Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Discuri perforate
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
kat_drive : cum ai facut sablonul? ce distanta este intre gauri? M-am jucat si eu cu niste discuri de frana de Nubira I de fata... masuratorile nu sunt perfete iau gaurile au fost date cu bormasina...
n-au iesit rau
dar de ce asa putine?
eu unul am de gand sa faca la fel la cele de oltean dar macar cu cate 6 gauri pe fiecare rand si cred ca 3 randuri ajung
kat_drive a scris:Nu inteleg de ce ies discutii pe marginea faptului ca se face prost un lucru chiar simplu. Bine... multi nu au facut si e de inteles poate. un disc pentru masina noastra perforat la un producator de marca (EBC, Brembo sau Mintex) te costa de la 500 de lei in sus. Daca iti da buzunarul e ok... daca nu... se poate si asa.



ai incercat sa pui un disc de polizor descentrat?

ai vazut ca se misca de nu se mai opreste cand ii tai alimentarea, din simplul motiv ca e mai greu intr-o parte decat in alta si se misca mult dupa ce ii tai alimentarea

sau ai vazut discuri de polizor descentrate rupdandu-se, sau discuri de flex ruptandu-se pentru ca sunt descentrate? tocmai din acelasi motiv ca nu functioneaza decat daca sunt centrate, iar cand dai niste gauri ii schimbi echilibrul de greutate al discurilor
tonim a scris:n-au iesit rau
dar de ce asa putine?
eu unul am de gand sa faca la fel la cele de oltean dar macar cu cate 6 gauri pe fiecare rand si cred ca 3 randuri ajung

Oricum nu au fost masuratori perfecte, gaurile date cu bormasina (nu bormasina din aia fixa care se misca decar sus-jos) si discurile mai au 2 mm pana la limita minima... As fi putut da mai multe dar asa mi se par mai "sigure" nu cred ca le voi monta pe masina dar e un exercitiu bun!!! Ce trebuie sa fi atent e sa nu gauresti chestiile alea care tin "foile" intre ele...
Edy o panza de flex se invarte si cu 10.000 rpm!! asa e, dar si presiunea exercitata asupra unui disc, de catre pedala de frana nu e o presiune mica, si nu ma referam doar la flex, si la polizor normal

am acum un disc de polizor normal, cam descentrat , si se opreste greu dupa ce il inchid de la buton Eu zic că perforările astea nu vor duce la altceva decât la supraîncălzirea discurilor.
S-a micșorat suprafața în care temperatura se difuzează constant.
S-a mărit riscul ca discul să crape.
S-a micșorat suprafața de frânare. Ai dracu astia de la raliuri, fac numai lucruri ilogice, se pare. Perforarile alea, gandite bine si executate bine, duc doar la avantaje. Ventilatia e mult mai buna si franele se incalzesc mult mai greu, rezistand la mult mai multe franari succesive. Mai baieti de ce nu probati voi niste discuri din astea si pe urma dati cu parul. Repet, avand in vedere problemele pe care le aveam cu supraincalzirea si rezolvarea lor evidenta cu acest mic artificiu nu inteleg de ce se bate toba de pomana. SI eu vreau sa-mi fac, adica ale mele vor fi Cross-Drilled (cam aceeasi chestie ca la Kat,sau cel putin asa intentionez ) si ca sa numai fie nici un fel de dubii, voi face si testul pe stand la ITP
Am acum fisa de la ITP in care imi spune cum franeaza masina momentan. (Evident foarte bine). Dupa ce imi schimb discurile cu unele perforate, ma voi duce din nou la ei, si ii platesc sa-mi mai faca testul odata, si gata, lamurim problema!
Iulius_je a scris:SI eu vreau sa-mi fac, adica ale mele vor fi Cross-Drilled (cam aceeasi chestie ca la Kat,sau cel putin asa intentionez ) si ca sa numai fie nici un fel de dubii, voi face si testul pe stand la ITP
Am acum fisa de la ITP in care imi spune cum franeaza masina momentan. (Evident foarte bine). Dupa ce imi schimb discurile cu unele perforate, ma voi duce din nou la ei, si ii platesc sa-mi mai faca testul odata, si gata, lamurim problema!


Si mai mult ca sigur rezultatul o sa fie la fel. normal ca va fii identic. Testul este relevant numai in conditii de stres... temperatura mare , franare la viteza superioara etc. etc. azi am dat si eu la gaurit un set de discuri de frana fata.
50 de lei de bucata gaurirea . salve!kat,te rog cum pot intra si eu in posesia acelui tipar ,sunt din craiova ,si sunt cam nou in forum ,si sunt un fan inrait al olteanului,te rog dac a ma poti ajuta nu exista tipar, gaurirea se da pe o masina de gaurit in coordonate
uite asa
Click pentru a vedea imaginea 

si ultimele seturi au fost facute saptamana astapentru zeph.
in total 3 seturi cu grade diferitede uzura.
ce-mi pare rau e ca nu m-am trezit mai devreme sa le dau jos pe cele de pe masina si sa le dau la gaurit ca rezerve.
ca si grosime au 17 mm , fata de 18 cat are unul nou, deci uzura nu ar fi asa de mare.
care stie care e grosimea minima a unui disc fata , ca in biblie nu apare
tonim a scris:care stie care e grosimea minima a unui disc fata , ca in biblie nu apare

Ba scrie la pagina 24 .
Discuri fata: diametru de 270 mm, grosime max de 18 mm, grosime minima de 15 mm (pag 271 tabel 11.1);
Discuri spate: diametru de 208 mm, grosime 7 mm, grosime minima de 5 mm (pag 271 tabel 11.1); merci laurentiu.
eu ma uitam pe la 270 unde-i descris sistemul de franare
deci sunt in parametri Tini , pai daca iti trimit si eu un set le mai poti gauri si pe ale mele , sunt discuri noi. baga
le poti trimite maine ?
poate le fac o data cu ale mele , daca nu a apucat sa ajunga azi la gaurit .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community