Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

11-12 Iulie 2009 - Viteza in Coasta . Craiova / Bucovat
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
http://forum.computergames.ro/78-auto/488094-sport.html pana la urma...ce s-a mai hotarat?
personal cred ca e prea complicata treaba cu numerele de concurs, chiar daca 'asa zice regulamentul oficial'. Asta din punctul de vedere al unui amator, care participa maxim de 3-4ori pe an la asa ceva, si care nu are o masina pregatita exclusiv pentru asa ceva.

Daca ar fi dupa mine, as pune doar cate un autocolant cu numarul de concurs pe usa spre exemplu, si numele pilotului pe aripile fata/geamuri laterale spate



Desemnarea numerelor cand se face? (in ideea ca trebuie sa imi fac singur autocolantele, si nu stiu ce numar sa imi pun/ce numar e disponibil)

Daca ramane cum spune organizatorul mai sus, vin cu urmatoarea intrebare:
- ne poate furniza autocolantele necesare? (am inteles ca exista posibilitatea de a ne combina cu un prieten de'al dl. Lamboiu)
- daca da...la ce bani? (mi-e mai simplu sa dau 20lei spre exemplu si sa stiu ca sunt facute bine, decat sa dau 20lei si sa nu fie fix ceea ce ar trebui). Poate se face si o reducere pentru mai multe masini, sau chestii de genu cei care vin din bucuresti..vreti sa vina cineva dintre noi sa va astepte la intrare in craiova ? laure,ar fi o idee buna numai ca nu ne-am hotarat care cum cand si de ce vine... mai aveti 2 saptamani sa va hotarati
valib a scris:pana la urma...ce s-a mai hotarat?
personal cred ca e prea complicata treaba cu numerele de concurs, chiar daca 'asa zice regulamentul oficial'. Asta din punctul de vedere al unui amator, care participa maxim de 3-4ori pe an la asa ceva, si care nu are o masina pregatita exclusiv pentru asa ceva.

Daca ar fi dupa mine, as pune doar cate un autocolant cu numarul de concurs pe usa spre exemplu, si numele pilotului pe aripile fata/geamuri laterale spate



Desemnarea numerelor cand se face? (in ideea ca trebuie sa imi fac singur autocolantele, si nu stiu ce numar sa imi pun/ce numar e disponibil)

Daca ramane cum spune organizatorul mai sus, vin cu urmatoarea intrebare:
- ne poate furniza autocolantele necesare? (am inteles ca exista posibilitatea de a ne combina cu un prieten de'al dl. Lamboiu)
- daca da...la ce bani? (mi-e mai simplu sa dau 20lei spre exemplu si sa stiu ca sunt facute bine, decat sa dau 20lei si sa nu fie fix ceea ce ar trebui). Poate se face si o reducere pentru mai multe masini, sau chestii de genu


Dar eu nu vreu sa te combini cu nimeni. Vreu doar sa-ti faci singur niste insemne minimale de masina de conurs, pentru cre ti-am transmis dimensiunile, fonturile, .... regulamentare
Mai mult: la inscriere te rog sa-mi transmiti ce numar vrei sa ai in cursa, si daca mai este unul si tu nu poti sa-l schimbi , ... o sa mergi cu el barat, daca nu poti sa-l faci singur, te ajut eu, dar pe bani in plus (oricum tot numarul tau ... la care visezi sa-l ai pe masina, sau la intamplare daca nu ai pretentii)
Si ce daca alergi doar de 4 ori intr-un an, ... daca vei veni data viitoare la mine, vi fi OK pentru ca ai numere ca un "meserias", daca te duci la altul, sa fi convins ca vei fi apreciat, altfel decat un "novice".
Cel mai important lucru este ca tu sa faci asta din mandrie de concurent, nu pentru ca ti-o impun eu, un organizator trasnit de curse pentru amatori. Mai sunt 3 zile și 8.5 ore pănă la închiderea Inscrierilor
1. Am văzut că apar dificultăți de „download” sau formatare la retransmitere a cererii de înscriere, de aceea anunț că: nu este obligatorie transmiterea formularului oficial (care oricum va fi adus în original completat și semnat, la Verificările Administrative).
Pentru validare și trecerea în „LISTA DE INSCRIERE A PILOTILOR” ce va fi afișată la sediul ACR, sau postată pe forum la data de : 09. IULIE 2009 – ora 12.00
sunt obligatorii următoarele date, transmise sub formă de listă Word:
- Nume și Prenume concurent
- Date de contact: carte identitate,(CNP), permis conducere(an, grade), tel./e-mail
- Numar de concurs (ATENȚIE ! nu se admit la START de cât mașinile cu însemne de concurs în format regulamentar - cei care au licență de concurent, au câștigat acest număr în campionatul din 2008; amatorii vor solicita acordul pentru un numar preferențial și vor preciza dacă doresc să le executăm noi)
- Clubul sportiv – dacă este afiliat sau alergă pentru o echipă anume
- Automobil: marca, tipul,cilindree, putere (cerificat), turbo, tracțiune (2/4 roți)
- Automobile asistență tehnică: nr. automobile, tipul, suprafață Parc Service

Reamintesc că: mă angajez public să respect „clauzele de confidențialitate” ale concurenților și nu voi face publice, fară acordul proprietarului, nici un fel de date referitoare la acesta sau la mașina de concurs, în afara celor regulamentare: nume, nr. concurs, marca auto / capacitate echivalentă, grupa/clasa.
Insist pentru un e-mail valid, prin care să putem comunica înaintea Verificării Tehnice, care în mod sigur va fi ELIMINATORIE la acestă cursă ( eu zic că este păcat să nu fie totul clar și să evităm din timp, prin comunicare, orice clauză de „excludere”, pe motivul: NU AM ȘTIUT)

2. Pentru numere de concurs solicitate la organizator (execuția lor), vă informez :
a) vreau o comanda fermă, separată, cu precizarea: NR. solicitat și culoare mașină
b) costul setului complet este de 75 ron (autocolant ce nu ataca vopseaua, la dezlipire), deci informația din Regulament, la paragraful –„Taxă suplimentară” – se anulează. Insemnele se vor achita direct firmei executante, "ANABASIS" , d.na Irina Barbulescu, tel. 0754.356666, căreia puteți să-i solicitați și pregatirea pană la Verificarea Tehnică, a unor autocolante de personalizare, specifice concurs, pentru mașina d.vs


3. CAZARE: pentru musafirii noștri din exteriorul Craiovei, care doresc sa participe și la expozitția din 11.07 și nu vor sa se scoale „cu noaptea în cap” ca să ajungă în Parcul Inchis, duminică 12.07. cel tarziu la ora 8.00, vă punem la dispoziție pentru informare site-ul: www.sydneyhotel.ro .
D.l Cornel, patronul hotelului tel: 0788.436838, este partenerul nostru, a fost informat si va negocia un pret de cazare special, pentru participantii la cursa
Hotelul Sydney, este situat cam la 500 m pe partea stg. față de stația de benzină PETROM, intrarea în Craiova pe E 70, dinspre Slatina – Pitești și dispune de o parcare securizată, în care încap fără probleme mașinile pe platforme.
iulicuta2000 a scris:laure,ar fi o idee buna numai ca nu ne-am hotarat care cum cand si de ce vine...

pana una alta cand va hotarati eu las un numar de tel..0761320711
cei care ajung de sambata si au nevoie de ajutor..cu cea mai mare placere va ajut Ma grabesc sa postez in attach Lista de Inscriere a Pilotilor la VTM Bucovat.
Pentru ca nu am mai asteptat pana dimineata ca sa confrunt la secretariat toate fisele de inscriere, este posibil sa se fi strecurat erori (pentru care imi cer scuze). Am rugamintea sa verificati fiecare datele personale, si daca ceva nu este in ordine, va rog sa ma atentionati pentru corectura.
Voi relua in cursul zilei, toate documentele necesare pentru Verificarile Administrative si intrarea in Verificare Tehnica.
Pentru cei care nu aveti trecute NR de concurs, va rog sa-mi transmite-ti numerele cu care veti veni pe masina.

Habar n-am cum sa atasez fisiere la voi. Gasiti lista pe craiovaforum su 4tuning
Imi pare rau. Din pacate nu se pot atasa documente mesajelor de pe forum. Doar inserate imagini incarcate pe situri specializate in asta (imageshack.us, postimage, etc.)
Si tot din pacate, noi nu o sa putem veni, din mai multe motive, care mai de care mai obiective. Mult succes. cei care veniti acolo ne vedem la Craiova.... http://www.youtube.com/watch?v=DTs7re9SciI&feature=channel_page pacat ca a fost vremea naspa A plouat in draci de sambata noaptea. Am inteles ca ar fi fost unele probleme la cronometrare, starturi ciordite, incurcaturi in clasament, oricum n'am mai stat ca deja ma eram fleasca si ma durea spatele ingrozitor.

Dar fiecare iesire din viraje era ticsita cu nisip, pe banda de iesire din viraj. Suna a rea vointa, puteau foarte usor masinile de pompieri sa spele cu furtunele, mai mult de 10 minute nu dura toata operatiunea si oricum carosabilul era ud. Daca va uitati cu atentie la filmulete, Clio ala din cauza nisipului a iesit din decor, la fel si Mitsubishi albastru, chiar langa noi.

Cum ma asteptam YBO a fost in centrul atentiei, foarte multi au venit doar sa-l vada/pozeze etc.

Sa inchei, in afara de Mitsubishi negru - winner, Celica si Scirocco nu prea au fost masini la limita.

Cheers A fost frumos, nu prea a tinut vremea cu noi, dar totusi putina intelegere din partea organizatorilor si a Politiei eu zic ca se putea.... Oricum toate laudele si respectul pt. pupa! Va multumesc tuturor pentru sustinere. In special lui Tody, Laure, EBW, Micu, Gabi, RSG si toti care ati fost si m-ati incurajat(ma scuzati daca nu v-am retinut pe toti, dar sunteti muuuulti frate ). Imi cer scuze daca n-am apucat sa stam prea mult de vorba sau sa facem si o plimbare de seara cu masinile, dar dupa cum bine stit a fost cam mare haosul cu organizarea, verificarea finala a durat mult etc. Data viitoare poate iese mai bine.

Oricum, mie unul mi-a placut. Masina a mers bine, pilotul mai putin bine. Cel putin primele 2 urcari au fost destul de proaste, am franat repede si am atins de cateva ori limitarea de turatie a aprinderii. Pe a 3-a ce am inceput sa ma invat cu traseul si sa urc mai bine.

Eh, pentru un "pilot" amator si la prima participare, eu sunt foarte multumit. Am venit, m-am dat, am plecat cu masina pe roti. Si ultimul loc era OK.

Altceva ce sa va mai zic... Ma bucur ca v-a placut masina si din nou va multumesc de incurajari!!

P.S. am si eu ceva poze, dar cred ca mai tarziu sau maine apuc sa postez din ele. bravo pupila,pacat ca n-a fost uscat pe jos a spus destule pupu, doar ca a omis sa spuna si de proasta organizare a evenimentului, sau de micile gainarii pt care trebuie tras de urechi domnul lamboiu Era excelent daca era uscat pe jos, aveam ocazia sa fortez ceva mai mult masina. Totusi, ma bucur ca am apucat sa prind un VTM, cu bunele si relele care au fost. Felicitari! E un loc foarte bun avand in vedere ca nu ai fortat cat a putut masina. Felicitari pupa ptr rezultat si ptr participare.Mor de oftica ca nu am putut veni,desi vorbisem si cu moro ca vin,dar azi de dimineata a intervenit o problema si nu am mai putut ajunge .dee asta e,ne auzim noi in bucuresti .la minutul 3:48 e startul lui ybo ,frumos mai maraie... http://www.youtube.com/watch?v=XLGUmgMtTEw http://lh3.ggpht.com/_08shgokjkWQ/SlpbWSFbAjI/AAAAAAAAAtk/0B25xEVAm6g/Bucovat_071.jpg?imgmax=800
http://lh4.ggpht.com/_08shgokjkWQ/SlpbXhdrGlI/AAAAAAAAAtw/5P3kN4F7wAc/Bucovat_073.jpg?imgmax=800
http://www.flickr.com/photos/co5m1n/3710645528/
ciocu a scris:a spus destule pupu, doar ca a omis sa spuna si de proasta organizare a evenimentului, sau de micile gainarii pt care trebuie tras de urechi domnul lamboiu


Regret mult „dezastrul” care s-a produs din cauza refuzului de aprobare a prelungirii timpului alocat cursei, macar cu 30 de minute (cred ca ar fi ajuns pentru terminarea mansei a II-a de cronometrate),
Imi pare rau, imi cer scuze (pentru tonul ridicat uneori) și imi asum integral raspunderea, pentru esecul evenimentului de ieri. Am investit multa pasiune si doream sa fie un concurs deosebit (nu stiu daca personal voi deconta cheltuielile materiale), dar vremea rea si teama pentru evenimente „ne dorite” a autoritatilor, m-au invins si poate chiar m-au trimis in ridicol, pentru ca doar ce se vede de afara conteaza.
Cel mai grav lucru este ca au aparut suspiciuni fata de cronometraj (150 euro + cazare la Ema Est), de aceea am sa incerc in cursul zilei sa fotografiez si sa postez, panourile de afisaj timp de la STOP, pentru a elimina macar ideea ca din p.d.v. sportiv – s-a furat (afirm inca o data public: NU AM PRIMT DECAT BANDA PRIMEI URCARI DE CONCURS – urcarea a III-a)

Imi cer sincer scuze fata de toti pilotii, (in mod deosebit musafirilor) care in mod cert ar fi facut un spectacol deosebit, in alte conditii, dar si fata de public, care a dovedit multa pasiune infruntand vremea rea si terenul mizerabil de afara.
Stiu ca nu mai rezolva nimic, cuvintele mele, dar incerc macar sa recunosc cu „barbatie” esecul meu.
Doamne… ce zi frumoasa se anunta acum afara. Daca in conditiile astea, s-ar da timpul inapoi cu 24 de ore……… (cine stie, tot ar aparea ceva care sa supere) Eu unul zic sa nu va faceti prea mult sange rau. Nu intotdeauna iese chiar cum trebuie. Se intampla si in alte parti, poate si mai rau. Imi aduc aminte ca si in campionatul de viteza in coasta, la o etapa de pe Poiana s-a facut doar o mansa de concurs din cauza ca a expirat timpul, iar ploaia a ingreunat concursul.
Ceva clasamente? M-ar interesa in special YBO lino si Opelul Manta al lui Ionut Epuran (aka John17). John din pacate a abandonat in a 3-a urcare. Probleme la grup.
YBO s-a clasat pe locul 23 la general si daca nu ma insel pe locul 4 sau 5(sper sa fiu corectat) la grupa 3. Clasamentul pe grupe nu s-a afisat, dar am reusit sa arunc un ochi in cabina organizatorului cand se faceau clasamentele. Se pare ca de ce se temea John nu a scapat. Ca grupul ala e de motor de 1.2 si se pare ca nu a rezistat. Pacat.
Felicitari, pupa. Pana la urma a fost singurul Oltcit? Da, a fost singurul Oltcit. Felicitari Pupilaev! Multam' domnilor! Si la mai multe. BRAVO Pupi !!!
Ai avut ceva probleme in deplasarea Bucuresti-Craiova si retur cu un "ochi" scos sau ai facut deplasarea pe platforma Multumesc. "Ochiul" a fost dat jos strict pe perioada cursei. In rest, masina a fost cat de completa se poate.
Ma apuc de scris si povestea mea despre raliu, pe care o voi posta si aici si la topicul de la Masina mea. Restul de detalii le veti citi in povestire. Intrebare intrebatoare... ValiB, ce ai facut de n-ai mai ajuns? Ti-am vazut masina pe listele de inscrieri, dar n-ai mai ajuns.
pupa a scris:ValiB,...Ti-am vazut masina pe listele de inscrieri, dar n-ai mai ajuns.
I-o fi venit vreo masina la reparat (GLUMA; sper sa nu ma injure). Am așa o mare bucurie! Bravo!
pupa a scris:Intrebare intrebatoare... ValiB, ce ai facut de n-ai mai ajuns? Ti-am vazut masina pe listele de inscrieri, dar n-ai mai ajuns.



doar legile lui murphy sunt de vina...adica...daca ai ceva ilegal la masina, sigur te opreste politia. Pe scurt, am ramas fara numerele de inmatriculare, si cu masina pe la naiba pe undeva...


Oricum, din cate am citit...nu am pierdut mai nimic. Poate doar sansa de a-l cunoaste pe dl. Sparleanu, in incercarea de a afla mai multe despre istoria oltciturilor de raliu. (spun asta pt ca pe dl. Lamboiu l-am rugat de cateva ori sa ne impartaseasca cate ceva, dar nu am reusit sa scot nimic de la dansul)
Oricum, din cate am citit...nu am pierdut mai nimic.

De cativa ani buni raliul bucovatului a cam tot fost un fiasco.An de an.Asta(cred) e motivul pentru care nume mari din CNR nu mai trec pe acolo.
Felicitari totusi celor ce au participat.Cum spunea cineva important este sa participi. Nu am fost niciodata la cursele organizate in zona aia, dar ce am observat din cele citite pe diverse forumuri: intotdeauna exista ceva de impartit. Nu am inteles niciodata ce. Dupa ce ca sunt 2 curse pe an, si alea tre sa fie cu scandal. Ca sa faceti o comparatie, in judetul Covasna se organizeaza anual cam 15 evenimente auto: indemanare, slalom, rally sprint, raliuri pentru amatori, etc.. Cu orice pretext. Ziua femeii? Pac indemanare in centru. E zapada? Perfect, un raliu la Comandau nu strica. De zilele Baraolt mai totdeauna a fost accelerare sau indemanare. De Trabi show nu mai zic. Si totdeauna se termina cu o masa festiva, cu baute, etc. Si nu am auzit niciodata sa fie vreunul nemultumit, ca doar e pentru amatori. Prea multa carcoteala strica.
cristi_s a scris:Nu am fost niciodata la cursele organizate in zona aia, dar ce am observat din cele citite pe diverse forumuri: intotdeauna exista ceva de impartit. Nu am inteles niciodata ce. ...

Astia sunt oltenii . Nu vezi ca pana si masinutzele facute in ''zona aia'' au toane; cand merg bine cand se mai poticnesc ...
Scuze de off-topic.

Felicitari Madalin pentru pasiune si pentru reusita de a aduce din nou in prim plan un Oltcit; si ce Oltcit ... La cat mai multe fapte de acest gen. Bafta multa. Ma repet... eu nu ma plang asa tare de organizare. E frustrant ca n-am apucat sa facem mai multe urcari, dar deja totul e istorie. Am fost, m-am dat, m-am simtit bine. Asta e cel mai important.

Valib, nu e bine cum zici tu. "N-am pierdut nimic"... Atmosfera printre piloti, chiar si doar 3 urcari, ploaie, spectatori. A fost foarte misto!!!!!

Inca odata va multumesc pentru urari!! daca nu ar participa si baba de la acr la organizare ar iesii bine ..da de fiecare data dupa ce se vede cu banii de inscrieri luati nu o mai intereseaza nimic Eu zic ca putem saluta totusi initiativa. Parcă până acum ne plângeam că nu se organizează chestii de genul ăsta.
Felicitări Pupa, ai obținut un loc grozav pentru prima ta participare m-as fi bucurat sa mai fi fost si celelalte 2 urcari cum era in plan ..... scoteai un timp si mai bun
dar...... tinand cont ca ai fost prima oara a fost perfect si un timp foarte bun Ma simt oarecum nedreptatit, de tonul si argumentele de pe craiovaforum.
Pentru clarificare si mai ales din respect pentru voi toti in general si pentru pupa si valib (am un CD cu poze din perioada ce te intereseaza), in special, va transmit o copie a postarii:

De 4 zile, incerc cu disperare sa extrag din totalitatea impresiilor (in marea lor majoritate, ireverentioase, ne politicoase si cu atac la persoana), parerile concrete si avizate, despre plusurile si minusurile de organizare a concursului auto, in conditiile date.
Nu am desprins de cat doua probleme majore:
1. – acuzatia grava de: „insusire de foloase ne cuvenite”, care din cate stiu, este penala si trebuie probata,… in caz contrar este calomnie
2. – din p.d.v. sportiv: regulamentul particular prea riguros si timpul de derulare efectiva a cursei, prea mic

Pentru punctul 1. - orice persoana care are suspiciuni in cheltuirea taxei de inscriere, poate sa vada la sediul A.C.R., dosarul evenimentului, cu decontul contabil al tuturor operatiunilor financiare (absolut toate incasarile si cheltuielile, au fost facute pe baza de documente contabile legale, opozabile oricarui control financiar de stat – sa nu uitati ca Auto Karting – Dolj, este o Asociatie Sportiva, legal constituita pe teritoriul Romaniei, atat fiscal cat si sportiv).
Pentru punctul 2. - imi pare rau ca dupa atatea ore, continua abordarea emotionala a evenimentului, ignorand niste factori reali care l-au influentat major.
Va reamintesc: „intre 11.07 ora 12.00 si 12.07 ora 21.00, in 23 de judete (printre care si Dolj), s-a instituit COD GALBEN HIDROLOGIC, care estima averse torentiale ce depasesc 25-30 l/mp, chiar 50 l/mp, izolat”Se pare ca treceti cu mare usurinta (sau nu cunoasteti) ca prin lege, in asemenea situatii, autoritatile locale (ISU, Jandarmeria, Politia, Pompierii, Serviciul de Ambulanta, …) intra in alerta, sistand orice eveniment public care pune in pericol siguranta cetatenilor

Cu toate acestea, prin asumarea integrala a raspunderii „organizatorului” s-a obtinut acordul pentru, deplasarea la Bucovat si una – doua urcari : doar de tatonarea traseului, in nici un caz in regim de concurs (noi am reusit 3 urcari…si nu vreau sa ma gandesc unde as fi fost astazi – spre regretul unora dintre forumisti – daca s-ar fi intamplat cel mai mic incident, care trebuia trecut in raportul unitatilor ce ne asigurau siguranta).
Motivul principal de suparare este: de ce nu s-a facut si urcarea 2 de concurs ?
(in conditiile in care la ora 13.20, am fost anuntat ca Politia si Jandarmeria, a intrat in stare de alarma, pentru ca in Craiova s-au semnalat inundatii si blocari de trafic). Incercati sa va raspundeti singuri.


Evident ce s-a intamplat pe 12 Iulie la Bucovat, nu poate avea pretentia unei curse auto finalizate, pentru ca nu s-a putut respecta nimic din programul prevazut pentru acea zi (incepand cu ora de plecare de la stadion si terminand cu festivitatea de premiere).
Sigur, sunt de acord cu multe dintre observatiile referitoare la concurs, ce trebuie corectate in viitor. Dar de la analiza critica a unui test pentru un punct de plecare profesional, pana la ce s-a ajuns pe forum, … este cale lunga, pentru ca „tonul conversatiei” nu sugereaza dorinta de a indrepta greseli si incadrarea evenimentelor intr-un regulamet corectat, adaptat zonei noastre, ci mai de graba o …. „vendeta, cu caracter de linsaj mediatic”. Se pare ca in Craiova, trebuie obligatoriu sa intrii in consens cu cei de la „Ggost Racing”, in caz contrar …………

In cursul zilei, voi posta clasamentele competitiei si fisa de cronometraj, transcrise in limbaj informatic (pe care datorita situatiei, nu am mai primit-o listata direct de cronometrori, pe calculatorul instalat la START), precum si lista oficialilor.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community