Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

cel mai tare Oltcit din Romania
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Hehheeee, ma uit si ma minunez, cu cata rabdare, migala, si cat de multi bani au fost in stare sa bage in aceste masinute posesori lor. Cat am avut bravul meu olticit, ma batea si pe mine gandul, dar apoi de bani care urma sa ii bag si cu ceva pe langa, am ales sa imi iau totusi alta masina.
Probabil ca mie mi-a lipsit pasiunea.

Oricum, felicitari ptr ce am vazut pe aici, unele chiar sunt opere de arta.
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=185863&d=1165483922
asta pare a fii renault 5
Laure2fast a scris:
asta pare a fii renault 5


reno 5 e muuult mai mic. pe langa asta si oltcitul e mic...oare nu exista si alte poze din alte unghiuri? Mai degraba este Renault 14, sau ce a mai ramas din el. As zice ca e Ford Fiesta mai degraba, modelul vechi. Spatele e clar de Fiesta veche. Plus ca e un show din Germania. Mie nu-mi place! http://img90.imageshack.us/img90/8301/imag0002gk3.jpg
tudor a scris:http://img90.imageshack.us/img90/8301/imag0002gk3.jpg

Asta seamana leit cu Gigel al lui Acc3l3ratoR. Pacat ca a decedat Decedat nedecedat, da a lu Gigi avea ,aprindere electronica, cutie in 5 trepte,jante citroen s.a ,eeeee
http://img01.picoodle.com/img/img01/6/12/17/f_imag0005i_b2eam_39d525e7.jpg mamaaaa... da' ce de chestii de "tuning" mai avea oltcitul asta. auzi... cutie in 5. bravo nene! lasa-l mane ca era o imbunatatire daca zicea 4 trepte de special, mai ziceam...
si care-s jantele citroen? ca eu vad jante de oltcit pe masina aia...
tudor a scris:Decedat nedecedat, da a lu Gigi avea ,aprindere electronica, cutie in 5 trepte,jante citroen s.a ,eeeee
http://img01.picoodle.com/img/img01/6/12/17/f_imag0005i_b2eam_39d525e7.jpg

Presupun ca e doar o coincidenta de nume daca pe proprietarul oltcitului de mai sus il cheama Gigel. Eu ma referisem la Gigel, fostul oltcit al lui Acc3l3ratoR, cu care a avut un accident si care seamana leit cu cel din poza ta. Ma Pupa bine ca esti tu destept da tu stii ca e cel mai bun oltic pana acu nu a consumat aproape nimic in afara de reparatiile ce i leam facut sta in garaj asa ca cemai atata zarva.
tudor a scris:Ma Pupa bine ca esti tu destept da tu stii ca e cel mai bun oltic pana acu nu a consumat aproape nimic in afara de reparatiile ce i leam facut sta in garaj asa ca cemai atata zarva.

1.N-a zis nimeni ca masina ta n-ar fi buna.
2.Daca sta in garaj, normal ca nu consuma nimic
3. Felicitari pentru ca o tii in garaj.

PS. Nu-ti sta bine cu tonul asta agresiv Fii mai calm Imi pare nespus de bine ca se ajung la niste varfuri greu de ajuns cu niste Oltcituri . Motoare de 100 Cp , tunning-uri . restaurari , etc . Rar vezi oameni facand asa ceva dintr-o masina care cred ei ca trebuia sa dispara de mult pt a face loc noii technologii. Bv lui bogdan ca a adus masina la asa standarde , nu aveti nici un drept sa ii spunetzi ca nu a facut bine sau ca a gresit undeva acum dupa ce a terminat . Priviti rezultatul final ca atare . Oricine poate arunca o 2 bari si un set de jante si gata tunning-ul ....... Respect pt cei care le-au facut STOCK , Respect pt cei care le-au facut tunning ( in adevaratul sens al cuvantului ) si respect pt cei care le-au infrumusetat cu bari si etc. Ce este mai pacat este ca un sfert din masinile care le-ati aratat in poze sunt de vanzare pe diferite site-uri . E pacat sa faci masina ca in poza care o sa o atasez si sa o dai pt a iti lua una mai noua.Este firesc insa . Nevoia de a te urca in masina iarna si a porni la prima cheie fara sa fi nevoit sa ingheti pe langa incuietoare usii inainte este fireasca . In max 4-5 ani nu o sa mai ramana cu oltcit decat cunoscatorii si iubitorii . Inca o data respect pt acestia .

http://img112.imageshack.us/my.php?image=00001tz6.jpg
Ce este mai pacat este ca un sfert din masinile care le-ati aratat in poze sunt de vanzare pe diferite site-uri . E pacat sa faci masina ca in poza care o sa o atasez si sa o dai pt a iti lua una mai noua.Este firesc insa . Nevoia de a te urca in masina iarna si a porni la prima cheie fara sa fi nevoit sa ingheti pe langa incuietoare usii inainte este fireasca . In max 4-5 ani nu o sa mai ramana cu oltcit decat cunoscatorii si iubitorii . Inca o data respect pt acestia .

Nota 10+ pentru comentariu!! pt ca nu sunt meseriasi cu ateliere specializate in tuning ...
de fapt meseriasii adevarati pot tuna orice masina , nu cum sunt majoritatea pe la noi care tuneaza anumite modele ...
shoby4ever a scris:
...
In max 4-5 ani nu o sa mai ramana cu oltcit decat cunoscatorii si iubitorii ...


Peste cativa ani va exista Oltcitul de 30 de ani.

oltcitul meu ..... l-a mai vazut careva? l-am dat in Iasi da e vai de capul lui,a nimerit naspa Referitor la tuning... Fratilor, nu mai confundati folosirea de kituri cu tuningul adevarat. Kiturile sunt gata create pentru anumite modele si scoase in serie pentru tot prostul care vrea sa ii arate caruta de logan cu o sareta de logan (aviz taximetristi, cocalari si altii de prin Cucuietii din deal...). Tuningul adevarat se realizeaza pe baza unui proiect de design, un studiu amanuntit pe intreg ansamblul masinii si in final punerea in practica unde se face totul de la zero, produsul final fiind o masina deosebita si originala, de cele mai multe ori fara pic de asemanare cu varianta de serie folosita.
Si adevarul este ca la noi nu gasesti vreun atelier de tuning deoarece dotarea necesara este... hai sa nu vorbim de lucruri sfinte.
Deci, revenind la oftica-mi caracteristica, tot romanul ce "produce"?
1. Ia doi boschetari, inchiriaza locatie cu apa, buda si curent, un compresor pentru spalare cu jet de apa... si a devenit marele patron de spalatorie auto.
Rezultat: masini zgariate, matuite... etc.
2. Ia in acelasi tip de locatie, o trusa de chei, un compresor cu ceva capete, da o groapa in pamant (a se citi canal) si uite asa ia nastere al doilea tip de "afacerist" in domeniul auto... vulcanizare sau atelier mecanic.
Rezultat: vai de capul masinilor iesite din asa ceva.
3. ... Tinichigerie? Hai, ma lasi?
4. ... Alt domeniu auto? Comertul cu piese. I-a retardatul o masina, o hamaleste carand piese dintr-o parte, punand un adaos de cel putin 100% (ca de ii trebuie omului repede o vila) si vinde ca cel mai josnic precupetz in alta parte.
BAAAAAIIIII! Mi-e scarba!
Si credeti ca mai pot aduce in discutie tuningul adevarat? era cel mai tare din romania? asta e romanul cu dorinta lui de a se imbogati, scuze, de a trai. Pai ce sa stie mai romanu` ? BANI BANI BANI BANI !!! Si macar de ar sti sa ii faca . Ex. - Un constructor ROMAN ` de masini ia un design-er bun il plateste prost si il baga in firma si il tzine 1,2 ani pt un proiect intr-un birou din uzina lor . Si iese cu Sandero fericit desenat !. Un constructor neamt` ia design-erul si il duce in Alppi undeva unde omu poate gandi lejer . Il tine acolo 1 an si vine cu noul model de Mercedes .... Il umple de bani , ei la fel si toata lumea e happy . Morala ?! Romanu e zgarcit chiar daca calitatea e ridicata la personal ...Si de aceea se ajunge sa se faca treaba de kkt in romania . Apropo.... asta e fapt real unii constructori de masini te fura mai mult (volkswagen/opel)......iar altii mai putin (Renault-Dacia). Pe primii ii doare la basca si nu au probleme cu criza.....iar pe cei din urma ii cam afecteaza. Sau depinde ce face fiecare firma cu profitul de peste an...Unii fac masini, altii "cotete"..si nu bat nici un fel de apropo. A ..si imi place mai mult Sandero decat Logan ex/face-lift.
On: cel mai tare oltcit din Romania este al tau, "propriu si personal" Cred ca Opel n-a fost un exemplu tocmai bun...
andr3it a scris:cel mai tare oltcit din Romania este al tau, "propriu si personal"

Deci, cel mai tare Oltcit:
http://img168.imageshack.us/my.php?image=picture007wg8.jpg
argumenteaza
iulicuta2000 a scris:argumenteaza


Nu are ce sa argumenteze si nici de ce sa o faca. Frumusetea e in ochii privitorului. Fiecare poate crede ce vrea indiferent daca tie sau mie ni se pare ca are sau nu o baza reala pentru ceea ce crede. cel mai tare oltcit din romania se alege de mai multe persoane nu doar de unu singur,care fiind proprietar e clar ca e subiectiv in alegerea facuta
iulicuta2000 a scris:argumenteaza

Iulian, andr3it a scris ca "cel mai tare oltcit din Romania este al tau, propriu si personal". Mi-am permis sa fac o gluma, nimic mai mult. Ce-i asa greu de-nteles? Ar trebui sa fie mai multe categori... da oricum nu-i vad rostul. Cel putin "cel mai tare" ca design nu e "cel mai tare" ca performanta, total diferit.... Multe masini si-ar avea locul pe aici... YBOLINOOOOOO 2 !!!
Al mai al...
andr3it a scris:unii constructori de masini te fura mai mult (volkswagen/opel)......iar altii mai putin (Renault-Dacia). Pe primii ii doare la basca si nu au probleme cu criza.....iar pe cei din urma ii cam afecteaza. Sau depinde ce face fiecare firma cu profitul de peste an...Unii fac masini, altii "cotete"..si nu bat nici un fel de apropo. A ..si imi place mai mult Sandero decat Logan ex/face-lift.
On: cel mai tare oltcit din Romania este al tau, "propriu si personal"



cum te fura renoul mai putin? adica 7oo de euro pe un logan troaca e putin???? as vrea sa vad cel mai frumos oltcit ,clasic,asa cum l-a facut mama lui,original.sunt frumoase si cele tunate dar sunt lipsite de valoare peste ani Uite-l aici:
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=9899&postdays=0&postorder=asc&highlight=bascalia&start=0
Si mai este unul albastru.
roclasic a scris:as vrea sa vad cel mai frumos oltcit ,clasic,asa cum l-a facut mama lui,original.sunt frumoase si cele tunate dar sunt lipsite de valoare peste ani

Ete aici, Club 11R:
http://img80.imageshack.us/img80/9544/dscf0860rq9.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/9495/dscf0862zq6.jpg
Ca de la mama fabrica. e frumos si asta
http://www.youtube.com/watch?v=4sHLuP_mzA4 asta sta de mai bine de 5 ani in acelasi loc parcat . A fost in "plimbari" in interes de servici ( proprietarul lucreaza in domeniul centralelor atomo-electrice ) in Bulgaria si Rusia . Nici o reparatie la motor si CV . Basca ca mai are un motor intreg , complet in casa ce este " bibelou " ...
Interior de piele maro are
Cel mai mult mi-a placut capacele de roti care sunt luate din Bulgaria .
Proprietarul acestei masini chiar este hotarat sa nu-l vanda niciodata . Nu are nevoie de bani si are masina de la servici permanenta . Mama,ce bine arata!
N-are urme de cocalareala pe el.Ma bucur ca ai postat aceste poze.Mai vad si eu un Oltcit original,impecabil. Daca ai sti cat m-am rugat de el sa-mi dea mie un set de capace de roti ... A avut 3 seturi luate din Bulgaria si un set i-a fost fost furat de pe masina . Cand mi-a povestit cum l-au pacalit colegii sa-si ia al doilea motor complect m-a busit
Cica asa au "viata" masinile astea cu motor de rezerva ca la motociclete vechi .
I-am oferit 2000 lei acum 2 ani pt masina s-o iau pt un prieten de la Focsani si a refuzat . Evacuarea la ea este terminata . Bucsaraia este imbatranita . Nu a mai fost pornita de 2 ani si ceva . Nu a stat in garaj niciodata . N-a stat in garaj niciodata? Da' bine se tine!! rar cand sta prea mult cu praf pe ea . Isi iubeste masina in locul unei familii ( stiu ca locuieste cu mama lui ) . Cel mai tare Oltcit din Romania: YBO. De departe!
Topic inchis
b28kft a scris:Cel mai tare Oltcit din Romania: YBO. De departe!
Topic inchis


Ce a zis el. Subscriu!!! din nou, iar ...
Acc3l3ratoR a scris:
b28kft a scris:Cel mai tare Oltcit din Romania: YBO. De departe!
Topic inchis


Ce a zis el. Subscriu!!! nin nou, iar ...

De departe,ste absolut indestructibil,mai tare ca sabia lui Zorro
De aproape,e cel mai performant oltcit
din nou,si iarasi,inca odata
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community