Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BR-07-ZAR

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Eu sunt de altfel si posesor a unei Dacii Logan. Masina este perfecta pentru familie, oras, cumparaturi, carat mobila etc. Insa nicidecum nu poate fi folosita pentru "rally driving" , liniute sau depasiri pe autostrada. Are motor de 1400 cm cubi, a fost busita o data puternic tare in spate. Poze in curand.

Nu inteleg de ce a fost inchis topicul meu. Iulicuta s-a luat de mine inca din primele mesaje iar acum inchideti topicul meu. Eu ce vina am? Eu doar mi-am aparat punctul de vedere. Atat. O singura data nu l-am atacat primul.
Anyway, astazi am pus bujiile de Logan pe oltcit si sincer spun ca masina a mers numai in 2 sau 3 pistoane, nicidecum in 4. Asa ca nu puneti bujii de logan pe oltcit.
Pompa de benzina nu am reparat-o. Am mers asa prin oras. Maine ma ocup de ea. IMPORTANT
*The Selection of spark plug depends on engine characteristics and operating conditions. Choose the proper type of spark plug according to firing and appeareance of spark plug used formely.*

Asta scrie pe cutia mea de la bujiile NGK. Nu orice tip de bujii merg la Oltcit... sunt c Bujiile de logan sunt foarte reci pt oltcit. Mi-am dat seama. Dupa ce am chinuit putin motorul insa. Ma intreb cum ar merge loganul cu bujii de oltcit. Raportul de compresie de la logan este mai mare decat cel de la oltcitul de 1300.Pe motorul de oltcit bujiile de logan nu ajung la temperatura de autocuratare ,de aceea nu merge "rotund" plus aprinderea mai inferioara.
Posibil ca pe logan bujiile de oltcit sa se supraancalzeasca. Robertino, la faza cu autocuratare ai fost tare! Cand am scos bujiile erau toate negre cu funingine groas rau. Asta in conditiile in care bujiiile vechi erau pefect curate. Debia daca aveau putina culoare maro pe ele. Sorry... Dar Loganul nu are bujii mai reci decat Oltcitul. NKG recomanda pentru Logan bujii cu cifra termica identica cu cea a Oltcitului, adica 6.
In schimb, sunt bujii cu rezistor, deci scanteia lor va fi oleaca mai slaba fata de niste bujii "normale"(cum sunt cele de Oltcit).
Ete si link: http://www.ngkntk.de/index.php?id=1319&pd=1320&t=pkwzuendkerzen&lmf=DACIA&h=DACIA&m=Logan De solenza EQUYEM ,pun pe oltcituri in draci si merg belea.Alea de logan,au electrozii mai lungi.
Bujia rece are electrozii mai lungi(BMW,LOGAN,CITROEN,OPEL etc..)
Alea calde au electrozii mai scurti(Dacia,Oltcit, etc..)
Gresesc??

P.S.Babeste, dupa o carte de bujii pe care o am! Nu dupa cataloage.. Cred ca asta e motivul pt care nu merg nici bujiile de pe seatul meu pe oltcit. Adica merg, dar nasol pana se incalzeste motorul, apoi merge normal (fara rateuri). Sunt mai reci.
Zalex, ce "coloare e majina"? Nu ca as vrea sa ma contrazic acum... Dar nu electrodul bujiei da cifra termica... Ceramica care imbraca electrodul se ocupa de cifra termica. Asta scrie si in manualul NGK, dar am si vazut la ochiul liber, tinand in mana bujii normale si bujii foarte reci.

http://www.ngk.de/Spark_plugs.649.0.html

La bujiile reci spatiul din jurul electrodului central este mai mic in interiorul bujiei
La cele calde spatiul respectiv din jurul electrodului central este mai mare.
Lucrurile astea le stiu sigur.Daca cartea minte mint si eu dar nu cred.

Indicativele bujiilor difera de la producator la producator si cuprind timpul necesar (sec) pana cand bujia ajunge la temperatura de autocuratare.
Uite ca si la NGK scrie(e desenat) la fel. Gri metalizat. O sa pun poze. Nu am avut timp deloc. Maine sper sa pot pune. eu am mers cu bujii de logan 1,6 mpi aproximativ 10.000 fara probleme. dar consumul si puterea cum erau?
robertino a scris:La bujiile reci spatiul din jurul electrodului central este mai mic in interiorul bujiei
La cele calde spatiul respectiv din jurul electrodului central este mai mare.
Lucrurile astea le stiu sigur.Daca cartea minte mint si eu dar nu cred.

Indicativele bujiilor difera de la producator la producator si cuprind timpul necesar (sec) pana cand bujia ajunge la temperatura de autocuratare.
Uite ca si la NGK scrie(e desenat) la fel.

Canelurile de pe bujii indica clar cat de calde sau reci sunt ...tot intr-o carte veche si de demult ... Ceramica neagra are vre-o bujie ?
Si inca un lucru care stiu . Bujia rece este de fapt cea care se incalzeste mai repede la motoare care se incalzesc mai greu camera de explozie din chiuloasa ...
Ceramica neagra are vre-o bujie ?

Stii tu ceva,cumva,se vede ca ai cartulie de bujii!!
Autolite "e negre",PAL.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community