Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Gazul de electroliza (Amestec de hidrogen si oxigen)
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Corect Va rog sa recititi ce am scris si o sa constatati ca nicidecum nu este vorba despre un catalizator! M-am uitat pe http://www.savefuel.ca/hydrogen/smallproducts.php?id=carproducts
Ce parere aveti, sa iau SL-50 sau SL-75? Intre timp am mai gasit:
- http://www.smacksboosters.110mb.com/ sau
http://www.free-energy-info.co.uk/Smack.html
Tipul explica foarte bine instalatia facuta de el si da detalii multe si chiar construieste si livreaza instalatii la 220 USD + transport Debitul din ce am inteles din video e minim 1.2l/min, pe site apare 1.7l/m

- http://stores.homestead.com/hydrogengarage/Detail.bok?no=23
Pretul este de 900 USD + transport Debitul este de 1.6l/min
packetul include multe lucruri cum ar fi un multimetru, o interfata ScanGuage (OBD2), tratament de motor, etc.

- http://www.hhoforever.com/ pretul e de 297 USD si debitul de maxim 3l/m

LINK: http://cgi.ebay.com/HYDRO-SUPER-2-DOUBLE-hydrogen-generator ...
Asta e vreo 600 USD si are un debit de maxim 4.2l/m

Ce "borcane" imi recomandati?

- pentru partea teoretica sint bune si link-urile astea: http://www.freepatentsonline.com/3980053.html
http://bgtorch.bgevolution.com/
http://www.waterfuelconverters.com/WhatisBrownsGas.html

Intrebari:
- KOH sau NaOH care se adauga in apa distilata, coboara temperatura de inghet a electrolitului. Finalitatea e ca instalatia respectiva sa poata fi folosita si iarna.
- cam care e debitul de oxy-hydrogen care poate fi bagat intr-un motor cu ardere interna fara a-l distruge? Intreb pentru ca hidrogenul arde la o temperatura mai mare ca benzina. [quote="comnean"]Va rog sa recititi ce am scris si o sa constatati ca nicidecum nu este vorba despre un catalizator![/quot

am citit tot ce ai scris si asta pentru ca si eu ma chinui de ceva timp cu ceva asemanator dar nu pentru a merge in paralel cu alt combustibil ci pentru a merge numai cu HHO.Problema pe care am intilnit-o este legata de electrozii care nu rezista prea mult timp si electrolitul care la mine era compus de cele mai multe ori din sare sau bicarbonat dar o sa incerc si cu kOH.Intra pe

http://www.youtube.com/watch?v=g5rWyJ07-U4

si studiaza toate filmuletele sa vezi ca filipinezul asta nu foloseste alt combustibil inafara de HHo si nu neglija faptul ca alternatorul incarca 500w(40A) de 4 ori mai mult decit ai consumat tu cu instalatia ta deci, se poate baga mai multi elementi si vezi ca arata si ce sistem foloseste ca sa protejeze generatorul si ma refer la dopuri de cauciuc cum se pune la damingeana, studiaza si vb Pemtru mine singurul care pare ca a obtinut (ca persoana particulara) rezultate notabile este Stanley Mayer. Da-i un search si mai vorbim! Intre timp mi-a sosit kitul de hydroxy si l-am si montat pe masina. Poze nu am inca din pacate.
Turatia la relanti scade cam cu 200 de ture cind cuplez instalatia. Ca sa aflu cauza exact, am scos furtunul de hydroxy din admisie si l-am lasat sa debiteze in afara masinii. Rezultat: acelasi fenomen, turatia scade putin, semn ca alternatorul e in sarcina.
Pentru ca nu am ampermetru, aveam doar la redresorul cu care am facut testele, am inlocuit siguranta de 30A a instalatiei intii cu una de 20A, apoi cu una de 15A. Cea de 15A era calda, deci se poate deduce ca consumul celulei este de aproximativ 15A. Ceea ce e de-a dreptul ciudat e ca farurile + proiectoare au peste 20A si totusi nu se simte nici o cadere de turatie cind le aprind.
Un alt lucru ciudat e ca celulele se comporta ca si pile electrice, una are 0.6V, alta are 0.8V, deci impreuna au ~ 1.4V. Am inversat polaritatiele la bornele celulelor, dar fenomenul caderii turatiei persista.
Are cineva vreo idee de ce se petrece acest fenomen misterios?
Din pacate inca nu am facut nici o proba pe drum, ma cam descurajeaza aceasta cadere de turatie. consum mare de curent Din pacate ampermetrul de la tine nu merge. Trece curent prin el, dar nu indica acul.
Empiric am determinat ca valoarea curentului e in jur de 15A. Consumul faruri + proiectoare e un pic peste 20A. Cu toate astea, faruri + proiectoare nu le simte, in schimb cum am cuplaj jucaria, cum a scazut turatia. eu l-am probat inainte sa ti-l dau...si s-a miscat acul,am facut un scurt circuit la redresor si s-a miscat acul Nu contest... iar s-o fi stricat ceva prin el.
Astazi am redus concentratia electrolitului si caderea de turatie a disparut si ea. Dar a scazut si productia. curent consumat prea mult...chiar daca nu se arde siguranta aia probabil e la limita Iata si instalatia: http://www.youtube.com/watch?v=lEpzxx_5EQg

Din pacate se intimpla niste lucruri misterioase:
- celula cea mai din stinga (cum privesti la masina) a ajuns aproape plina de apa. In mod normal apa ar fi trebuit sa se consume (Am facut o tura pina la Fundulea si inapoi)
- primul bubbler (ala din fata, cel mai in dreapta) a capatat o culoare albicioasa
- ultimul bubbler (ala ascuns linga lonjeron) s-a golit sub jumatate
Poate are cineva si niste explicatii. prin firele alea doua rosii ce curent trece?par subtirele...
iar in legatura cu ce se intampla acolo...o sa fac doar speculatii,sa fie o urmare a legarii in serie a celulelor? Firele rosii care se vad in fata sint exact de acelasi tip cu firele care alimenteaza celulele. Sint cabluri de 30A. Curentul inca nu-l stiu.
Dpv electric celulele sint inseriate. Dpv functional (productie de gaz) celulele merg in paralel. Cat a costat toata afacerea? Ai reusit sa faci un consum cat de cat, sau e prea devreme? da. intradevar interesant subiect.de ceva vreme ma preocupa si pe mine aceasta treaba si am adunat ceva casti si informatii. as vrea sa pun la dispozitia voastra 6 carti in format electronic (in engleza) cu descrierea instalatiei si modul de executie a acesteia, dar sincer nu prea stiu unde sa le pun. incerc sa le pun aici: http://www.mediafire.com/upload_complete.php?id=yikdx23zyz4 dar nu stiu cat vor sta. daca bine stiu e de scurta durata. daca nu puteti sa ma contactati pe mess: danmasca1 Domnu comnean poate ma ajutati cu ceva informatii mai practice sa pun o astfel de instalatie pe o masina cu injectie (daca e cazul, bineinteles)
Aici este un generator de hho tip acvariu. asa ceva nu e mai bun decat borcanase borcanase legate in serie? http://www.youtube.com/watch?v=tJBQUM52dhw

Am vazut aici: http://www.okazii.ro/catalog/6095872/auto-moto-velo/altele/Celule-HHO-hydroxy-intre-LPM.html#div_photo ca se comercializeaza generatoare de hho tip acvariu.
Sau dintr-o carcasa de baterie ma gandesc ca ar fii o solutie (exceptand faptul ca ocupa mult spatiu) acestea se pot decupa, introduce electrozii, se lipeste, cum se facea odata cand iti reparau acumlatorul daca era numai un element bulit, iar prin capacele cu filet sa se faca o adaptare cu ce trebuie (curent, supapa, hho)

sau asa ceva tip spirala nu e eficient? >> LINK http://bp3.blogger.com/.. << Sa ne traiti domnu Nicu-BX La ce pret ati achizitionat jucaria aceea? (generatorul hho) si mai ales ce mai are in componenta? Doar celulele sau si altceva (chestii de vacum parti electronice etc etc) Electrozii sunt placi de inox sau tip spirala? Am facut si un test de consum si a iesit la fel, nici in plus nici in minus. Motorul pare sa mearga mai rotund la relanti.
Deocamdata nu mi-a venit PWM-ul. Teoretic cu asta ar trebui sa obtin mai mult gaz la acelasi curent cosnumat, practic se trece de la electroliza forta bruta pe care o folosesc acum, la o electroliza cu curent de inalta frecventa.
Preturile sint date pe site-ul respectiv, urmareste tot topicul. Singura mentiune e ca eu am platit semnificativ mai putin pentru ca am comandat cind celulele erau in faza de prototip (eu am versiunea 2). Celulele mele sint cu placi de inox 316. Spiralele au o suprafata mica si deci si productia de gaz e mica.
Pe tipul care vinde celule pe okazii il stiu. Celulele lui sint mult mai potente decit ce am eu, dar nu pot functiona la 12V de la baterie, pentru ca ar suge sute de amperi. In plus sint mult mai mari si merg la 220V. De ceva vreme incerc sa ma joc si eu cu gazul asta...si pina acum aici e cel mai coerent topic de pe un forum romanesc.
Vad ca de o luna nu mai sare nimeni asa ca incerc eu:
Un motor normal (nu sute de cai) nu are nevoie de cantitati mari de hho, in jur de 60L/ora e suficient. Optimul nu se poate stabili din pacate decit prin incercari, dar depasirea lui nu produce decit curent absorbit in plus, cuplu rezistiv la alternator.
Daca dupa instalare apar modificari de genul trage mai bine, merge mai rece, urca relantiul etc, inseamna ca-si face treaba, insa pentru consum trebuie umblat la reglaje. Ideal e saracirea amestecului, insa la carburator mai greu...jicloare recalibrate, nu prea vad cine ar face asta. Insa exista totusi o solutie, si anume avansul. Desi hho-ul arde mai repede si teoretic ar trebui redus avansul, practic merge marit peste limita de detonatie. De aici scade consumul, creste puterea.
In rest...s-a discutat deja, am un pdf cu explicatii teoretice si practice care prezinta cea mai buna celula (randamentul), mie mi se pare si destul de simpla pt ca nu implica suruburi si pulite de inox, nu stiu cum il pot uploada aici.
Pentru protectia la explozie o supapa nu cred ca e suficient de rapida, exista ceea ce se cheama "flashback arrestor", orice dispozitiv de sudura cu gaz il are, se poate cumpara sau construi, e o plasa fina indesata intr-un tub. Documentul poti sa il pui pe un site gen rapidshare si apoi sa pui aici link-ul.
Ai facut vreun experiment practic? Eu am o instalatie care da undeva intre 2 si 4 lpm si pot sa iti spun ca nu mi s-a parut de ajuns. Direct de la sursa:

http://www.waterfuelcell.org/WFCprojects/Tero/series_cell_v1.2.pdf

Am avut o celula (de fapt 6) exact dupa ce scrie in pdf, n-o mai pot folosi din cauza coroziunii (placile le-am avut din niste tavi de inox killerite care cred ca nu aveau prea mult inox).
I-am facut ceva imbunatatiri, daca vrea cineva detalii revin, aveam randament maxim la 1lpm, tragea cam 11-12A(limitat din pwm).

@nicu-bx: Cu pwm-ul n-o sa scoti mai mult gaz (nu vreau sa te descurajez) dar daca testezi o sa vezi ca scoate mai mult pe direct. Scopul pwm-ului e sa tii amperajul (si temperatura) sub control.
Am incercat variante de joasa/inalta frecventa, factor de umplere, etc. Am baleiat tot spectrul posibil, inclusiv acea vestita frecventa de rezonanta a apei. Am cunostinte de elctronica, am si ceva aparatura, si n-am scos mare lucru.

Banuiesc ca vestita celula dave lawton, reprodusa de stanley mayer si alti citiva se bazeaza mai mult pe conditionarea materialului, acea depunere alba, non conductiva , care s-ar putea sa actioneze ca un catalizator in electroliza.
Repet, e doar o banuiala, pt toti cei care au reusit s-o reproduca (am schimbat si citeva mailuri cu unul din ei) au zis ca nu apare rezonanta pe nicaieri. Doar sa existe un pwm, si sa fie conditionat metalul, lucru pe care nu cred ca o sa-l mai fac, pentru ca inox de calitate n-am gasit si intre timp am dat de niste idei care promit mai mult.

Revenind la subiect...
Sa incep cu ce e mai rau

La dacia de carat a familiei am simtit efecte (toti au zis ca merge mai bine), i-am marit avansul putin si s-a simtit la consum. Cit...nu stiu. pentru ca are multi km, consuma ulei si a ajuns apa rezultata din hho in baie. Spume gri pe joja, aprins becul rosu in mers, etc. Acu e pe dreapta, am zis ca ne facem curaj sa schimbam setul. So...atentie la motoare uzate.
La masina cealalta: 1.8l benzina, injectie (mai primitiva da are sonda lambda ) efie facut de mine, zic eu ca mai bun decit ce e pe net, celula +pwm date jos de pe dacie. Best: la 90km/h constant: fara 6%, cu - sub 5%,
la 120 fara- 8% cu 7.2. Peste 130 nici o diferenta. In oras, neconcludent ca fluctueaza, fara ar fi 11%, cu - de la 9 pina la nimic(adica tot 11)
Consumul instantaneu l-am luat dupa bord, stiu ca nu e foarte exact, dar stiu si ce erori are
In mers am inceput sa cresc curentul din pwm si m-am oprit unde nu am mai avut imbunatatiri(sub 10A deci sub 1lpm).
Cred ca cantitatea de gaz necesara variaza cu regimul motorului, inclusiv reglajele, ceea ce mai greu de facut.
Voiam sa mai testez variante dar mi-au corodat placile si m-am trezit cu un scurt, pe tavi nu mai dau bani, iar intre timp am gasit alte idei care mi se par mai usor de abordat si mai aprofundate teoretic.
Daca exista interes prezint la dezbatere te rugam Ar trebui un topic nou dar cred ca merge si aici.
Sapind pe net am dat de ce zic ei 'water injection'. Teoria e cam asa (am facut motoare in facultate si am filtrat ce am citit) : la accelare puternica creste debitul de aer si trebuie compensat cu benzina, in caz contrar apar detonatii, creste temperatura, etc. De obicei cantitatea de benzuna e mai mare decit poate arde (chiar si la motoarele pe injectie la acceleratie puternica se renunta la controlul lambda si trece in bucla deschisa). Motivul e ca surplusul de benzina care nu arde raceste cilindrul. Aici apare apa. Se pare ca singurul lucru pe care-l face e sa scada temperatura in cilindru si permite avans mai mare sau amestec mai sarac fara risc de detonatii. Treaba era folosita in al doilea razboi mondial (bagau apa si scadea consumul in special la sarcina maxima), se fololseste pe larg in drag racing si la motoarele turbo de curse. Sint pe net o gramada care vind pompe si diuze, nu sint utilizabile pt noi ca au debite prea mari.
Am uitat sa zic ca de fapt e amestec de apa cu alcool 50/50.
De ce mi se pare viabila ideea: a mai remarcat cineva ca dupa ploaie merge masina mai bine? Acu ceva ani am crezut ca e de la ozonul care se formeaza, si m-am chinuit sa fac un generator de tensiune de ordinul kilovoltilor (aveam un filtru de aer "ozonat" ) fara rezultate, evident...

Inca n-am facut mare lucru, prima tentativa - un bidon etans din care trage apa+etanol (alcool etilic) printr-un furtun care da in amonte de clapeta de acceleratie. Bidonul are si furtun de aerisire. Pot face o schita da e stupid de simplu. In galerie drept duza un ac de seringa. Cind l-am conectat, a crescut vacuumul si relantiul si parca era un pic mai silentios (se pare ca cel mai bun indicator pentru lucrul mecanic al motorului e vacuumetrul), insa s-a infundat pe undeva in citeva minute si n-a mai tras apa din vas. Oricum cred ca ii bagam prea multa apa. Acum e desfacut, caut solutii, filtre pt apa, aer , alea.
Debitul de apa ar trebui sa fie teoretic 5% din cel de benzina, trebuie reglat si gasit optimul altfel toti zic ca n-are efect mai ales daca ii dai mai mult. Cu robinetul la debitele astea mai greu...poate reusesc sa fac unul. pt Rzone :

incearca sa-i dai ABUR masinii in loc de apa , vei avea niste rezultate diferite.
Iti recomand urmatorul experiment :
iei un fier de calcat civilizat care poate face destul abur si destul de fierbinte , scoti filtrul de aer si-n burduful de cauciuc de deasupra intrarii in carburator pufai niste abur FIERBINTE .
urmari usor de observat (cel putin la masina mea- 12TRS si la carburatorul meu !!!) :
1- turatia de ralanti scade de la 750-800 cat era reglat la 550 si mergea muuult mai rotund , desi era la o turatie mai mica.
2- sunetul motorului se schimba clar , este mai plin de basi , inspira parca o putere mai mare... ( asta cu ce inspira este o chestie subiectiva , faptul ca se schimba clar este obiectiva !)
3- efectul ramane ceva timp DUPA incetarea aplicarii aburului , cam vreun minut , abia apoi reincepe sa creasca incet ralantiul.
4- temperatura motorului scade cu cateva grade.
PS: am folosit turometru si termometru digital deci erori mici , de bun simt la masuratorile facute !

deci daca ai timp fa un test si vezi cum ti se pare.... Suna interesant ce spui, adica suna chiar a directia buna. Si intr-adevar aburii sint mai usor de absorbit si amestecat cu aerul. Daca suna cu basi inseamna ca suporta avans marit, ceea ce zic si cei de pe forumuri straineze. Eu nu prea am cum sa ajung cu 220V la masina asa ca o sa ma folosesc de ideea ta ca sa merg mai departe.
Unde as vrea sa ajung eu ar fi sa folosesc un generator ultrasonic de abur rece (ca la fintinile decorative) si mai cistig citeva zeci de grade.
Daca poti sa mai faci un singur lucru pentru comunitatea noastra stiintifica sa masori cam cita apa bagi in fierul cu pricina si in cit timp il da afara. Rzone :
Urmareste daca ai timp si firul asta:
- dispozitivul GEET al americanului Paul Pantone ( http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Pantone) a condus la dispozitivul francez G+ ( http://freeenergynews.com/Directory/Geet/)
- am dat de un site francez plin de exemple de modificare a ideii originale din GEET prin simplificare dar acum nu sunt acasa si ciudat dar cu Google nu-l mai gasesc , oricum am gasit asta :
http://pagesperso-orange.fr/systemegplus/gv.htm
http://reaction.directe1.free.fr/Merco220D/merco.htm

Firul comun intre aceste dispozitive este prezenta unui agent supraincalzit ( la Pantone era chiar benzina ) la francezi este APA , reintrodus in sistemul de admisie de aer. Ultimele 2 link-uri sunt chiar interesante.

@#$%& mi-as : au disparut foarte multe rezultate de cautare pt "systeme G" sau "Pantone" prin Google . Noroc ca am paginile salvate acasa...... Acum gasesc numai prostii.... Cred c-a venit timpul sa dispara unele referiri la economia de carburant....

Revin maine si cu un link catre site-ul francez arhiplin de detalii de modificari pe masini si tractoare...Mie de acolo mi-a venit ideea cu fierul de calcat si aburul ....

gasit si site-ul francez :
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/GillierAntoine.htm inca se maigasesc zacaminte de petrol. doar nu vrei sa dea astia faliment innainte de a fi cazul O sa cam dea...
Optimistii zic 70 de ani pesimistii 30. Si pina acolo o sa avem o problema cu preturile.

Am sapat prin linkurile alea (mama ei de limba franceza ), turbina aia statica e interesanta, e un concept vechi, si la noi a facut G Badescu asa ceva cu succes (am avut carburator cumparat de la el) Sint variante
http://www.youtube.com/watch?v=4zTSxiFZYsY
zic ca e usor de facut. Ideea e sa nu fie costuri prea mari ca nu mai merita investitia. Tot eu...
dupa linkurile scorpionului, varianta vortex. L-am facut din plastic si foarte interesant: la mers incet, sau mai bine zis sarcina mica, reducere cam 17% masurat extraurban. Am avut o nunta in familie si am facut o portiune de 15 km de peste 10 ori dus intors. Figura tine pina la 40-50 in a 4-a cu masina plina, probabil mai mult daca e goala. Surpriza apare cind apesi mai tare pe acceleratie, cred ca obtureaza admisia, ca incepe sa nu mai traga si sa consume mai mult cu el decit fara. Asa ca l-am dat afara si am facut unul mai aerisit, nu mai face mare lucru as vrea sa cred 5% dar e mai putin. Daca nu cere mincare o sa-l las inauntru .
http://img231.imageshack.us/my.php?image=vortexlo4.jpg am si eu o intrebare...care este debitul maxim litri/ora sau litri/minut ,care trec prin conducta dinspre electrolizor inspre carburator...la un motor de DACIA sa zicem....? rzone ,
mai am ceva despre vortex : cauta A.V.E.C. (tot in franceza )
cand ajung la HDD pe care le am , postez si link-urile si ceva informatie colaterala. http://www.okazii.ro/catalog/6563345/auto-moto-velo/altele/TRANFSORMA-MASINA-TA-SA-CONSUME-JUMATATE-CARBURANT-SI-JUM-APA-.html

http://www.okazii.ro/catalog/6618970/auto-moto-velo/altele/KIT-COMPLET-GENERATOR-HHO-REDUCE-CONSUMUL-DE-CARBURANT-min-25-.html

http://www.okazii.ro/catalog/6643756/auto-moto-velo/altele/MAP-MAF-IAT-Sensor-Enchancer-Pentru-instalatia-HHO-Water4Gas.html

stiam ca se discuta de ceva vreme ,ia uitati ce se vinde mai sus! Sigur faci economie 70% cu chestia aia mica... Din cauza lui o sa se faca reclama proasta ideii....s-a mai intimplat in ro. O sa-l monteze citiva, o sa aiba efect daca sint norocosi (adica nu), si s-a format o opinie. Si afara exista sustinatori pro si contra, pt ca nu exista specialisti care sa-l faca sa mearga pe motorul X de ex. Tot prin incercari in garaj se ajunge la rezultate.
70%...ce tunar toata lumea stie ca la benzina se obtin cele mai spectaculoase rezultate. Si 30% nu iese doar din hho. Trebuie combinate mai multe metode. water injection la vara
am mers si cu apa si cu spirt,injectate direct in galerie si pot sa zic nu au nici o legatura cu reducerea consumului.mi se parea a fi la fel dar ma inselam,teoritic trebuie sa fie mai mare si asa a fost mai ales cu spirt care avea efectul cel mai evident.cand am masurat 10 cu apa/spirt si 7-8 fara.
de aia se zice ca racirea e un rau necesar,pentru ca se pierde din randamentul termic prin diferentele de temperatura dintre aerul de intrare si camera de ardere ,si/sau printr-o cantitate mai mare de aer de intrare care cere mai multa benzina.
aceeasi treaba cu HHO si avansul,consumul va scade si fara HHO daca se mareste avansul.
toate astea sunt valabile cand nu ai nevoie de toata puterea motorului(oras,deplasari scurte sau iarna),dar pe timp de vara cand depasesti gradele la motor sau limita de viteza se merita. Pai tot ce trebuie e sa umplem masina cu borcanase/bidonase si tot o sa fie sub asteptari. Pana nu pune mana firma X/ Y ca sa faca un motor in intregime cu hho/ optimizat pentru hho, putem sa punem noi 100 borcane de muraturi ca tot degeaba.

Cat despre instalatiile de pe Mokazii.ro eu cred ca sunt inutile, daca scot un MAX de 5% reducere a consumului, e bine, pretul totusi este prea mare pentru un borcan cu muraturi. Nu mai zice ca fac reclama proasta, pentru ca si eu am avut tentative de a pune instalatii HHO pe masina, la care am renuntat foarte repede, si sti de ce? pai simplu, daca citeai topicul cap-coada, vedeai ca gazul produs cu o instalatie de acel tip, pe o instalatie electrica standard nu ajunge nici cat sa umplii o bricheta.

Cu o instalatie electrica modoficata (si mai multe generatoare de curent) poate se poate...
rumburak a scris:water injection la vara

aceeasi treaba cu HHO si avansul,consumul va scade si fara HHO daca se mareste avansul.
toate astea sunt valabile cand nu ai nevoie de toata puterea motorului(oras,deplasari scurte sau iarna),dar pe timp de vara cand depasesti gradele la motor sau limita de viteza se merita.


Daca se mareste avansul peste punctul limita detoneaza. Si nu mai cistigi, ci pierzi. La fel si cu temperatura, cind e prea mare trebuie redus avansul. D-aia injecteaza aia la curse apa (mai ales la turbo) in cantitati de zici ca il ineaca. La fel de adevarat e ca randamentul creste cu temperatura, intotdeauna o sa se bata cap in cap. E mai mult pe incercate decit stiinta.

Cat despre instalatiile de pe Mokazii.ro eu cred ca sunt inutile, daca scot un MAX de 5% reducere a consumului, e bine, pretul totusi este prea mare pentru un borcan cu muraturi. Nu mai zice ca fac reclama proasta, pentru ca si eu am avut tentative de a pune instalatii HHO pe masina, la care am renuntat foarte repede, si sti de ce? pai simplu, daca citeai topicul cap-coada, vedeai ca gazul produs cu o instalatie de acel tip, pe o instalatie electrica standard nu ajunge nici cat sa umplii o bricheta.


Aici cam asa e...devine prea scumpa treaba ca sa merite, dar se poate scoate 1lpm la 10-12A care ajung pt un motor mediu. Si 12A peste cerintele masinii poate scoate orice alternator , zic eu. Nu si la oltcit COMNEAN.... RASPUNDE-MI SI MIE LA INREBAREA DE MAI SUS...TE ROG ...E F IMPORTANT ...IN FUNCTIE DE RASPUNSUL TAU POT CALCULA ORITORUL DE FLACARA SI VENTILUL ANTIRETUR...ASTEPT RASPUNS
maryo_bello a scris:COMNEAN.... RASPUNDE-MI SI MIE LA INREBAREA DE MAI SUS...TE ROG ...


Userul "comnean" nu a mai scris pe forum din 04 Iun 2008, 22:45

Atentie la Caps Lock scuze pt. "caps lock" si mersi pt. informatie...stie cine sa imi dea un raspuns precis.....?va rog.. Ultimele masuratori cu vortexu (metoda rezervorului ca restul oricit de high tech sint fite)
In oras, fara el merg 410-415 km cu 48L. Asta e masurat si ras-masurat, si cam pe acelasi traseu. Cu ultimele 2 rezervoare am avut 452 si 450,5.
So...daca il puteti baga undeva, il recomand. Am avut si acea elice pe flansa carburatorului la dacie, dar nu s-a intimplat mare lucru, si acolo am masurat cu sticla inainte de pompa.
Ar mai fi ceva, am un magnet (de fapt sint 2) cumparat si pus(uitat acolo) pe furtun, dar el singur n-a facut nimic. Daca s-au combinat cele 2 asta e... Culmea e ca la dacie am avut un electromagnet pe furtun facut de mine si a avut efect. Naiba sa le ia de masini... generatorul meu facut in 2 ore pentru a vedea ce se intampla http://www.youtube.com/watch?v=rZC-rht73m0 este alimentat de la o sursa de 12v (redresor home made) si mananca 8,5 A
rzone a scris:Ultimele masuratori cu vortexu (metoda rezervorului ca restul oricit de high tech sint fite)
In oras, fara el merg 410-415 km cu 48L. Asta e masurat si ras-masurat, si cam pe acelasi traseu. Cu ultimele 2 rezervoare am avut 452 si 450,5.
So...daca il puteti baga undeva, il recomand. Am avut si acea elice pe flansa carburatorului la dacie, dar nu s-a intimplat mare lucru, si acolo am masurat cu sticla inainte de pompa.
Ar mai fi ceva, am un magnet (de fapt sint 2) cumparat si pus(uitat acolo) pe furtun, dar el singur n-a facut nimic. Daca s-au combinat cele 2 asta e... Culmea e ca la dacie am avut un electromagnet pe furtun facut de mine si a avut efect. Naiba sa le ia de masini...


Magnetul ca sa aiba efect trebuie sa fie in functie de dbitul benzinei si marimea diametrului conductei ... Bine , ca efectul nu este mare dar moleculele de benzina sufera o oarece modificare in acel camp electromagnetic ca de altfel tot ce exista pe Pamant ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community