Subiectul anterior :: Subiectul următor
Mesaj
MadWolf
Frate, da' va mananca, nu gluma... eu vreau sa-mi pun traversa aia inapoi, voi nu stiti cum sa scapati de ea...
iulicuta2000
lupule,de cand ai taiat traversa,iti scartaie usile?se inchid ok?ti s-a spart parbrizu din senin de la tensiuni in caroserie?Daca nu,atunci e bine
daniel.opr
O solutie , in functie de necesitate, e sa taiati din suportul din spate iar pe cel din fata sa-l indoiti la cald.
Alta solutie: se taie doar acea zona pe care calca sania, dupa care se intareste zona prin alte metode. La mine a fost suficienta prima solutie.
iulicuta2000
poze bre
daniel.opr
N-am bre, poze nu am dar e simplu de imaginat....
suirammarius
daniel.opr a scris: O solutie , in functie de necesitate, e sa taiati din suportul din spate iar pe cel din fata sa-l indoiti la cald.
Depinde cat de inalte sunt scaunele; la mine nu mergea!
Laurentiu
Off topic - rog fara REPLY
iulicuta2000 a scris: poze bre
Iti este dor de Opr
iulicuta2000
foarte mult laurentiu
dar era vorba de poze cu modificarile traversei
daniel.opr
La mine a fost suficienta urmatoarea mutare:
Taiat doar suportul din spate, iar cel din fata doar indoita la cald muchia pe care calca sania pentru a avea o suprafata mai mare de contact.
S-a explicat ca daca tai acel lonjeron scade rezistenta caroseriei si cu tate ca aparent nu au aparut schimbari sau deformari, ai mari sanse sa apara in timp. Nu sunt adeptul schimbarilor majore, mai ales cand e vb de structurile de rezistenta.
deceneu32
Ma baieti,de ce nu lasati voi masinile asa cum sunt,cum le-a facut fabrica?De ce va apucati sa le mutilati cu suduri,platbande etc.?Sunt chiar atat de distruse scaunele originale pe care le aveti?Se pot reconditiona sau gasiti la dezmembrari scaune in stare foarte buna.Stiu,sunt mai elegante,mai sportive,mai ''cool'' cele de pe masini straine insa nu vedeti cat patimiti pana le montati?Si daca mai luati in calcul si banii... Parerea mea!
iulicuta2000
scaunul de oltcit este foarte comod,singura problema majora e ca a fost facut de romani,cu piese romanesti
adica fier prost,indoit aiurea
decat sa ma trezesc ca se urca iwa in masina si se lasa mai tare pe spate si s-a rupt scaunu(fara suparare,era doar un exemplu) prefer un scaun sanatos care stiu sigur ca rezista
am inteles ca spui tu opr-ule,dar tu doar ai coborat partea din spate ,eu vreau sa cobor si pe fata si pe spate cu vreo 2-3-4spre5 cm asa...
deceneu32
iulicuta2000 a scris:
am inteles ca spui tu opr-ule,dar tu doar ai coborat partea din spate ,eu vreau sa cobor si pe fata si pe spate cu vreo 2-3-4spre5 cm asa...
Iulica,daca n-ai incredere in scaunele romanesti,spor la lucru cu inlocuitul lor!N-am inteles insa nimic din fraza citata.
iulicuta2000
dar poza pusa de dan ai inteles-o?ca eu asta am spus,ca a modificat inaltimea suportilor din spate,si pe fata doar a indoit traversa ca sa fie paralela cu sina scaunului,iar partea a doua am spus ca vreau sa cobor scaunul si din traversa de pe fata,si din cele doua picioare din spate,nu inteleg ce am spus asa ambiguu?
postarnak
eu am pus pe un oltcit scaune recaro dupa un citroen bx trd si s-au potrivit de minune si chiar le recomand
deceneu32
Lasati scaunele care au fost.Eu le am pe a mea din 1986,nu s-au rupt,nu s-au indoit,nu s-au retezat.
depinde si cum conduci.Le protejezi cu huse si nu te arunci pe ele cand intri in masina.
7thRaven
Am reusit in sfarsit.
[ma enerveaza la culme imageshackul, tot ii aduc astia modificari
Giully4u
bmw?
7thRaven
Cica da, pisica...
Am barberit de tot traversa.
postarnak
si scaunele de bmw se rup ca sunt masini cu mult mai multi kilometri decat oltcitu mie mi s-a rupt un recaro de piele crem de n-am mai avut ce sa-i fac p.s masina avea 600.000 km
iulicuta2000
s-a rupt ce?tapiteria sau vreo parte metalica?
postarnak
s-a tocit pielea pe lateral la scaunul soferului pana s-a rupt fiind scaun profilat cand te dai jos din el tinzi sa-l iei dupa tine, l-am cusut cu greu... chiar era piele, nu ca la masinile noi, masina a venit din america si avea sigla pe consola lether mark U.S.A si dupa ce m-am chinui o zi cu patentul sa cos pielea s-a rupt scheletul metalic... am dat tot jos dupa el, am numarat 9rupturi in cadru, unele chiar de langa balamale, asta pentru ca se reglau in multe pozitii, nu am mai gasit nicaieri scaunul, am gasit pana la urma cu tapiserie normala 12mil. si am zis ca de banii astia imi iau un oltcit....
iulicuta2000
cauta o poza,ca am si eu un scaun de bmw,poate e la fel ca ala,doar ca asta nu e imbracat in piele
iulicuta2000
pentru cei care vor alte scaune
http://forum.4tuning.ro/466-tuning-interior/132044-vand-scaune-astra.html
se potrivesc cu mici modificari pe sinele originale de oltcit,si vin putin mai inalte decat cele de oltean,sau cu traversele coborate,sau taiate complet vin foarte bine
7thRaven
Eventual asiguri si montajul si micile modificari, nu?
b28kft
Vaaai! DOUA pagini pt o magarie atat de simplu de realizat?!??
FLex --> trasezi --> tai din inaltimea traversei 1, 2, 3 cm, cat ai nevoie, fara s-o desprinzi de pe podea.
Iei platband de 1 mm, masori dupa sanierul scaunului, dai gauri, sudezi piulite, apoi sudezi platband-ul pe post de capac peste ce-a ramas din traversa. Pui scaunul, strangi suruburile groaznis, il misti de cateva ori inainte-inapoi, restrangi suruburile, apoi iesi multumit la plimbare.
Timp estimativ: 2 ore de scaun.
DOOOH!!!
adrian-ar
cele mai usor de montat sunt scaunele "asiatice".
cele mai confortabile sunt scaunele franteuzesti.
cele mai rigide si incomode sunt scaunele nemtesti.
suirammarius
adrian-ar a scris: cele mai usor de montat sunt scaunele "asiatice".
cele mai confortabile sunt scaunele franteuzesti.
cele mai rigide si incomode sunt scaunele nemtesti.
Cine a facut clasamentu' asta???
iulicuta2000
si eu sunt curios,pentru ca in ale mele scaune stau foarte bine(opel) si nu sunt rigide
Nu poți crea un topic nou în acest forumNu poți răspunde în mesajele din acest forumNu poți modifica mesajele proprii din acest forumNu poți șterge mesajele proprii din acest forumNu poți vota în chestionarele din acest forum