Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Disparitie lichid de frana

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
O chestie cam ciudata la rabla.
Am schimbat puntea spate cu totul, discuri, etrieri, repartitor.
Am bagat lichid de frana, am aerisit, am completat cu lichid cam la limita cat sa nu se aprinda.
Dupa o tura la mare, la intoarcere, a inceput becul sa se aprinda, am completat cu lichid apoi la urmatoarea tura a inceput iar beculetul, am completat din nou. Rezervorasul nu se golea, doar ca nu mai impingea butonasul ala de la rezervorul de lichid in sus si se aprindea.
Am verificat cam peste tot cu Cosmin, el s-a uitat pe la toate conductele si nimic, nu am pierderi vizibile pe nicaieri.
E posibil sa nu fi pus lichid suficient de la inceput si acum s aumple instalatia sau ceva genul asta? Mie mi se pare curios de tot, deocamdata stau cu ochii pe nivel, astazi era ok, dupa vreo 200 si ceva de km. Vezi si la pistonasele de la etriere sau la imbinarile etrierilor . etrierii sunt perfect uscati, si fata si spate la fel si imbinarile conductelor,pistonasele si repartitorul. Cauta in habitaclu in dreptul pompei de frana . daca este ud inseamna ca s-a scurs in interiorul masinii . Este binercunoscut faptul ca oltcitul are comportamente ciudate din cauza variatiilor mari de tempertaura. Conductele s-au dilatat (si in lungime si in diametru) din cauza temperaturilor ridicate. Este foarte normal ca, in astfel de situatie, sa fie nevoie de mai mult lichid de frana. Instalatia de franare trebuie termostatat si izolata termic, in intregime. Poti incerca cu polistiren de 100 mm si tencuiala decorativa sau cu vata minerala si gipscarton. Verifica si repartitorul , demonteaza capacul. am verificat repartitorul. totul este in regula acolo. Asa am patit eu! Cand am schimbat bucsele puntii spate, de dobitoc ce sunt am uitat sa cumpar lichid. Am completat cu ce s-a gasit pana la nivel minim, iar a 2-a zi mi s-a aprins avertizorul de lichid de frana. Cand m-am uitat la vas, mi s-au inmuiat picioarele: mai aveam lichid doar cat sa se manjeasca vasul... Am avut noroc ca n-am facut accident.
EEK! a scris:O chestie cam ciudata la rabla.
Rezervorasul nu se golea, doar ca nu mai impingea butonasul ala de la rezervorul de lichid in sus si se aprindea.

Daca zici ca rezervorul de lichid nu se goleste iar butonasul ala nu ti se ridica,inseamna ca ramane blocat.In interiorul pompei este un plutitor care actioneaza doua contacte electrice.Respectivul plutitor din rezervorul pompei de frana fie a ramas blocat,fie este fisurat.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community