarte)

aprinderea e reglata? delcoul unde e situat in cursa lui (are cursa de reglaj dinspre aripa inspre motor...si ai un semn undeva pe mijlocul cursei). Delcoul il pozitionezi pe la mijlocul cursei, usor inspre motor.

nu e cuiul pontou blocat?
dai la demaror...5sec sa zicem, si daca te uiti in carburator, nu ar trebui sa picure benzina...

daca picura benzina, e blocat cuiul pontou pe deschis (probabil atinge unul din plutitoare de corpul carburatorului). Trebuie demontat capacul carburatorului, si vazut unde atinge plutitorul in carburator, sau daca cuiul pontou functioneaza corect

nivelul plutitoarelor trebuie sa fie pe la 18mm(daca retin eu bine)...de la mijlocul plutitorului, pana la garnitura de carton a capacului

returul nu e infundat? (scoti furtunul de la retur din carburator, si dai la automat. Ar trebui sa tasneasca un jet pana in aeroterma/pompa frana).
valib a scris:
nu e cuiul pontou blocat?
dai la demaror...5sec sa zicem, si daca te uiti in carburator, nu ar trebui sa picure benzina...

daca picura benzina, e blocat cuiul pontou pe deschis (probabil atinge unul din plutitoare de corpul carburatorului). Trebuie demontat capacul carburatorului, si vazut unde atinge plutitorul in carburator, sau daca cuiul pontou functioneaza corect

nivelul plutitoarelor trebuie sa fie pe la 18mm(daca retin eu bine)...de la mijlocul plutitorului, pana la garnitura de carton a capacului

returul nu e infundat? (scoti furtunul de la retur din carburator, si dai la automat. Ar trebui sa tasneasca un jet pana in aeroterma/pompa frana).

Am crezut ca poate sa fie si de la asta, am schimbat si carburatoru. Dar tot la fel face. Si returu nu e infundat ca era spart furtunu care se duce in rezervor si imi facea balta sub masina(am remediat problema).

Alternatorul nu are de'a face cu pornirea, condensator, sau alte shit-uri...(din moment ce iti invarte)

aprinderea e reglata? delcoul unde e situat in cursa lui (are cursa de reglaj dinspre aripa inspre motor...si ai un semn undeva pe mijlocul cursei). Delcoul il pozitionezi pe la mijlocul cursei, usor inspre motor.


o sa verific maine si pozitia delcoului, platina la cat ar trebui reglata? aprinderea electronica are delcou fara platina....
daca ai delcou cu platina, atunci 0,4mm, pe fiecare coltz al rotorului (ai 4 colturi, si pe toate 4 trebuie sa fie tot pe la 0,4mm), iar reglajul se executa cu sigla mercedes montata (sigla mercedes = un capac metalic cu 3 spitze, fara sa demontezi partea asta a delcoului, nu ai cum sa umbli sa schimbi platina)

(vezi ca delcoul poate fi bagat la loc in 2 pozitii: una buna, in care delcoul intra foarte usor, si cealalta, rotit cu 180grade...dar in pozitia asta delcoul nu intra usor la loc, pentru simplul fapt ca nu e pozitia care trebuie)


mai pot fi puse fishele gresit...
cum te uiti din fata la motor, ai asa:
dreapta fata: 2 (inspre far)
dreapta spate: 1 (inspre pompa frana)
stanga fata: 4
stanga spate: 3

in capacul delcou, tot asa...cum te uiti din fata masinii drept la capac, fishele vin asa:
stanga fata: fisha de la 3
stanga spate: 4
dreapta fata: 2
dreapta spate: 1


sau bobina care nu da curent cat trebuie....
sau capac delcou crapat/iti da scanteia aiurea (ar fi usor de testat, bagand cate o bujie in fiecare fisha, si invartind manual cu manivela de motor, urmarind scanteile....trebuie sa fie in ordinea: 1 - 4, 3 - 2
valib a scris:aprinderea electronica are delcou fara platina....
daca ai delcou cu platina, atunci 0,4mm, pe fiecare coltz al rotorului (ai 4 colturi, si pe toate 4 trebuie sa fie tot pe la 0,4mm), iar reglajul se executa cu sigla mercedes montata (sigla mercedes = un capac metalic cu 3 spitze, fara sa demontezi partea asta a delcoului, nu ai cum sa umbli sa schimbi platina)

(vezi ca delcoul poate fi bagat la loc in 2 pozitii: una buna, in care delcoul intra foarte usor, si cealalta, rotit cu 180grade...dar in pozitia asta delcoul nu intra usor la loc, pentru simplul fapt ca nu e pozitia care trebuie)


hai ca mi-ai dat de joaca maine, sper sa reusesc sa pornesc ragalia mersi frumos. zimi si mie cat ai dat pe masinuta,asa de curiozitate? Bine ai venit pe forum.
Masina asta s-a nascut la mine in cartier aciulea. Chiar daca nu e in totalitate pe gustul meu, ma bucur sa o vad ajunsa pe maini bune. Sa o stapanesti sanatos. dupa multa munca aseara, si batai de cap se pare ca masina nu vrea sa pornesca. Vreau sa ii multumesc lu pupa si baietilor care au venit sa ma ajute si cand va intalniti vin cu cinstea acuma mai ramane sa verific daca e pusa la punct, daca nu alt motor si gata esti sigur ca nu e blocat motorul ? pei se invarte, mai da din cand in cand semne ca vrea s-o ia...si nimic poate va explica pupa mai bine, ca el stie mai multe decat mine Blocat? Glumesti... Motorul se invarte de zici ca nu are bujii.
Este foarte posibil sa aiba o lipsa acuta de compresie. Sau la fel de bine poa' sa fie decalata distributia si de aia sa nu porneasca. Aprinderea e impecabila acum, de bujii nici nu mai vorbim.
Eh, de facut se face, mai nasol cu frigu' asta infect. bujii

cate seturi s-au schimbat ? baterii nu mai zic , schimbaram si carbul ......
compresie taticu .......
hai sa vedem cum om face intr-o zi sa punem distributia la loc maine ma uit la distributie, am luat manualu si investighez daca nu afara motoru asta si next oricum trebuie facut ceva cu compresia...ca duce lipsa Am citit toate posturile , alternatorul merge ? Daca nu , incercati sa faceti o punte "electrica" astfel incatat partea pe care alternatorul scoate curent sa legati + si - , adica un scurt . Alternatorul se "excita" (scuzati expresia incomoda si neadecvata) . Dupa ce il montati la loc , incercati din nou sa porniti motorul . Sfatul acesta i la dat cineva tatei pt Fordul lui Scorpio Diesel ( e vro' diferenta?) si masina merge , numai ca ii trebuie baterie noua . Sper ca n-am gresit . cum sa faci bre scurt intre + si - la alternator? aprinderea numai e o problema, s-a rezolvat mai trebuie verificata distributia, si compresia(asta maine sper). Sa vedem, inca caut un motor in stare buna si cam fara succes. Apropo se vand barile si jantele de pe masina, pentru detalii pm sau ym Ai MP de la mine.





Regards,
Gheko. M off-topic: Dl. Zefteanu?! Cu ce am gresit !?

on-topic: Scuze de off-topic
Gheko a scris:Ai MP de la mine.





Regards,
Gheko.


ai pm Eu m-am chinuit cu Cristi_s sa pornim fostu' meu oltcit timp de o saptamana! Am ajuns de i-am cumparat aprindere electronica si tot degeaba!! Bietu' Cristi_s ziceai ca are 2 job-uri: de la 5 venea la mine sa pornim masina; si degeaba! Pana la urma am duc carb-ul la Carfil si apoi mi-a luat-o la a II-a cheie! Asa ca... vezi putin si asta! Cine stie! am schimbat si carbu si tot degeaba. Am masurat compresia si e: 12 10 8 si 7 oricum maine am alt motor pentru ea, sa speram ca va merge numai probleme imi face... gata nu se mai vinde nimic, decat barile jantele raman pe masina, vad ca toata lumea vrea ceva ieftin si bun...nu imi convine sa pierd, in plus ar fi pacat sa dau jantele, ca mie chiar imi plac o sa pun poze curand, cu niste mici surprize pana atunci se lucreaza la bolid! Salutare , scapa de presurile alea de manelisti . Stopurile alea ? erau mai frumoase daca pune-ai folie pe ele , si mi sa pare ciudat pus numaru pe spate , in rest ce sa zic , e lucrat frumos la aripile din spate . BAFTA la "bolidu" tau Pe 4Tuning zici ca o dai...Gata, ii pui cruce? ma mai gandesc daca se renteaza s-o tin...sta cam rau cu rugina se poate rezolva si rugina cu prea multi bani...deocamdata topicu se poate inchide...nu stiu ce o sa fac cu asta albastru, ma mai gandesc...oricum nu il mai tin, sau daca il tin mut piesele pe altu...sa vad daca te gandesti sa il ti pt piese , sa-mi zici daca i-mi faci o oferta buna la cele 4 roti cu tot cu flanse , si ce marca sunt jantele . Salut
Bezicu a scris:daca te gandesti sa il ti pt piese , sa-mi zici daca i-mi faci o oferta buna la cele 4 roti cu tot cu flanse , si ce marca sunt jantele . Salut


l-am dezmembrat deja...au mai ramas putin piese. Jantele au plecat primele, uite am pus o lista cu ce mai si link spre topicu de la bursa. piesele le dau ieftin.

-flanse din 3 in 4 prezoane 2ooron +2 flanse de RM pt spate
-bari fata+spate 350ron
-scaune celica sport 300ron
-3 carburatoare duble solex, carfil, solex 100ron toate!

si link: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=11374
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community