Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

cat consuma la relanti pe ora??

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
o intrebare poate mai ciudata...dar folositoare pentru mine...cati litrii consuma la relanti/ora...intreb ca sa stiu daca e rentabil sa tin masina pornita..de exemplu acum e foarte frig si vreau sa stau si eu la caldura...si daca stationez...cam cat imi ia din buzunar pe ora??macar cu aproximatie... Cu aproximație? doi litri. Sigur? pune tu o sticlă cu benzină înainte de pompă și fă testul. Chiar ar fi o noutate. Vreo 4-5 litri pe ora.Dar depinde si de motor, reglaj aprindere etc...
Dar vezi ca se descarca bateria cu caldura pornita pe relanti.Alternatorul baga max.13,3-13,5V/1000rpm si al meu am impresia ca e si cam praf...alternatorul...am fost acum 1 luna jumate si am cumparat o baterie noua...si am avut surpriza sa se descarce...cauze consumatori insemnand aeroterma...stergator..mp3...etc..si am bagat-o pe redresor zilele trecut...are vreun efect negativ asupra bateriei?reamintesc este noua....rombat 55 amperi..referitor la consum eu am un club 1.1... redresorul asupra bateriei nu are efect negativ. cind ai luat bateria nu i-ai facut garantia? la un electrician sa iti masoare incarcarea si sa iti puna stampila pe certificatul bateriei? cam 3-4-5% arata si calculatorul meu la relanti n-am lasat niciodata motorul pornit sa vad cat consuma cred ca va fi diferit consumul pe timp de iarna fata de vara . dar a facut cineva ? odata incalzit motorul,cu socul impins consumu n-ar trebui sa difere cu mult Pentru a nu ramane...asa,orice motor intre X si 1400 cmc maninca undeva in jur de 1-1,2 litri pe ora la relanti(5-6-litri pe ora nu cred ca va consuma nici camionul carpati cu motor V8 de 5 mii si ceva!) pune un bidon de 1litru cu benzina,si lasa masina la relanti si o sa vezi cat consuma
ronin a scris:Pentru a nu ramane...asa,orice motor intre X si 1400 cmc maninca undeva in jur de 1-1,2 litri pe ora la relanti(5-6-litri pe ora nu cred ca va consuma nici camionul carpati cu motor V8 de 5 mii si ceva!)

+1 argumentati in ce conditii consuma intr 1 si 1.2 litri pe ora
cu carburator de dacie?cu carburator de oltcit sugrumat?pe gpl?
nu "+1" ,asta nu e raspuns,si decat sa scrii asa ceva mai bine te abtii,mai scrie asta si prin regulament,cu tot respectul! Eu vin cu o intrebare mai stupida, cred. Daca las OLTCITul sa mearga la relanti 1 ora, nu ia foc masina ??? Racirea motorului unde mai este? Din cate stiu eu, poate nu sunt bine informat, dar elicea aia din fata motorului nu raceste foarte bine cand masina sta pe loc. nooope. Nu raceste foarte bine elicea aia, dar nici nu se incalzeste prea tare motorul. Detonatiile din motor sunt mult prea slabe sa ridice temperatura motorului cu mult.
symplu a scris:Eu vin cu o intrebare mai stupida, cred. Daca las OLTCITul sa mearga la relanti 1 ora, nu ia foc masina ??? Racirea motorului unde mai este? Din cate stiu eu, poate nu sunt bine informat, dar elicea aia din fata motorului nu raceste foarte bine cand masina sta pe loc.


astea-s povesti domle...
am stat cu masina prin aglomeratie mai mult stand de cat mers..si nu a luat foc...
daca sistemul de racire e curat si functional , atunci n-are ce sa ia foc...
poate de la vreun scurt circuit la mina sa intamlat sa stau blocat in coloana pe N7 sa incins dar nu a avut nimic ,doar ca am facut prostia sa opresc motorul si n-a mai vrut sa porneasca era inainte de nationala si a fost vazut motorul de mai multe persoane nu i sa intamlat nimic .numai electromotorul a murit dar asta e la alt capitol. Consuma cam 1L de benzina pe ora ... mai mult nu are cum sa consume. Daca ai si consumatori electrici porniti, o sa consume un pic mai mult ... Nu ai nici o problema cu motorul pentru ca nu e in sarcina. drinkere,un motor cu injectie da,unu cu carb,doar sa fie carbul reglat sarac,ca altfel nu ia 1l
o sa fac proba 10 minute cronometrat sa vad cat haleste,carburator reglat pe stand care la itp a iesit foarte ok,fara sa-i mai umble cineva la surubele
iulicuta2000 a scris:argumentati in ce conditii consuma intr 1 si 1.2 litri pe ora
cu carburator de dacie?cu carburator de oltcit sugrumat?pe gpl?
nu "+1" ,asta nu e raspuns,si decat sa scrii asa ceva mai bine te abtii,mai scrie asta si prin regulament,cu tot respectul!


Eh!Sorry!Am incercat si eu o data sa fiu concis fiindca de obicei am posturi 'kilometrice" si, gata, am si deranjat...
O dacie clasica sau un oltcit relativ bine reglate si cat de cat ok, in ceea ce priveste motorul,consuma cam un litru-un litru si doua-trei sute de mililitri la ora.Am facut experienta cu o Dacie veche( a mea ) acum mai bine de zece ani si-mi lua "un kil si-un pic".
La un Diesel HDI de 2000 cmc, e vorba de vreo 750-800 ml.Am aflat si asta printr-un concurs de imprejurari.
E bine asa? Multumesc iuliu pentru raspuns,pentru cine nu crede poate incerca...insa pentru a nu rezulta ceva socant,lasati motorul sa consume tot ce are in carburator!In completare sa va spun ca am o Calibra motor 2000cmc 115CP cu computer de bord,care pe relanti indica 1,5 consum momentan...si despre consum momentan,la drum imi arata si 25 la suta dar media ramane 6!
Daca doriti informatii exacte despre mecanica auto,procurati de undeva cartea scrisa de domnul inginer PETRE CRISTEA,n-o sa regretati! VW Golf 5 TDi de 2.0 litri, 0,5-0,6 litri/ora la ralenti fara clima pornita, 0,9-1litru/ora cu clima pornita.
La Oltcit nu am facut cun asemenea consum, la CX lipseste displayul computerului, dar cred ca m-as speria. aici e vorba de oltcit,sau o masina cu motor asemanator pe carburatie!
stiu foarte bine ca un motor cu injectie consuma sub 1 litru/h
parca la logan am vazut ceva de genu 0.6l/h la motorul de 1.4
revenind la oltcit o sa testez zilele astea,cu carburatorul gol cat consuma in 10 minute de mers Am supapa electromagnetica inainte de intrarea in carburator si pot lasa oricand carburatorul fara alimentare , m-am jucat de cateva ori la el ca sa stiu intervalul de functionare doar cu cat are in carburator:
masina noua ( carburator Carfil 1.3 si motor Fr 1.3 ) merge fix 2 minute si 30 secunde pana se opreste complet , cea veche ( tot carburator 1.3, dar Solex , + motor 1.3 Ro ) mergea fix 2 minute.
Nici sa ma taiati nu stiu cati ml de benzina intra in carburatorul de 1.3 , dar care afla este rugat sa posteze si apoi printr-o simpla inmultire aflam cat consuma un Oltcit de 1.3 la relanti pe ora ! din pacate cat intra in cnc tine mult de reglajul plutitorului
ca nu-l au toti la 18 mm
scorpion a scris:Am supapa electromagnetica inainte de intrarea in carburator si pot lasa oricand carburatorul fara alimentare , m-am jucat de cateva ori la el ca sa stiu intervalul de functionare doar cu cat are in carburator:
masina noua ( carburator Carfil 1.3 si motor Fr 1.3 ) merge fix 2 minute si 30 secunde pana se opreste complet , cea veche ( tot carburator 1.3, dar Solex , + motor 1.3 Ro ) mergea fix 2 minute.
Nici sa ma taiati nu stiu cati ml de benzina intra in carburatorul de 1.3 , dar care afla este rugat sa posteze si apoi printr-o simpla inmultire aflam cat consuma un Oltcit de 1.3 la relanti pe ora !

La un nivel corect 40-50ml.Am masurat acum cativa ani.
Consumul pe relanti depind de foarte multe elemente banale,(intinderea curelelor,jocul termic al culbutorilor...cat de descarcata e bateria..
La un nivel corect 40-50ml.Am masurat acum cativa ani
.

"Amestecand" cele doua posturi(ale lui Scorpion si Robertino), se ajunge la 1,2-1,5 l/h pentru olticanie de 1,3.Foarte aproape de ceea ce am constatat eu la Dacie(clasica, carburator, 1397 cmc).
Dar, de ce e asa important consumul pe ora la relanti?
Intreb si eu......

Stima! http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=223354#223354 Am facut si eu iar testul,de data asta la trs,carb 1.3, plutitorul reglat la habar n-am ca nu am desfacut de cand il am.Motorul era incalzit bine +ecran calandru montat si a mers nebunu 5 minute 51 sec si 05 sutimi .Daa ar la 1 minut si 29 secunde a crescut turatia singura de la 650 la 1100rpm si asa a stat pana in ultimile 20 de secunde dupa care a scazut pe la 4-500 dupa care sa oprit.Am sa fac testul la consum si in mers ca-s tare curios cat merge cu 1 kil de bnz ,da mai pe seara ca e aglomerat traficu.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community