Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ 04 WFJ - Craiova

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Acum 1 luna am avut o discutie cu al meu tata, cum ca, in Iulie cand voi lua permisul nu mi se va permite accesul la niciuna din masinile lui si nici alta nu voi vedea, deoarece nefiind luata pe banii mei imi bat joc de ea... asa zice el... In fine stau eu si ma gandesc la care el imi zice, vezi oltcitul ala(aveam un oltcit prin garaj nemiscat de vreo 6 ani) la care eu da il vad, el imi zice de azi e al tau, in fine stau eu si ma gandesc putin si imi aduc aminte de masina lui Micu, si dintr-o data imi apare un zambet pe fata acceptand din toata inima si fara sa ma mai gandesc la alta masina. Zis si facut, asa ca incepem cu modificari, reparatii cu si despre a mea tabla :

- a fost recarosat in 96 deci nu prea are gram de rugina pe el
- primul pas... dau tot interiorul jos dau 3 straturi groase de insonorizant cauciucat(antifon) pe toata podeaua masinii plus pe laterale
- lipirea fonomitulului pe peretele de foc pe interior pana sus la parbriz continuand cu fasii de fonomit pana la traversa din fata la frana de mana
- 2 randuri de cauciuc dela de vin sub mocheta
- montare deschidere electrica haion prin actuator de IC
- cumparat bari de cs spate noi(in curs de primire luni, marti cred ca le am)
- telescoape intarite pe spate si telescoape intarite de spate pe fata (in curs de montaj)
- momentan pe masina se afla un 1100 care merge perfect si o cutie 4 tr franta, dar in acelasi timp la Micu se afla un MOTOR de 1300 Comprimat, prin ce metoda nu stiu si o cutie 5 tr franta impecabila care o sa intre in posesia mea peste putin timp
- deoarece bucsa aceea de teflon sau ce este bila aia rotunda de la schimbator avea un joc am facut rost de una noua
- interior portocaliu(bord tapitat in portocaliu, plafon fete de usi si mai multe, dar nu imi vin acum in cap), elementele plastice care le vreau portocalii sunt portocalii, dar trebuie revopsite, bineinteles ca la carte cu plastofix si toate cele
- triple noi noute, 2 set-uri de faruri, unul pt itp si altul pt ceva gen masina lui valib+angeluri, dar asta peste ceva timp momentant prefer sa lucrez la partea mecanica decat cea a aspectului
- urmeaza sa cumpar usa de pe partea stanga, deoarece a mea este de pe un alt oltcit mai vechi fiind schimbata de tatal meu fiindca a venit cineva din spate si a agatato, urmand sa umblu putin si la balamale cu ciocanul
- schimbat cablu' deschidere capota, deoarece al meu avea rupta chestia aia de plastic de il tine la locul lui in bord
- reparat aeroterma, din 2 am facut 1, cu buretii acceia noi si reglat tijele sa inchida/deschida perfect
- am facut rost de ultra cautatii butuci de aspiratie caldura de saviem
- o sa urmeze o vopsire, dar dupa ce cumpar jantele, probabil le aveam pana acum, dar am avut de ales intre motor 1300 comprimat si cutie 5 tr fr si am ales partea mecanica, deoarece ma intereseaza mai mult.
- mocheta noua, pe care o so montez odata cu interiorul

Si cam atat mi-a trecut prin minte, mai sunt sigur, dar nu le mai stiu urmeaza noutati, prospaturi cum vreti voi...


Si acum ceva poze, de mentionat ca nu am apucat sa montez telescoapele de spate pe fata si sa o las jos si de fata, si deaia arata asa haotic:














Multumiri atat pt sfaturi cat si pt produsele oferite celor de mai jos:

Micu
DJ05FMX
Laure2fast Super tare! Bafta multa si spor la reconditionat!
Sfat: cauta sa lucrezi cu piese noi. Costa, dar n-o sa-ti para rau si vei avea o masina pe care te vei putea baza la orice ora. Vad ca ai planuri mari cu ea. Bafta!

Da, stiu si eu cu piesele noi, dar nu merita tot timpul, deoarece anumite piese noi nu tin cat unele sh frantuzesti . Mersi Giully4u si b28kft eu sper sa am, ca sincer am nevoie

Poza din acest post reprezinta inchiderea prin actuator la haion, la inceput o montasem afara, si dupaia m-am razgandit si cu ceva chinuri am montato in gaura aceea, am tras fir pana sub bord, am facut rost de un buton si totul e ok acum.

LE:
Am o nelamurire, cand am dat bordul jos m-am pomenit cu 3 fire pe jos si un buton fara papuci, habar nu am de unde vine cum vine si ce e, si inca ceva, nu stiu ce reprezinta toate butoanele din bord si cum ar venii puse in ordinea corecta estetic vorbind, asa ca daca poate sa imi arate si mie cineva o poza cu butoanele de la bord puse corect ii sunt recunoscator.



Succes cu masina si spor la lucru! Butoanele sunt puse corect.Cel rosu pentru ce e? butoanele sunt puse bine,cu exceptia celui cu plastic portocaliu care este in plus
de la stanga la dreapta ai
1 martor lichid de frana(cu contactul pus,il apesi sa verifici daca functioneaza becul,si in mod normal trebuie sa se aprinda acel bec,iar daca ramai fara lichid de frana o sa ti se aprinda acel bec)
2 buton stergator+spalator spate(il apesi si tii apasat pana ajunge apa pe luneta)
3 buton stergator spate cu temporizare(ramane apasat,si stergatorul o sa faca o cursa la vreo 10-15 secunde)
4 buton de avarii
5 buton in plus
6 buton de la dezaburitorul de pe luneta
7 buton aeroterma
ai muncit ceva la masina,dar vezi sa pui burta si pe carte,sa iei permisu
spor la treaba in continuare Astazi sau maine intru in posesia barilor de cs, a unor ceasuri de bord fr (ms micu) si a catorva nimicuri, maine daca nu e frig urmeaza montarea bordului si verificarea tuturor comenzilor electrice plus inlocuirea parbrizului cu unul nou.

Acum cateva intrebari, am mai facut cateva poze ca sa va dati seama exact:

1. Lumea vorbeste ca e lasata prea mult si ca numai am cursa la telescop etc etc... voi ce parere aveti?

2. Am vazut pe undeva pe forum numai stiu exact, un oltcit albastru cu gaura de la butucul portbagajului astupata cu un dop, din cate imi aduc aminte parca era postat de iulicuta2000, nu sunt sigur, aveti idee, ce as putea si eu pune acolo temporar pana dau cu fibra si chit ca sa nu ploua in masina, m-ar interesa un dop cum sunt alea de astupa locul unde vine stergatorul.

3. Cand o sa pun motorul de 1300 comprimat, are rost sa schimb si cutia filtrului de aer cu una de 1300, deoarece eu am separatorul in nuca aceea si cel de 1300 il are in interior, merge asa sau trebuie schimbat, separatorul se curata sau se inlocuieste?





Mai ridic'o de spate putin sau las'o de fata
Dopul ala e de la ceasul de pe plafon,vezi daca nu ai ceas tre sa ai un dop acolo si ala il pui in gaura de la hayon. de fata oricum trebuie sa o las, nu am lasato ca inca nu am telescoapele de spate facute pt fata si deaia, habar nu aveam ca merge acel dop, o sa caut la un oltcit care nu are ceas al meu are...


Le: este ora 00:03 , eu acum am intrat in casa cu un zambet de om fericit avand in brate niste ceasuri fr veglia, bari de torsiune de cs si un cablu de km si acum poze cu ce cred ca va interesa cel mai mult si anume:


1. Deschide hayonul, calca in portbagaj si apasa masina in jos pana "bat" bratzele in tampoane. Asa vei sti cata cursa mai are suspensia si daca ti-e suficienta sau nu. Asa ochiometric, spatele mi se pare prea lasat. Daca vei lasa si fatza la fel de mult sa fie masina dreapta, vei ramane fara cursa pe fatza cu amortizoarele originale.

3. Eu am ramas cu cutia filtrului de 1.1 ca nu aveam capac de culbutori cu "stutz" pentru returul uleiului si oricum arata prea noua sa o schimb. S-ar putea ca separatorul sa fie ceva mai eficient la cutia TRS. Separatorul se poate curata. In functie de starea in care e.(sita aia poate fi distrusa si nu mai ai ce curata). Nu stii pana nu te uiti. Esti pus pe fapte mari ca si mine spor la munca si cat mai multe realizari.
Trebe sa vorbesc cu tine de bordu ala superior tapita. Atat timp cat nu te grabesti sa scoti roata de pe spate o poti lasa oricat. Il mai stim noi pe unul care avea nevoie de ajutor sa scoata roata (trebuia sa mai stea cineva cu o ranga pentru a lasa roata mai jos)..
Singurul lucru care conteaza este confortul si aspectul... ah ... si gropile iwa, pe mine ma intereseaza un echilibru intre coborat si ridicat, deoarece daca este prea lasata numai are cursa si fiind si f tare si la un damb ceva te arunca de cur de zici ca nu e adevarat, am patito la alta masina, dar tot asa lasata... Black project , dami add la service_tuning pe messenger si iti zic ce si cum, Hofy, mersi pt sfaturile date intradevar sita mea e cam varza, am curato astazi cu benzina, dar nu cred ca apuca sita aia noul motor

Astazi m-am chinuit pe la instalatia electrica sa vad daca merge tot, din pacate nu am avut noroc sa mearga din prima deh se putea asa ca mi-a luat cateva ore bune, si cand sa ma apuc de barele de torsiune am realizat ca e prea tarziu si nu are rost sa muncesc si noaptea. Faza tare azi eu cu un prieten, eu sa apas pe buton sa stropeasca luneta, imi dadui seama ca nu are apa ii dadui aluia o sticla de 2 l sa puna, si turna el turna pana cand imi zice, ca torna pe sus si ii curge pe picioare ) , in fine am dat rezervorul jos, dat cu mastic maine pus la loc... Am fost la cumparaturi:
- curele de distributie hutchinson (ultimul set de curele din toate magazinele Acsa din Craiova)
- 2 galeti intinzatori BRM
- curea alternator
- filtru ulei
- 4 bolturi usa
- filtru aer

Urmeaza:
-bujii, am 2 coduri de ngk, dar nu stiu pe care sa le iau
-Liqui Molly cu mos2
-aprindere electronica

Si acum o intrebare ,are cineva idee daca odata cu schimbarea motorului are rost sa schimb si suporti de motor si ce o mai fi pe acolo la cutie, daca acestea nu sunt rupti ?

Depinde in ce stare sunt suportii motor!Cei care se gasesc acum in magazine am inteles ca sunt de proasta calitate! Pete,eu cand iti vad masina?Primesti cu colindul? cand vrei nu e problema, deceneu am vazut la profil ca esti profesor, de ce materie?

LE: se aude ca peste o saptamana olteanul va avea oglinzi de urs electrice si incalzite cred Am facut rost de niste oglinzi de 7-ar care vin app la fix, trebuie doar taiat putin undeva si dat o gaura care sunt electrice, incalzite si heliomate si de inca un set de oglinzi de urs electrice si heliomate, acu stau si ma gandesc pe care sa le pun, cele de septar sunt ceva mai mari si parca imi plac mai mult, in fine maine o sa pun poze cu ele Sa nu fie prea mari, ca o faci sa arate ca Dumbo. bravo si bafta cu oltcitul..la cum ai inceput sunt sigur ca va iesi treaba buna... In ce stadiu e masina acum? Am terminat cu suspensia este f f tare, maine imi aduce mic motorul de 1.3 comprimat si cutia in 5 tr fr zilele astea cred, urmeaza sa ii iau si uleiul care ii se cuvine si anume motul 15 w50 si un ulei pt cv, are si lichid de frana OMV DOT 5.1

Saptamana trecuta masina a beneficiat de schimbarea tuturor garniturilor la sistemul de franare, curatat etrieri, pistonase etc... plus inlocuirea tuturor conductelor.

I-am montat si interiorul, bineinteles vopsit negru mat anumite plastice la care am bagat intre 8-12 tuburi de silicon, numai stiu sigur, dar pot sa zic ca nu se aude absolut nimic in interior, plus ca antifonarea isi face simtita prezenta bine de tot, deoarece motorul il auzi abia dupa 2500-3000 de ture in interior.

A mai primit 2 pompe de spalator parbriz de e36, ganditiva ca o pompa dinaia alimenteaza 4 duze, iar eu am 2 pompe pe 2 duze, deci cam da de sparge parbrizu

Am schimbat bucsile din puntea spate(am scapat usor in 2 ore le-am scos si am avut si altele puse la loc...) , tevile alea de la brate ca erau terminate, toti pivotii, 1 rulment in fata pe partea dreapta avea putin joc, dar aveam unul de franta f putin rulat...

Mai am de schimbat usa din stanga si parbrizul, cat si inlocuirea motorului si cv dupa care urmeaza o bara antiruliu pe fata si una in spate. In rest mai trebuie itp si bani de benzina. Timp sa fie ca multe numai sunt de facut. Maine seara aveti si poze cu ce sa mai facut pe la masina


Cam asta ar fi tot, desi simt ca mai e ceva, dar daca e completez mai tarziu


LE: ma gandesc bine de tot la o lada niva e genul de masina care imi place mie, nu plastice cum vor toti in ziua de azi... Pete,n-ai mai postat nimic demult.Ti-am recitit topicul dar am o problema:nu pot sa deschid nici o imagine.Ce se intampla? de vanzare 2000 ron foarte foarte negociabil, in curand o sa primiti noi poze cu stadiul in care e masina si detalii la noile imbunatatiri
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community