Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Aeroterma

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Va rog imi puteti spune cam ce dimensiuni au motorasul si elicea de la o aeroterma de Oltcit? As vrea sa adaptez pe o Dacie si nu am gasit nimic referitor la asta.
Merci mult. Dar nu e mai bine sa o desfaci si sa o masori matale? Nu de altceva dar in maxim jumatate de ora o desfaci si o pui si la loc, si cu ocazia asta o si cureti Poate omul inca nu are aeroterma si nici oltcit.
Oricum elicea are in jur de 15 cm, dar nu e exact deloc. Daca te ajuta cu ceva... Exact Zalex, este de pus pe o Dacie si vreau sa stiu daca are loc. Are cineva idee inaltimea cam cat este?
failure60 a scris:Va rog imi puteti spune cam ce dimensiuni au motorasul si elicea de la o aeroterma de Oltcit?
Ochiometric, mi se pare ca e ceva mai mare decit turbina de dacie. Ok, merci Laurentiu, inseamna ca s-ar putea sa fac treaba cu ea.
Am inteles ca e o rezistenta la motor, este doar protectie sau are legatura cu functionarea treptelor? Adica e suficient butonul si aeroterma ca sa functioneze cele 2 trepte? Poate e naiva intrebarea, dar nu cunosc masina.
Mutumesc anticipat. rezistenta preia o parte din tensiune pentru a asigura treapta intai de turatie Am inteles tonim, merci mult.
Deci pt a avea o aeroterma cu cele 2 trepte, e suficient de pus in circuit aeroterma, buton si rezistenta, sau mai e nevoie de ceva?
failure60 a scris: Deci pt a avea o aeroterma cu cele 2 trepte, e suficient de pus in circuit aeroterma, buton si rezistenta, sau mai e nevoie de ceva?
Rezistenta o ai deja in carcasa. Pt a functiona, nu trebuie decit sa legi butonul in circuit si vei avea un ventilator cu 2 trepte. Am inteles, imi spusese cineva ca ar fi pe undeva pe la motor ceea ce si mie mi s-a parut ciudat.
Merci tuturor de sfaturi si bafta cu masinile.
Numai bine. motorul de aeroterma are o singura turatie,iar viteza mica e data de inserierea lui cu rezistenta pusa in carcasa aerotermei
la daciile mai noi(Cu bord CN,ce-o insemnand CN nu stiu) ventilatorul are 3 sau 4 trepte,dar nu stiu daca sunt rezistente in buton,sau tot asa pe undeva in calea aerului ca sa nu se distruga prin incalzire...


(motorul de stergator are 2 viteze,adica are doua bobine in stator,) Am si eu o problema cu aeroterma si sa nu mai deschid alt topic cu acelasi nume ma exprim aici.Deci Nu vrea sa mearga.Am verificat sigurante,am sucit mufele la buton de am innebunit,am conectat bateria direct pe aeroterma si doar asa functioneaza.Ce sa mai verific,tre sa mai aiba ea vreo smecherie peste care eu nu am dat,stiti voi ceva? Butonul,ala e sigur problema. si daca nu e butonul,sigur e din pozitionarea firelor pe buton... Eliminat ambele cauze .Mie frica sa nu fie intrerupt vreun fir prin bord ca am ce sapa pana sa ajung la el pai vezi daca iti vine curent pe fire la buton...(nu stiu exact pe care fir ar trebui sa iti vina curent in buton) Eu am scos firele alea doua care vin bagate in aeroterma la motoras si nu au curent ,poate stie cineva care din firele de la buton ar trebuie sa aiba curent,sunt4. si de ce nu le incerci pe toate 4?unu din ele e de - , si celelalte
cel rosu parca e de +
iar albastru si alb parca,sunt cele doua trepte
daca iei un aparat de masura intr-un minut termini de masurat 10 fire nu 4
iulicuta2000 a scris:motorul de aeroterma are o singura turatie,iar viteza mica e data de inserierea lui cu rezistenta pusa in carcasa aerotermei
la daciile mai noi(Cu bord CN,ce-o insemnand CN nu stiu) ventilatorul are 3 sau 4 trepte,dar nu stiu daca sunt rezistente in buton,sau tot asa pe undeva in calea aerului ca sa nu se distruga prin incalzire...


(motorul de stergator are 2 viteze,adica are doua bobine in stator,)

Unii spuneau "caroserie noua", altii "Ceausescu Nicolae".
Referitor la motorul stergatorului, statorul are magneti permanenti iar turatia se modifica defazand una din periile colectoare. Parerea mea. Am verificat firele cu o surubelnita de control de aia cu bec si nu se aprinde pe nici o combinatie...in fine ..is cam varza la electrica ai avut contactul pus?
mai ramane o varianta,si anume releul din stanga volanului,dar daca se duce ala paremise ca nu merge nici ceasul Iulicuta ....nu merge nici ceasul si releul ala din stanga volanului e vai de steaua lui, atarna pe acolo cu matzele ieiste dar ma gandeam ca ala e de la stergatoare, si odata ce ele merg e bun si releul. releul temporizator e intr-o carcasa alba de plastic,si are o mufa cu 4 fire lungi de vreo 25cm,daca nu e prins un spate,atarna ca prostu printre fire
releul asta de care spun eu,e un cub de aluminiu cu mufa infipta in el,si cand pui cointactul ar trebui sa faca un mic "tzac" si daca tii mana pe el se simte Multumesc tuturor!Releul era vinovat.Acum tre sa rezolv cu ceasul ,nu merge pt ca are firele rupe din mufa si nu stiu cum vin puse ,am unu maro si 3 verzi iar alea verzi nu au nici un marcaj. le-am combinat si pe alea da nu nimeresc neam,ceasul e bun. alea verzi sunt:
1 curent permanent[memorie ceas]
2 curent de la contact [porneste]
3 curent de la satelit ["dimmer"]

Dez-izolezi toate 3 firele.
Masori mai intai sa-l bunghesti pe ala care are permanent
Dupa aia, masori sa vezi care e de la contact.
Dupa aia, pui pe rand pe mufa si vezi care cum. Ai vreo 5 combinatii de facut. O sa-ti ia ceva timp.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community