Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GR 03 NBT

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare

Oltcit TRS din 1994 cumparata in 1997 la 43.000 km totul original

Poze



asta pana cand a intrat un taximetrist in porbagaj ... si acum poze din timpul RK-ului



O sa revin cu poze ceva mai noi Salut bine ai venit printre noi!!
E frumusica masinuta.....exterior stoc..... imi place culoarea!!!
Spor la treaba in continuare!!! bun venit,vad ca esti pus pe treaba
spor in continuare Bine ai venit!
Oltcitu tau arata foarte bine.Succes in continuare! Meserieeeee! Arata bestial!!!!!! Functioneaza si bine? Pf.....ador culoarea asta. Bravo bravo! Jos palaria pentru culoarea aia! Superb! Felicitari pt TeReSeu !
Superba culoarea si faptul ca ai vopsit-o peste tot! Daca nu ma-nsel, am vazut masina live, acum vreo 2 saptamani, in Autovit, impreuna cu Dan20MK. Are flanse de RM si jante "trase", de Dacia , modelul Canada. Superba masina. RK-ul e facut meserias, cu simt de raspundere. Un oltcit care va trai foarte mult daca va fi intretinut cum trebuie. Felicitari! Ai o masina perfecta, exact asa cum trebuie sa fie. o culoare care-mi place si mie . vad ca se face trebusoara buna la ea ... cumparata in 1997 la 43.000 km totul original

Scuze, s-a strecurat o greseala Cumparata in 06.2007 la 43.000 km totul original
Dotari:
Muzica, alarma, inchidere centralizata, roti 175/70/13 si cam atat deocamdata.
Tehnic:
schimbat bucse bascule, bucse amortizoare fata (care sau spart iar), rulmenti cu ace (4 bucati pe fiecare parte) cu gresor , bucsele de teflon de la puntea spate, bucsele de la volan sunt dintr-un plastic mai dur (materialul strungarului) blocate cu cate un nit sa nu mai iasa in mers, bucsele de la caseta de directie, coborata cate un dinte fata/spate.
Tinichigerie:
"construita" de la zero, curatata la tabla, decapata peste tot unde a avut rugina cu feruginol si multe alte solutii grunduri si antifoane (au costat o avere), mentionez ca acolo unde s-a umblat la tabla s-a folosit autogenu si peticele nu ai fost petrecute peste rugina (tinichigiu a decupat pana a dat de tabla sanatoasa) si nu s-a folosit niciun element de caroserie nou sau de la alta masina (exceptand haionu, bara din spate, stopurile si toate plasticele din porbagaj - care nu sau mai putut recupera) unde e incercuit cu rosu se poate observa cum e sudat in fata la aeroterma ca s-au infudat scurgerile alea de cauciuc si a tinut apa si in spate cat a fost de infundat (pana la puntea spate).
Echipa de lucru:
Sef echipa Tinichigiu: Babacu si eu (salahor, tilicar, mecanic etc.) . Pret pe materiale - mult - nu mai stiu am pierdut scoru
Vopsea:
Bleu metalizat (SupeRNova) 550 lei + chit, sprit chit, diluant, smirghel, bemzina pt decapat etc. 500 lei + mana de lucru vopsitor 500 lei = 1600 diferenta e drumu dus intors pana la vopsitor.

Acum o sa urmeze sa schimb CV (a dat semne de gripare pe la tinuta constant aproximativ 25 KM pe autostrada si acum parca aduna niste bile ceva ), bara fata (multumesc bisso edk), niste praguri, putina comprimare si cred ca schimb si supapele de admisie cu unele de 1100 dar mai vedem si sa vad ce dracu fac cu carboratoru ca mi-a scos peri albi (nu merge constant intre 1500 - 2000 de ture, dar in schimb trage ca nebunu ce sa mai zic de consum cam 20%) dar vreau sa-l schimb cu asta http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_24-28_2e3.html sa fac o combinatie sa vad ce iese. Pe parcurs o sa mai fie si altele.

PS: Multumesc tuturor pentru primire si imi pare rau ca am pierdut pozele din timpul lucrarilor sa bulit HDD la calc Sal carburator de golf 2 am eu in schimb e rupt ciocul ala de sprit dar se gaseste nou......
NBT a scris:
... Acum o sa urmeze sa schimb CV

In sfarsit s-a rezolvat dupa o jumate de an. Un mare pentru Dan Alexandru, merge impecabil

NBT a scris:
... putina comprimare si cred ca schimb si supapele de admisie cu unele de 1100 ...

Am rezolvat-o si pasta unde cum?si mai ales cat a costat treaba cu supapele In sfarsit poze Scuzati calitatea

http://img512.imageshack.us/gal.php?g=dsc00564g.jpg

http://img182.imageshack.us/gal.php?g=dsc00614j.jpg

http://img243.imageshack.us/gal.php?g=dsc00597r.jpg

iulicuta2000 a scris:unde cum?si mai ales cat a costat treaba cu supapele

Pai 24 lei supapele si inca 150 lei la strungar sa rectifice scaunele (adminisie+evacuare) si sa le monteze
valy051 a scris:REDUCERE PRETURI! REDUCERE PRETURI! REDUCERE PRETURI!

PIESE NOI:

Supape admisie 4 buc-----------------------------------------6ron/buc


Am mai scurtat cilindrii cu 0.8 mm (se poate vedea prin poze), segmenti Goetze (120 lei de la ACSA), toate simeringurile sa nu vad ca mai pierde ulei macar o vreme, role intinzatoare FEBI, filtru ulei PUROLATOR, disc ambreiaj (pentru Citroen GS, GSA, AMI), tampoane de motor si CV noi
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community