Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Se inchide foarte greu

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sal-tare oameni buni se inchid foarte greu usile, trantesc la ele de imi este teama ca voi sparge gemurile intr-o buna zi. A mai patit careva? Stiti vre-o solutie magica?

Multumesc Salutare.
In primul rand, vezi daca linia panoului exterior al usii este in linie cu aripa spate. Daca da, inseamna ca nu trebuie sa reglezi usa decat pe adancime. Reglajul se face din "cuiul" ala de pe aripa spate. Desfaci putin cu cheia de 17 si bati usor in el spre exterior. Apoi strangi si verifici, inchizand usa din nou. Daca mai trebuie, repeti operatia, daca nu, strangi final.
Daca nu se aliniaza usa cu aripa spate, trebuie sa ridici sau sa cobori de cui, dupa cum e usa, mai lasata sau mai ridicata. Verifici si in cazul asta.
O alta chestie, cat de tari sunt chederele? Așa cum a zis și Cristi , dacă portiera se aliniază cu caroseria. Cheia e de 16 nu 17. Mai verifici și lucrul impecabil al "broaștei" adică să aibă două poziții la care se închide. Chestia asta o faci cu șurubelnița.
Oricum, mie îmi sună și a chedere ca și lipsă, adică aplatizate de tot. Este drept, chederele arata urat, sunt tari, de partea cu reglatu' nu stiam, m-am tot invartit pe langa ea si nu am gasit de unde se poate regla, si asta pentru ca acel cui mi s-a parut cam fix acolo unde sta el. Voi verifica toate cele sugerate de voi si revin cu update-uri.
Multumesc mult pentru sfaturi. atentie cind "manevrezi" acel cui...sa o faci cu simt de raspundere..sa nu fie necesar demontarea buzunarului din spate ptr a putea tine contra la cui. Ah, inca o chestie. Inainte de toate astea, vezi ca incuietoarea de pe usa e fixata cu doua suruburi cu cap de inbus. Alea trebuie sa fie bine stranse si corpul incuietorii sa nu aiba joc. Am si eu o problema asemanatoare...pana sa dea inghetu asta usa de pe stanga se inchidea perfect. ei bine de cand cu frigu trantesc la ea de o ia dracu si tot nu se inchide aia de pe dreapta se deschide, se inchide fara nici o problema. aia de pe stanga nu. aceeasi problema am aavut-o si anu trecut...ceva sfaturi va rog? ti-a inghetzat broasca usii...

trebui sa iei o seringa cu ulei, si sa dai cu ulei peste tot pe si prin broasca (ideal ar fi sa fie calduta broasca, dar mai greu iarna asa ceva)
ar trebui sa mearga dupa aia Ulei n-am bagat pana acu in ea dar vaselina are la greu chipurile azi dupa ce am invartit cheia de vreo 5-6 ori in yala s-a inchis si usa... Incalzeste cheia (cu o bricheta) inainte sa o bagi in broasca. La frigul asta, cu vaselina... Treaba e alta, si anume ca nu folosesc cheia! am inchidere si de vreo 2 ani n-am mai folosit cheia...doar in cazuri exceptionale cand luam bateria sa o incarc.
E dubios ca aia de pe dreapta n-am mai deschis-o cu cheia de ahaha nici nu mai tin minte si se inchide perfect
Danutz Bratosin a scris:...nu folosesc cheia! am inchidere si de vreo 2 ani n-am mai folosit cheia...
Ti-a inghetat actuatorul. Incearca sa-l protejezi de apa cu o "imbracaminte" de plastic (folie). lamureste o chestie,se incuie si se descuie din inchiderea centralizata,dar nu se deschide? Fac pariu ca a inghetat vaselina de la limba aia din inchizatoare care sare sa blocheze parghia care se roteste. Cel mai simplu este sa cureti cu motorina inchizatoarea pe dinauntru (sau cu spray degripant, dar iti trebuie cam multisor), apoi sa bagi niste antigel in inchizatoare.




De continutul pozitiei 2 vorbesc.
cristi_s a scris:
De continutul pozitiei 2 vorbesc.



broasca usii


nuuuu? Daaaaaaa. Mai precis de piesa de jos din broasca usii.
cristi_s a scris:Fac pariu ca a inghetat vaselina de la limba aia din inchizatoare care sare sa blocheze parghia care se roteste. Cel mai simplu este sa cureti cu motorina inchizatoarea pe dinauntru (sau cu spray degripant, dar iti trebuie cam multisor), apoi sa bagi niste antigel in inchizatoare.




De continutul pozitiei 2 vorbesc.


EXACT! de limbutza aia vorbesc.

Iulicuta: usa in sine nu se inchide! aseara dupa ce am reusit sa o inchid am apasat pe buton si s-a si incuiat treaba asta se intampla datorita vaselinei in abundenta care la frig se face marmelada... Am vazut asta...cand am dat-o jos in vara am bagat vaselina in ea la greu. azi am dat-o iar jos sa vad ce si cum si intradevar era vaselina aia aproape inghetata acolo am curatat, am bagat niste ulei si chipurile se inchide faza tare,imediat dupa ce am postat aici am plecat cu rabloanta gri si ce credeti,nu se mai inchidea usa soferului,i-am facut o injectie cu wd4 si dupa cateva inchideri/deschideri si-a revenit
Danutz Bratosin a scris:in vara am bagat vaselina in ea la greu.
Pt functionarea unor agregate, vaselina e buna vara sau la temperaturi peste +5grC. Iarna sau la temperaturi scazute, vaselina se face marmelada impiedicind functionarea. Se introduce antigel nediluat cu seringa peste tot si s-au terminat problemele Intr-o carte mai veche auto am vazut ca incuietorile si yalele nu se ung cu ulei/vaselina ca ingheata,cel mai indicat ar fi cu grafit(pulbere) Vaselina am bagat si eu in toate incuietorile si mecanismele acestora . Pe gerurile astea au functionat brici . Depinde si de vaselina . Vaselina ce am pus este de la mine de la servici si spre deosebire de alte tipuri de unsori am vazut si folosit asta este destul de moale si la friguri mari . Nemtii astia nu au fost prosti cand au inventat-o pt rulmenti cu role care lucreaza in conditii extreme in timpuri scurte de timp ... Am si eu o problema la portiera din dreapta,cand o inchid,si e intredeschisa cam 5 cm se lasa in jos si nu se mai potriveste cuiul cu incuietoarea...cand am luat-o se inchidea frumos...sa fie din bolturi? si daca da,cum le schimb?
mariankzd a scris:Am si eu o problema la portiera din dreapta,cand o inchid,si e intredeschisa cam 5 cm se lasa in jos si nu se mai potriveste cuiul cu incuietoarea...cand am luat-o se inchidea frumos...sa fie din bolturi? si daca da,cum le schimb?


pai uitate si tu daca balamalele sunt in ordine ...bine prinse si pe stalp si pe usa ...
daca sunt ok e din bolturi verifica si tu daca joaca ...

acum cu bolturile daca sunt ele uzate e ok ...cumperi altele noi si le schimbi ... dar daca e uzura in balamale mai greu un pic Si cum schimb bolturile?este vreo tehnica?sau trebuie sa improvizez? Pt a le scoate nu iti trebuie decit multa rabdare si...........un arsenal intreg de injuraturi.Da,nu glumesc.Mai inainte de toate pune cite un pic de motorina la ambele bolturi.Ai nevoie de un dorn din ceva material calit,da calit bine,asta pt ca boltul e al naibii de tare.Boltul superior il scoti prin batere de sus in jos iar cel de jos il scoti prin batere de jos in sus.Poti sa ai pui chiar si cu sprayul WD40.Oricum nu fa traba asta pe frigul asta decit doar in cazul in care ai un garaj care e cit de cit incalzit.Vezi ca o sa ai nevoie de 2 oameni.Unul esti tu.Sa nu uit grosimea dornului e de 5 mm. da si sa pui cricul sub usa cu o bucata de scandura si sa ridici pana sta usa drept ,si sa ai pregatit la indemana un surub de 5 sa bagi in locul boltului .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community