Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Team 460 - Raliul pe zapada Covasna 23.01.2010
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
chiar conteaza ? Nu
Chiar.....benzina de competitie sau de la peco? abia am avut bani de benzina normala...de unde atata benzina de raliu Mai precis benzina de 95 de la Petrom.
Motorul cu tot ce e pe el sunt luate de pe MKH, cu carburator reglat pe consum mic, filtru de aer normal de Oltcit si tot tacamul. SI cu ulei Petrom. Dar a mers demential masina, efectiv un motor mai puternic nu isi avea rostul, peste 4000 rot/min incepea sa patineze. La fiecare start plecam patinand pana in treapta a treia inclusiv. Dar asa plecau toti care nu aveau cuie la pneuri.
cristi_s a scris:Mai precis benzina de 95 de la Petrom.
(...)


"Bag d-asta mai buna ma?" -> io
"Nu ma.... baga d-aia ieftina!"

Rgret amarnic si acum ca am fost PROST vineri si in consecinta sambata a trebuit sa stau acasa!!! Neata!

Hai daca am ajuns la servici si am timp sa povestesc si eu una alta p'aci !

Ne-am simtit bine, ne-am distrat, masina a tinut, copilotul Cristian a fost la inaltime, eu cred ca m-am descurcat onorabil, desi am muuuulte sa-mi reprosez, in primul rand ca am mers prea incet. Se putea mai tare.

Pas cu pas - Start in raliu, asteptare lunga la startul PS1. Dupa ce temperatura motorului nu a trecut timp de 2 zile de 40 de grade, acum ajunge la 90. Deschidem capota, scoatem calandrul si ne deplasam asa catre start. Arpad Simon, organizatorul rade de noi ca ne-a fierba apa la boxer . Plecam in proba, greu de tot, masina patineaza indelung. Cateva ace de par stranse care ne dau emotii, dar ajungem la finish muuult mai repede decat credeam eu.

Mergem in service, unde nu facem nimic, pentru ca rabla e perfecta . Plecam pe PS2, unde eu ma avant putin cam tare si avem parte de ceva emotii, derapaje mai mult sau mai putin controlate dar cel mai important terminam proba cu bine. La final ne spune cineva sa legam bara ca atarna, bucurie mare "Ba esti nebun, ai rupt bara, bravo". Regrupare si hai inapoi.

PS3 - Cristi ma tempereaza, mergem ceva mai precaut, dar destul de tare, spre sfarsitul probei se aude un troncanit de peste tot dar masina merge. Iar service, unde punem benzina si constatam o bieleta de directie slaba. Mergem catre PS 4.

PS4 - Cristi imi spune ca probabil e ultima proba si nu are rost sa riscam ceva la masina sau la noi - mergem "la conservare" dar totusi destul de eficient.

Intoarcere in Covasna - frig tare in masina, dar fericiti ca am terminat. La masa festiva se afiseaza rezultatele - mai curiosi erau Iulica si Iwa decat noi - se intorc de la panou zambind - "Ati iesit pe 15 ma si ati batut si Dacia". Ne-am bucurat pe sub mustata, desi obiectivul nostru era doar sa terminam. Mancam, bem si mergem spre casa.

Cursa asta a avut o incacatura mare, anul trecut am inghetat pe margine visandu-ne in spatele volanului si uite ca s-a intamplat. Ma bucur ca a mers dictarea snur, cu micile ezitari si de o parte si de alta, inerente de altfel. Pentru prima oara in echipaj a fost insa foarte bine. Mai trebe lucrat la capitolul incredere - puteam merge ceva mai tare, dar asta implica ceva riscuri suplimentare si nu era cazul.

Am invatat multe din cursa asta, insa ce e mai rau, abia o astept pe urmatoarea !

Un set de filmulete cu mai multe masini in accelasi viraj: http://www.youtube.com/user/RallyNewsRo#p/u

Multumiri pentru incurajari si felicitari, asteptam si critici ! Bre, treaba e in felul urmator
Dacia - motor de golf de 1.8
Oltcit - motor de 1.1
si ai scos timp mai bun, e clar ca soferul a facut diferenta. Oricum e bine sa-ti reprosezi multe, pentru ca asa te perfectionezi, nu mergand pe ideea "am mers super bine, sunt bun"
In filmuletele cu curba aia, se vede clar ca ai mers cu vreo 2 secunde mai repede decat dacia.
Oltcit
Dacia
Felicitari! Cine s-ar fi asteptat, intr-un an, sa devii dintr-un privitor cu bocancii uzi, un participant?
Toata stima! Baieti, trebuie sa recunosc ca raliul asta pe zapada m-a captivat si pe mine, am urmarit cu maxim interes postarile voastre. Felicitari pentru prestatie, tineti-o tot asa ca sunteti pe calea cea buna. Iar gestul vostru cu stickerul de pe luneta... jos palaria!

P.S. Pacat ca proxy-ul nostru nu imi da voie sa vad filmuletele de pe youtube... Stickerul ala a fost mai tricky decat pare. Pe un ger de crapau pietrele, ne-am apucat sa lipim stickerele care lipseau (numarul de inmatriculare pe bara fata, parasolarul negru cu stickerul cu Sonic Motorsport si asta de pe luneta). Parasolarul a mers repede, ca deh, e o bucata de autocolant negru, ala cu Sonic Motorsport a fost lipit peste el si s-a lipit repede. Ei, la asta de pe luneta, ne-am chinuit de mama focului, nu se lipeau literele deloc. Le-am frecat pe fiecare in parte, lipit, dezlipit, lipit iar, frecat de mama focului, pana la urma am reusit. Vine Marcus: "Ba, esti nebun, ati reusit sa lipiti abtibilde pe cancerul asta? Eu nu ma mai chinui, ca sigur nu merge, nu se lipeste nimic, ca am incercat."

MadWolf, raliul asta pe zapada se organizeaza de ceva ani, din pacate nu e foarte mediatizat (asta nu e neaparat un lucru rau, dar sunt ferm convins ca si daca ar fi mediatizat nu ar veni decat spectatori pasionati) si din pacate nu participa prea multi piloti de top. Si zau ca nu inteleg de ce. E o distractie pe zapada, regulamentul e extrem de permisiv, ni s-a zis de la inceput ca nu sunt Controale Orare, nu e penalizat nimeni pentru intarzieri si mai ales ca cine iese in decor nu e considerat abandonat, va fi scos de masina de inchidere si i se va acorda cel mai slab timp, putand continua intrecerea. De aia au fost doar doua abandonuri, ambele fiind tehnice, Vlad Pescaru / Ioan Pescaru pe Renault 5 GT Turbo cu o planetara rupta si Csongor Szabo / Marcus Andreoiu Pe Mitsubishi Lancer Evo IX cu 2 turbocompresoare facute praf.
Ce imi place enorm este zona in care se desfasoara - absolut superba padurea aia din zona Comandaului - si pasiunea organizatorilor pentru eveniment. Au fost ambulante, pompieri, politisti, tot tacamul.
Chiar discutam ca ar merge o nationala acolo, sigur se gaseste o poiana cu apa si pentru noi. Drumurile sunt bune, intretinute, chiar daca sunt de pamant.
cristi_s a scris:din pacate nu e foarte mediatizat


Sau din fericire nu e foarte mediatizat. Nu sunt convins ca daca ar creste miza, numarul de spectatori etc. ar fi un lucru bun. O "cursa intre prieteni" are mult mai mult farmec decat marea intrecere, cu marele premiu, cu marii sponsori, cu marile masini... Incet incet apar si alte filmari. Acelasi viraj, sunt prinse toate masinile, mai putin Lada Niva: http://www.youtube.com/watch?v=Ua3tm59M584 M-am uitat si eu caci imi plac astea pe zapada de nu lasa praf in urma
Oltcitul s-a inscris mult mai bine ca alte masini puternice in curba si cred ca i-a tremurat un pic mana pe volan pilotului dar s-a vazut ca e baiat descurcaret
Cristip1970 a scris:...cred ca i-a tremurat un pic mana pe volan pilotului ...
La iesirea din viraj (in curba strinsa stinga), a muscat putin mai mult din "mantinela" exterioara. Aici cred ca s-a incurcat Cristi in citanie ori aderenta a fost rupta. Oricum, prestatia a fost la inaltime. Omul din greseli invata. Trebuie sa gasim un alt copilot ... iar pentru Cristi facem un scaun mai in spate un pic, sa vada drumul... Foarte corect Laure , din greseli si emotzii invatza . Cand m-am uitat pe film sa stii ca parca parca ma gandeam ca se invarte in loc dar asta inainte sa vad ca se descurca bine pilotul .
Dreamer a scris:Trebuie sa gasim un alt copilot ...
Nu-i luati copilului bucuria.
Laurentiu a scris:La iesirea din viraj (in curba strinsa stinga), a muscat putin mai mult din "mantinela" exterioara ... Oricum, prestatia a fost la inaltime...

Pe acelasi viraj au patit-o si altii (Lancia a ''muscat'' mult mai tare , Loganul ). Dar pe virajul de dreapta anterior a avut o abordare extraordinara din punctul meu de vedere (si al unor spectatori ). Foarte frumos ! FELICITARI, Team 460 !!!
Laurentiu a scris:
Dreamer a scris:Trebuie sa gasim un alt copilot ...
Nu-i luati copilului bucuria.

Punem copilul in spate, intr-un scaunel din ala misto pentru copii
cristi2307 a scris: Dar pe virajul de dreapta anterior a avut o abordare extraordinara...
Perfect de acord cu tine iar apoi intrarea in virajul de stinga i-a "furat" - s-au dus cu viteza mare pe exterior si din cauza zapezii n-au mai reusit sa tina masina pe trasa. De aici am tras concluzia ca s-a gresit ceva in dictare sau in receptionarea mesajului. Asta ca sa nu-l fac numai pe Cristi vinovat.
(e o gluma. nu ma luati in serios ). Mai am si eu niste poze de prin parcul de service si de la final, din pacate or sa apara abia sambata caci saptamana asta sunt in Viena, si nu am aparatul la mine.

Impresii de pe margine:
- a fost un frig crunt
- in xm se doarme bine
- lancia a fost dementiala in zapada...
- la evo 9 se schimba o turbina in 10 minute...
- talash a aparut cu bara legata... nu am vazut ca si stopul e spart...
- a fost un frig crunt
- se mananca enervant de bine acolo
- la masa festiva am ras copios, compania fiind geniala
- a fost un frig crunt...

ah si parca peste 2 saptamani se mai face unul, nu cristi ? BRAVA BAIETII!!! Saptamana asta, pe 31 ianuarie, este concurs de indemanare pe zapada la Comandau, acolo unde a fost parcul de service, in parcarea restaurantului Katinka (unde se mananca enervant de bine, ca sa il citez pe iwa).

Succesiunea aia de curbe e luata asa in primul rand datorita faptului ca talash e baiat descurcaret, ca eu i-am zis nitel cam tarziu ca e dreapta 4 (aici a fost el cam optimist la recunoasteri, ca e 3 toata ziua), apoi pe mijlocul virajului m-am trezit sa ii zic ca e legata cu stanga 3. De aia curba a doua e luata nitel cam tarzior. Dar ne bucuram ca a iesit un derapaj spectaculos, toata ziua de sambata am sperat sa fie cineva care sa filmeze acolo, uite ca toate filmuletele vazute pe net sunt de acolo. Oricum cam toata proba aia am mers asa. Nu a gresit nimeni in virajul ala, nu a tremurat nici o mana, picior sau gura sa zica ce urmeaza. Doar ca asa am mers cam toata proba si evident ca am mai si dat si de gard (vezi bara care deja e rupta, nici acum nu-mi dau seama unde). Ne-am cam avantat, dar exact cat trebuie.

Per total a fost o experienta superba, am invatat foarte mult din cursa asta, la anul promit ca o sa mergem mult mai bine !

Urati-i la multi ani lui Alex Filip. Ieri a fost ziua lui, prins cu evenimentele am si uitat. bafta in noul an competitional si sa iasa cum vrei tu!
talash a scris:Nu a gresit nimeni in virajul ala, nu a tremurat nici o mana, picior sau gura sa zica ce urmeaza. Doar ca asa am mers cam toata proba si evident ca am mai si dat si de gard (vezi bara care deja e rupta, nici acum nu-mi dau seama unde). Ne-am cam avantat, dar exact cat trebuie.

Per total a fost o experienta superba, am invatat foarte mult din cursa asta, la anul promit ca o sa mergem mult mai bine !

Urati-i la multi ani lui Alex Filip. Ieri a fost ziua lui, prins cu evenimentele am si uitat. bafta in noul an competitional si sa iasa cum vrei tu!

Cate masini n-au gresit in virajul ala ? Adica pilotii care conduceau .
Stiu , ma pot uita pe film ... si revad renaultul ala 5 care mi-a plcut cum s-a descurcat . In general cei care au avut cuie de competitie - care sunt mult mai iesite din pneu fata de cele de strada - s-au descurcat bine in curba aia. E si cazul R 5 ului lui Vlad Pescaru, care avea pneuri de competitie cu crampoane. La fel si Berari (Mitsuba Evo X neagra), Manu Mihalache (Skoda Octavia alba), la care se vede clar cand pune frana cat de repede incetineste.
Bine s-au descurcat si cei care au intrat incet in curba aia, dar scopul nostru nu a fost sa mergem incet. Chiar daca uneori am pierdut timp, am vazut cum se comporta masina, care sunt limitele aderentei, ce si cat pleaca in lateral, etc. Si cum ii ziceam lui Bogdan, pun pariu ca acum la coasta o sa mearga mult mai tare ca pana acum.

LA MULTI ANI, ALEX FILIP! Toate cele bune sa fie ! A mers excelent talaș.. felicitări echipajului păcat de acea curbă luată un piiic cam târziu.. dar per total... WOW. Clasamentul spune tot. Timpii pe fiecare proba: http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Stiri2&op=show&id=260 Dupa o analiza atenta a timpilor am ajuns la concluzia ca unde am mers curat, atent, fara floricele am scos un timp foarte bun. Unde am mers agresiv, cu franari tarzii si derapaje n-am facut mare lucru. Per total insa e oke, se putea si mai bine, asta data viitoare ! Important e sa participi nu neaparat sa cistigi.
Macar am cu ce ma lauda la serviciu. Felicitari team 460 si tuturor celor care v-au sustinut!

Stiu ce obstacole apar la tot pasul, de aceea va apreciez pentru efort. Sper s-o tineti tot asa si sa ne vedem pe probe in CNR.

Toate bune!
Alex.
DanH a scris:Important e sa participi nu neaparat sa cistigi.
Dane, pina la un punct e valabil ce spui dar, viitorii sponsori vor rezultate. Nimeni nu va da bani doar de dragul de a te da tu cu masina in competitii. E un sport scump, financiar vorbind si daca nu ai rezultate, nu va mai fi nici viitor. Depinde si ce vrei sa faci...
Spre exeplu John cu manta, el din cate am observat eu se da de placere, vine la cateva etape se da si pleaca acasa, dar isi permite costurile...
iwa a scris:Spre exeplu John cu manta, el ... isi permite costurile...
Ei, aici e buba; prea putini isi permit luxul de a participa pe propriile forte financiare. Din pacate partea financiara e primordiala in sportul asta. Si noi cred ca am putea merge doar la cateva etape din buzunar, dar daca vrem mai mult trebe gasitita finantare... O poza superba gasita de talash: http://www.simcat.ro/noutati/eveniment.php?CU=2010012594601

Ce tare, unde am fost de-a latul, cu sau fara voia noastra, s-a gasit si cate un fotograf.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community