Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carb 1300, motor 1100

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salut. Mai nou am pus un carb solex de 1300 cu frana de ralanti pe aer pe motorul meu de 1100.Functioneaza perfect. Dar dupa ce am scos de curiozitate o bujie ...este neagra shi afumata. Nu prea cunosc acest carb.Iar surubul din talpa carbului nu se invarte dacat trei ture inainte sau inapoi.De unde pot regla amestecul ? Mentionez ca am capacul de la carb de nova. Nu te supara,dar,poti sa imi spui si mie cum adica "cu frana de ralanti pe aer " ?!? sa stearga cineva acest topic
informatia o gasesti in forum,chiar e asa greu sa cauti? Disperat eshti nu frate voi sunteti disperati si deschideti topicuri noi ,de parca n-ar fi destule cu acelasi subiect chiar asa lenes si comod esti sa nu cauti in urma?zau ca pentru o astfel de chestie te-as lasat liber de forum vreo doua trei zile,nu de alta dar te pisi pe el de regulament la propriu,da-o-n moasa-sa de treaba atat de greu e???????
nici macar in stare sa fi deschis subiectul la comsum,circuitul de benzina n-ai fost halal respect pentru ceilalti
administratorul DOARME? In tot ce am gasit despre carbul de 1300 nu scrie despre surubul Sco blocat sau daca asha este normal sa fie . Eu nu am gasit asha ceva shi poate se gaseshte cineva sa-mi raspunda shi mie ca nu deschideam de nebun topicul. Dar tu cred ca nici nu ai citit tot. Scuze daca am deranjat pe cineva. Iulicuta presedinteee !!! f**ui... ieri m-am jurat ca nu mai beu... daca iulica e nervos si mie mi se pare funny, iar nu m-am tinut de cuvant



zice el ce spune... mama lui de sărci si circuit de fotoghin in loc de motor... sau invers? daca prostu de carb are un singur surub de amestec si ala nu-si face treaba calumea,din alta parte de unde crezi ca ii mai poti regla amestecul? ai citit pe forum sau pe site care sunt piesele componente si cum functioneaza si se regleaza carburatorul? eu nu cred,altfel ai fi stiut ca amestecul se poate regla doar din surubu de amestec,'tui para masii de inginerie
hai noroc hofule,traiasca vinu lu zeph ca e dulce al naibi Deschzi internet explorer, scrii www.oltcit.ro
Apoi tii mouse`ul pe DESCRIERE, apoi tii pe bulina de la CIRCUITUL DE AER-BENZINA, apoi tii pe REGLARE CO. Iti arata acolo si poza si tot ce vrei.

Poti intra direct la Reglare CO aici: http://www.oltcit.ro/descriere/aerbenzina/carbreglajco.htm
hai noroc hofule,traiasca vinu lu zeph ca e dulce al naibi


Nu recomand să-l consumi fără companie ulterioară. Mdeh, io unul m-am obișnuit dar din câte știu asta n-ar fi o problemă pentru tine mai ai și acum? ...zdrajnic beutor mai ești bree.... și nu-i așa dulșe, doar parfumat. Dulce, -i altă poveste, sănătoși să fim că verificăm noi și de ăla bre io beau cate un pahar,nu toata sticla odata Sau "câte-oleacă și-n șir", cum se mai zice Acum c-am vazut un astfel de topic : "motor de 1100 + carb de 1300" , dupa ce-am cautat pe forum si n-am gasit ceva clar , pun si eu o intrebare => a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Intreb asta nu ca sa-mi adun posturi ci pt ca masina mea are motor de 1300 + solex pt 1300 = 14% in Bucuresti , acum in traficul asta de iarna.
Si ma gandeam sa incerc sa-mi pun un carb de 1100 , poate mai "tai" din consum , ca daca nu pierd prea mult din performante , nu ma doare sufletul , ca doar nu particip la raliu...... Poze cu carbul.
http://img253.imageshack.us/img253/4623/dsc00277wr3.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/708/dsc00276mv3.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/1158/dsc00278ds3.jpg
Capacul carbului este de dacia nova.
http://img53.imageshack.us/img53/7341/dsc00317ta6.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/1872/dsc00318zh4.jpg Orice carburator montat pe motorul de 1300 de Oltcit duce la dereglarea timpilor de incidenta pentru avansul vacuumatic al depresiunii din galeria axelor culbutorilor centrali ai pistoanelor 2 si 4 si descentrarea temporara si partiala a jocului arborilor cu came la timpii de admisie pe galeria de evacuare a distribuitorului fisei centrale.

iliutzzaro, daca merge bine si nu consuma, lasa-l asa. Bujii afumate pot fi de la mersul prin oras, de la mersul cu socul tras, nu apuca nici motorul sa se incalzeasca poate. EEK multzumesc pt sfat. Daca carbul nu avea capac de Dacia nu deschideam topicul pt ca am mai citit pe forum despre reglaje in functie de timpul liber pe care il am. De aproape doi ani de cand m-am inscris pe forum doua topicuri am deschis si am intrat la mijloc. Inca o data scuze daca am deranjat pe cineva. Shi daca nu se deschid topicuri oare nu moare forumul ? Mie unul nu mi-ar place. Deci :
a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Am avut eu carb de 1.1 pe motor de 1.3.

Treapta 1 mi se parea mai moale decat al carbului de 1.3 iar tr2 ceva mai brutala. Diferentele cred ca erau date de reglajele diferite. In mod normal, daca ambele sunt ok, nu ar trebui sa fie diferente notabile in comportament.

Consumul era acelasi ca si cu cel de 1.3.
scorpion a scris:Acum c-am vazut un astfel de topic : "motor de 1100 + carb de 1300" , dupa ce-am cautat pe forum si n-am gasit ceva clar , pun si eu o intrebare => a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Intreb asta nu ca sa-mi adun posturi ci pt ca masina mea are motor de 1300 + solex pt 1300 = 14% in Bucuresti , acum in traficul asta de iarna.
Si ma gandeam sa incerc sa-mi pun un carb de 1100 , poate mai "tai" din consum , ca daca nu pierd prea mult din performante , nu ma doare sufletul , ca doar nu particip la raliu......

Am folosit carb de 1100 in locul celui de 1300 al TRS-ului . Dezavantaj este doar in demaraje si ceva chinuiala la reglat relantiul caci difera in marimea jigloarelor . Consum in afara localitatii la o medie de 80-90 km / h a fost de 5,6 cu benzina pusa in rezervor aproape gol ( dupa ce s-a oprit motorul ) dupa ce nu mai tragea pompa de benzina . [quote="bytzu1"]Nu te supara,dar,poti sa imi spui si mie cum adica "cu frana de ralanti pe aer " ?!?[/quote]
vezi pozele PANA LA URMA MERGE SA PUN CARBURATOR DE 1300 PE MOTOR DE 1100 MULTUMESC Da,poti!
roman ciprian a scris:...MERGE SA PUN CARBURATOR DE 1300 PE MOTOR DE 1100
Da. Am asa ceva pe masina de ceva ani. merge sa pun jiglioare de 13 pe carburator de 11 avantaje si dezavantaje multumesc
roman ciprian a scris:merge sa pun jiglioare de 13 pe carburator de 11 avantaje si dezavantaje multumesc

Avantaje consum redus, dezavantaje nu o sa mai mearga ca o masina. Dar cum va merge mai nasol explicami te rog mersi O sa mearga mai prost, cel mai bine se simte cu motoru rece. Diferentele nu sunt majore dar se simt. Eu zic ca tu dupa ce ai schimbat setu de jicloare din 1.1 in 1.3 nu ai refacut reglajul carburatorului, si daia merge prost. Cel mai bine e sa faci o combinatie 1.1/1.3 la jicloare.... E si un topic pe forum care zicea ce combinatii s-au mai facut si care merg... Pe carburator de 1129 merg brici jicloare si emulsoare de Nova (1.6) Daca reglezi cum trebuie nu face figuri. Am avut si a mers, doar ca aveam consum 14, iar diferenta nu era semnificativa. am gasit sa cumpar carburator solex este mai bun decat carfil pune-l pe masina,fa-i o proba,daca merge bine si consuma putin e mai bun,daca nu,nu
degeaba e solex daca poate e infundat,sau talpa nu mai este perfect dreapta...sau e dereglat... mai multe detali ce detalii mai vrei? ia-l pune-l pe masina,daca merge e bine,daca nu merge nu e bine,e simplu mersi imi poate da cineva detali daca mai gasesc undeva an tara sa reglez carburatoru ca am anteles ca pot sa trimit carburatoru prin posta si mil regleaza
roman ciprian a scris:mersi imi poate da cineva detali daca mai gasesc undeva an tara sa reglez carburatoru ca am anteles ca pot sa trimit carburatoru prin posta si mil regleaza

La Brasov sau la Bucuresti. Te pot ajuta cu placere daca vrei, intamplator sunt amic cu tipu' care regleaza carburatoare in Bucuresti.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community