Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Miros puternic de benzina in habitaclu - de la buson

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Va salut!
De cand mi-a fost vopsita masina un urma cu vre-o 2 ani.. parca.. undeva pe la salonta.. .cand mi s-au montat la loc aripile originale - am o problema nenorocita.
Adica o problema de doi bani! (nu ma mai plang ca vopseaua s-a cam umflat pe ici- pe colo.. e ceva normal, doar e oltcit.. )

Problema e ca de cate ori bagam benzina mai mult decat juma de rezervor, la prima curba la dreapta - mi se umplea masina de vapori de benzina. Ok, mie mi se rupe de ei, da ce sa ma fac cu nevasta-mea?? ca nu suporta mirosu de benzina. .Ce sa va zic a fost de fiecare data o placere deosebita mai ales la drum lung.. la fiecare al treilea viraj auzeam in urechi "cand repari si tu masina asta???".. inchipuiti-va ce marfa e sa meri la mare.. .Si caldura afara, benzina care se evapora mai usor. .vapori mai multi.. Sau ce marfa e sa meri si cu soacra si cunevasta in masina. iar gura soacrei ca un megafon care amplifica criticile nevestei ...
Adevaru e ca omu cand mi-a adus masina de la vopsit mi-a zis ceva de genu "vezi ca garnitura aia suplimentara nu a mai fost montata"
Si de atunci tooot am problema asta.. pardon - asta e una dintre probleme..
Pana acum o saptamana cand cu ocazia unei mici reparatii la degetul meu .. pardon - la instalatia electrica.. am decis sa incerc sa repar problema.
Asa ca am luat cricu, am saltat masina, am incercat sa desfac rata stanga spate- am constatat ca sunt bou - asa ca am lasat masina jos, apoi am destrans piulitele, apoi am ridicat din nou masina pe crc- si iarasi am constatat ca sunt bou.. am lasat iarasi masina jos, am bagat sub cric un lemn sanatos si lung, ca sa nu se mai afunde cricu in pamantu de la curte, si am ridicat masina a treia oara.. ca sa nu mai constat inca o data ca sunt bou, am pus un pietroi in fata rotii dreapta - fata.. Toate astea la 2 dupa-amaiaza, pe un soare torid..
Am reusit sa dau roata jos.

Apoi am desfacut tubu ala gros de umplere, impreuna cu gatul de pastic pe unde se baga pistolu de la benzinarie. M-am chinuit nitel cu cele 4 suruburi ..ca erau vopsite.. Apoi am studiat problema- am ajuns la concluzia ca e prea mult pamant si nu pricep nimic- asa ca am luat furtunu cu presiune, nu inainte de a astupa gaura de umplere de la rezervor cu o punga (deh, la faza asta am fost arhitect, chiar m-am felicitat singur ), si am spalat bine-bine toata zona. Cum era soare - in 10 minute era totul uscat.
Apoi studiind problema am constatat ca garnitura aia de cauciuc - care se pune pe interiorul aripii intre aripa si gatul de umplere- era la locul ei.. numai ca era PUSA INVERS!!! Sa-mi bag picioru!!! 2 ani am suferit pt ca un DESTEPT a pus garnitura aia invers!!! Adica tot ce refula pe gatul de umplere la curbe, in loc sa se scurga spre interiorul aripii prin gaurica aia - sub masina - se scurgea prin gaurica intre Tabla si Garnitura- tabla fiind incinsa - se evapora instantaneu si vaporii se infiltrau prin locul de imbinare al aripii si contraaripii direct in habitaclu..
Ca sa fie totul si mai ok, am dat bine-bine cu silicon inainte sa montez garnitura la loc in pozitie corecta, ca sa fie priza cat mai buna intre garnitura si aripa. Apoi cu ceva chinuiala am montat tevaraiele la loc..

Nu inteleg mai fratilor, cum pot sa fie unii atat de miserupisti cand e vorba de o lucrare la o masina.. Pacat ca prostia nu doare!!!


Asa ca cei care ati dat masina la vopsit si aveti problema asta cu mirosul puternic de benzina- cand luati curbe la dreapta si dupa, VERIFICATI ACEA GANITURA SA FIE LA LOCUL EI SI IN POZITIE CORECTA!
Gabii a scris: (nu ma mai plang ca vopseaua s-a cam umflat pe ici- pe colo.. e ceva normal, doar e oltcit.. )


nu e asa, cine a facut masina, nu numa ca a montat aiurea garnitura, a si vopsit si curatat de rugina tabla , de mantuiala...



eu nu am inteles cum se scurge intre aripa si contra aripa, ca tot pe acolo prin spate se scurge, prin interiorul aripii, ma rog prin interiorul contraaripii, adica pe la roata, nu intre table
edy99 a scris:
Gabii a scris: (nu ma mai plang ca vopseaua s-a cam umflat pe ici- pe colo.. e ceva normal, doar e oltcit.. )


nu e asa, cine a facut masina, nu numa ca a montat aiurea garnitura, a si vopsit si curatat de rugina tabla , de mantuiala...





daca dadea toata aripa spate ca sa fie schimbata nu se mai umfla nimic, ca nu avea ce.
asa s-a sudat prin cordon aripa spate mai jos de acea dunga a caroseriei, si cred ca esti in clar ca niciodata nu va fi ca noua. Cel putin asta dupa stiinta mea...

garnitura aia a fost pusa de tinichigiul din salonta inapoi ASA CUM A FOST EA MONTATA CAND A VENIT DE LA ARAD. Problema cu mirosul de benzina a fost dinainte sa ajunga la salonta masina, dar s-o fi schimbat de'a lungul timpului... marea majoritate a vopsitorilor si tinichigiilor, cu mici exceptii, cand vad un oltcit nu se mai chinuie sa curete rugina sau sa repare tabla cum trebuie, asa am patit si eu, si cand i-am spus ca mi s-a umflat vopseaua, omul imi zice ca e veche masina si oricum rugineste. in fine .. vali.. parca era vorba de un polish care trebuia sa se intample in urma cu ceva vreme.. pardon ani.. si parca ceva rest de la niste praguri de fibra..
Daca imi spuneai atunci sa fac rost de aripa intreaga, completa- as fi facut rost, nu era o problema! da asta mi-ai spus DUPA reparatie..
oricu acum nu mai are rost, zilele masinii sunt cam numarate. probabil ca maxim 2 ani mai stau cu ea, dupa care o haleste rematul. Deci nu ma mai agit nici cu vopsea, polish-uri sau alte maruntisuri.
oricum , nu s-a umflat de la rugina, ci s-a umflat chitul sub vopsea.
ne vedem la padis!
Gabii a scris:"vezi ca garnitura aia suplimentara nu a mai fost montata"
Despre ce garnitura e vorba banii de praguri i-am dat lui adrian.ar inca pe vremea aia


restul e vina mea si o recunosc deci ce garnitura?

am uitat sa iau de la tg jiu garnitura de la capacul de rezervor, ca am cumparat alt cot


se uzeaza garnitura aia?


aici nu se gaseste asa ceva, desi seamana cu cea de dacie papuc... e o garnitura groasa de cauciuc, vreo 5cm grosime, care cica s-ar monta pe gura de umplere, intre aripa spate si cotul de umplere a rezervorului

a fost prima si ultima asemenea garnitura pe care am vazut-o

eu nu am aceasta garnitura, si nici celelalte oltcituri care au trecut prin mana mea nu aveau asemenea garnitura. NU am nici o problema cu mirosul de benzina... salut.
Acea garnitura de cauciuc este o protectie, sa nu intre noroi intre aripa si contra aripa.
Nu exista legatira intre acea zona cu busonul si interiorul masinii pe unde ar putea intra mirosul de benzina.
Daca se simte miros de benzina in interior nu poate fi decat de la garnitura sondei litrometrice, ori chiar de la sonda, se mai crapa gatul de plastic. Salut..inainte sa duc masina la tinichigiu am demontat tot de pe ea..in afara de bord si scaunul soferului..! La o intalnire locala..Gabi a pomenit ceva de garnituria aia...!

Daca luati jos buzunarul spate de pe parte cu soferul .....si bagati mana intre aripa si contra-aripa spre locul unde este busonul ... am simtit ceva cauciuc acolo...! nu am vazut niciodata...
si am avut pe la mine vreo 10 oltcituri care mai de care... pai daca e garnitura acolo , cum o schimbi? ca doar e rotunda


nu cred ca exista, cine le-a pus si are le-a pus el sau proprietarul dinaintea lui eu am schimbat gura de umplere acum vreo 2 luni si nu am gasit nici macar o ramasita de garnitura.dar oricum, busonul nu etanseaza pe gura de umplere direct? ba da


iar daca e dusa garnitura, sau e spart cotul, mirosul de benzina se infiltreaza peste tot, nici nu iti vine sa crezi ce gaurice gaseste, cum ar fi si ce-a de la firul care merge din tripla spate la sonda de benzina, si pe acolo poate intra mirosul, si prin multe alte orificii asta asa e. am avut cotul spart intre roata si tripla, cum s-o fi spart acolo, nu imi dau seama. normal era sa se sparga in partea dinspre roata(pietre aruncate &stuff). credeti voi ce vreti despre garnitura aia, dar acum de cand am facut figura, pot sa merg cu rezervoru plin plin si sa iau viraje laaargi si rapide la dreapta c anu mai simnt nici pic de miros de benzol in habitaclu.Deci CLAR, de acolo a fost buba.
Gabii a scris:credeti voi ce vreti despre garnitura aia....
Gabi, eu tot n-am inteles despre care garnitura e vorba . Daca miroase a benzina in masina ... insemana ca ai benzina in rezervor ... problema e cand nu mai miroase a benzina ... si nu mai porneste nici motorul

Scuze ... dar nu m-am putut abtine ... ma uit de ceva vreme cu jind la topicul asta Nu ai cumva problema cu furtunul de supraplin...(sau cum se numeste)? de la ala am inteles ca se poate intampla asa...

Eu am avut aripa data jos..si sincer garnitura aia cred ca are doar rol de a nu lasa intre parful de la roata...(cred)

S-ar putea sa iti fie crapat gatul ala...chiar acolo la buson... mie cel putin asa mi-a fost...! Dar problema cu benzina cursa in curbe am inteles ca este de la furtunul de supraplin...! Salutare tuturor. La mine e ceva mai grav. Daca o las in parcare (dreapta, sau inclinata cu partea dreapta pe bordura) cu rezervoru mai mult de jumatate plin, vara cand bate soarele face presiune in rezervor si in loc sa iasa gazele, creste nivelu de benzina pana curge pe la buson. Nu stiu ce sa-i mai fac. Va rog o idee ceva. Va multumesc. Pai verifica intai de toate supapa aia de pe contraaripa stanga, sa nu fie infundata. E un furtun mai subtire care intra intr-o chestie cilindrica ce seamana cu un filtru de benzina, fixata vertical. Nu am asa ceva. La mine furtunul ala subtire e liber in scutu de sub rezervor. Daca ar curge pe acolo nar fi o problema ca ar curge jos, dar curge exact prin locul pe unde se baga cheia sa descui busonu nu ajunge la orificiu ala care e in partea de sus a gatului de umplere.

cristi_s a scris:Pai verifica intai de toate supapa aia de pe contraaripa stanga, sa nu fie infundata. E un furtun mai subtire care intra intr-o chestie cilindrica ce seamana cu un filtru de benzina, fixata vertical.

Supapa respectiva,despre care vorbesti,se numeste ''PROTECTIE ANTIRASTURNARE''.
Asa am gasit-o trecuta in catalogul ACSA,de piese de schimb.Eu nu am avut pe masina din fabrica,insa am auzit ca altii au.Se gaseste deasupra rotii stangi din spate,sub contraaripa.
NBT a scris:curge exact prin locul pe unde se baga cheia sa descui busonu nu ajunge la orificiu ala care e in partea de sus a gatului de umplere.




Am rezolvat-o. In spatele butucului ere un O-ring de cauciuc care tine benzina sa nu curga. La mine nu mai era deloc Am avut si eu tot aceasta problema mai demult. Cate furtune am schimbat si cat am cautat...imi dadeau lacrimile cand mergem cu masina )
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community