Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ 05 WDJ

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sa incepem cu inceputul . Masina este un TRS din 90 .
Culoare : albastru inchis de cielo.
Masina a ajuns la mine in august .De atunci am facut urmatoarele la ea:

-am renuntat la jante (sunt pe ebw acum) , avand unele normale momentan (in vara intentionez sa ii pun altele).
-am renuntat la spoilerul fata care era cu tot cu masca din fibra in favoarea unuia normal de trs . Vechiul spoiler se cam sparsese si nu am intentia sa il refac.Oricum era mult prea jos.
-am montat scaune normale de oltcit tapitate in piele ecologica alba, iar restul interiorului(bord sup,fete de usi , plafon in piele albastra).Plasticele (bord inf,cutie acte si tot ce mai e plasticaraie) vopsite in albastru.
-am montat un bord nou de Special si un volan sport.
-inchiderea porbagajului am facut-o din buton (urmeaza in curand sa ii pun si o inchidere ).
-toata instalatia electrica am schimbat-o. Mi-a luat o zi cred.

Acum vine greul , partea mecanica: motorul masinii era cazut .L-am refacut . Am aruncat tot din vechiul motor punandu-i la loc asa:
-vibrochen nou , nepus pe masina
-cuzineti noi de franta
-segmenti noi G
-set motor SH de franta
-chiulasa de franta
-carterul pierdea presiunea pe unde vine pompa de ulei , am frezat locasul de acolo , acum e la valorile de fabrica
-distributie noua, garniturile numai romanesti (Unele foarte greu le-am gasit),ulei lubrifin, suporti motor., disc ambrielaj nou

Daca mi-a scapat ceva o sa scriu pe parcurs. Ramane acum sa schimb pompa de benzina si pe cea de frana.Iar in primavara capetele de planetara.

Masina avea un oarecare tuning , acum prin tot ce am facut incerc sa o aduc la un stadiu :stock : (numai asa sa moara ebw )
Are o toba sport plush la care intentionez sa renunt in favoarea uneia mai mici.Deasemeni aripa spate stanga e unflata rau, la primavara o sa pun una noua, pentru ca vreau linie la masina.

Cam astea sunt faptele trecute dar si "viitoare" cu ajutorul Celui de Sus. Poze o sa pun in curand. Interesant ce spui ca ai facut la masina.Asteptam si poze.Tot asa cum i-am spus si lui EBW te sfatuiesc si pe tine.Tot esti i patria Oltcitului,fa rost de o pompa electrica de Damas.Nu vei regreta.O sa iti dau si detalii de montare. as fii curios daca e greu de adaptat una electrica de Damas? are vreun efect pozitiv?
Multumesc frumos. iti spun eu mai multe efecte bune
scapi de uleiul prelins pe langa pompa daca pui o flansa in loc de pompa
pui contactu si in cateva secunde ai benzina in carburator,si asta te ajuta mult mai ales daca ramai fara benzina sau daca vrei sa scoti benzina
pretu nu e foarte mare in comparatie cu o pompa de oltcit noua
asteptam poze cu masina Am facut poze azi , o sa le pun cand le scot. In alta ordine de idei , masina ma lasa de 3 ori azi in drum , fusei nevoit de fiecare data sa scot cablurile de vin in pompa si sa curat ca sa poata sa traga iar. Deja simt ca ma lasa nervii .

p.s. cine are o pompa buna de benzina in craiova? vreau sa probez carb cu ea sa vad daca merge fara soc. Nici macar cu ambielaj nou nu ai pus si tu un ulei in motor?
Poze cu masina? Scrie clar mai sus ca am facut schimbul de ulei cand am refacut motorul daca la asta te-ai referit .
Pozele astept sa le scoata cineva si o sa le incarc. Nu... M-am referit la faptul ca nici la un motor in rodaj cu ambielaj nou (care e asa de rar), nu ai pus un ulei bun, nu Lubrifin...
Dumitru Cristian a scris:Nu... M-am referit la faptul ca nici la un motor in rodaj cu ambielaj nou (care e asa de rar), nu ai pus un ulei bun, nu Lubrifin...



Am pus ulei de rodaj , asta mi-a zis mecanicul sa pun , asta am pus. poze
angel a scris:poze


le-am facut , astept sa mi le trimita baiatul (de, asa e cand nu folosesti aparatul tau , dar daca e stricat a trebuit sa apelez la altcineva) Poze: sunt facute cu tel :














Un sfat:renunta la triplele alea vopsite in negru sau poate culoarea masinii.Poate ca or fi dind ele bine ca aspect,da nu cred ca vrei ca la vara cind poate ai soarele in fata si alta masina in spatele tau si in caz de frina mai brusca din varii motive o...........sa intre in portbagajul tau.Si nu cred ca e placut.Nu mai zic de politie.Oricum treaba ta.Eu stiu ce inseamna sa mergi in spatele cuiva care are asa ceva. Interiorul arata foarte bine, culoarea nu e extravaganta, nu iti sare la ochi si e relaxanta. Interior finut, de bun gust si in acelasi timp cu tenta spor. Super! Bravo, ti-a iesit super bine!
Exteriorul e stock, insa tot ar merge o garda mai mica. O sa ai exterior stock dar mai sportiv. Eu unul iubesc sa ma sprijin cu mana stanga de prag ca sa ies din masina, e cool. Si in curbe sunt "sef", vorba lui Iulius. Despre triple, stie Dan mai bine. Mie imi plac alea rosii normale, nevopsite, pentru ca masina mea e rosie.
Motorul, inima masinii e foarte ingrijit, felicitari! Stii ce conteaza cu adevarat la un oltcit!
All in all masina e de nota 10 si din nou felicitari pentru munca depusa si pentru pasiune. Spor la mecanica in continuare! Bafta! Frumoasa, ingrijita, finuta. Felicitari. Singurul lucru care nu imi place e bordul de special pentru ca nu are turometru.
Giully4u a scris: Singurul lucru care nu imi place e bordul de special pentru ca nu are turometru.

In cazul in care isi cunoaste masina nu mai e nevoie de turometru.
Giully4u a scris:Frumoasa, ingrijita, finuta. Felicitari. Singurul lucru care nu imi place e bordul de special pentru ca nu are turometru.


M-am obisnuit deja , stiu de fiecare data cat se tureaza . As vrea sa montez unul separat. Sa vedem

Masina nu e gata inca , trebuie schimbata o aripa (spate), facuta sa mearga sonda de benzina si curatat (sau schimbat rezervorul). In cazul in care rezervorul nu are pierderi de combustibil nu are rost sa il schimbi,eventual curatat.Pt sonda de benzina vesi sa nu ai contacte oxidate la mufa de la sonda sau chiar la sonda sau poate plutitorul sa fie blocat cumva.
DanH a scris:In cazul in care rezervorul nu are pierderi de combustibil nu are rost sa il schimbi,eventual curatat.Pt sonda de benzina vesi sa nu ai contacte oxidate la mufa de la sonda sau chiar la sonda sau poate plutitorul sa fie blocat cumva.



Cablurile alea 3 din spate sunt taiate , deci nu mai sunt deloc.O sa le iau de la remat . Sonda nu stiu daca e buna , dabia dupa ce refac instalatia acolo pot sa imi dau seama. o vand urgent .toata , sau daca nu pe componente , mai putin caroseria .

preturi bune:

vibrochen nou,segmenti noi ,set motor franta , chiulasa franta si una de romania , distributie noua, etc.
aprindere electronica,cutie 5 franta (macane in a 2a nu stiu daca e de la ea sau de la placa),toba sport cu tot, instalatie electrica, interior piele ecologica albastra,scaune piele ec crem, volan sport ,boxe noi,caseofon mp3 ,spoiler fata

orice de pe ea. O dau urgent .
anghy a scris: O dau urgent .

De ce?
Razwan a scris:
anghy a scris: O dau urgent .

De ce?


money problem imi trebuie urgent niste bani. masina a fost dezmembrata de fostul proprietar (vali).a mai ramas doar caroseria care urma sa fie dusa la remat, asa ca (fiid iubitor al aceste marci) decat sa ajunga acolo sub fiare vechi , am facut o fapta buna zic eu si am cumparat'o.acum problema sta in felul urmator:masina numai are motor,cutie,nici macar interioru numai este complet (doar semibordul si buzunarele mai sunt ) .as investi ceva bani in el un motor o cutie ceva acolo , dar asta inseamna ca nu o sa mai termin EBW-u (fiind student fondurile sun foarte mici ).oricum...important este ca nu a ajuns la remat.este pe maini bune acum ...sa sa pun curand poze cu masina Dap a ajuns pe maini bune,pune si tu poze sa vada lumea ce show fu sa o aducem acas
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community