Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

MIA

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare!
urmaresc de mult timp discutiile de pe forum insa nu m-am avanturat in ele pentru ca eram incepator si nu stiam prea multe.
in august 2007 mi-am cumparat prima mea masina un oltean rm din 89,cum eu inca nu aveam 18 ani deci nici carnet l-a folosit taicamiu vreun an de zile dupa care cu 2 saptamani inainte de vacanta de vara m-am apucat sa-l demontez pentru o reconditionare:masina nu arata rau insa mai curge ulei mai scartaia si mai avea si ceva rugina la partea spate,mai exact acolo sub bara unde vine esapamentu.
bani prea multi nu aveam asa ca toate aperatiunile au fost facute de mine caruia ii place si mai facusem dacia lu`taikamiu in curte insa cu cineva care stia.
asa m-am ales doar cu o caroserie de oltcit fara absolut nimic pe ea(fara motor cutie,geamuri,aripi sau interior).piese multe am cumparat de fier vechi insa mi-au fost de mare folos.
dupa ca am terminat desfacutul si o parte din piese reconditionate(curatat,vopsit),am cautat un saudator din pacate autogen care mi-a sudat tot ce aveam nevoie bineinteles in prezenta si cu ajutorul meu.
a urmat curatirea pe sub cu un polidisc cu perie de sarma si grunuirea plus antifonarea cu un antifon concentrat,cumparat supapraguri si montat facut de mine,2 cutii de chit cu fibra si revizie la toate rotiile.
intre timp am desfacut toata tubulatura de racire si am curatat-o plus schimbat multe garnituri.cutia n-a scapat nici ea nedesfacuta pentru ca imi curgea pe la semeringul prizei de putere(s-a rezolvat cu ajutorul dlui Geo caruia ii f multumesc).
a urmat matuirea chituirea si gasirea unui vopsitor care cei drept cu cea cei mai facusem eu a retusat-o, dat cu sprit chit si vopsit-o.
au mai urmat foarte multe ore de munca la ea:ansamblarea-pus cutie motor interior la care i-am modifict tapiteria plefonului pe care am pus imitatie din piesle alba si scaune recaro sh.acum motorul nu a vrut sa-mi porneasca din prima chiar daca il pornidem da cteva ori jos.
in cele din urma s-a rezolvat cu o baterie noua si o aprundere reglata de nspe mii de ori.
acum cateva poze
[img][/img][img][/img][img][/img]][/img] felicitari pentru achizitie...poze ceva? nu reusesc.chiar in momentul asta ma chinui sa incarc insa nu stiu Felicit http://profile.imageshack.us/user/codrutz/images/detail/#17/image044r.jpg salut codrut bine ai venit pe forum.ce iti mai face masinuta?ai reusit sa ii faci itp? Oooo! Prietene drag Codrutz! Bine ai venit printre noi!
Felicitari frate pentru vointa si munca depusa! Mult succes in continuare, pentru ca niciodata nu termini de lucrat la o masina veche.
Poate ne vedem in Danemarca! Punem bani, dam comanda de piese si facem un oltcit de la 0. Asta pentru proiectul final de mecanica. am reusit sa pun si cateva poze.scuze pentru calitatea proasta insa is facute cu telu.
salut dexterLAB:
inca nam reusit insa am facut frana de mana-mii de multumiri dlui dan alexandru
zalex:
asa este niciodata nu termini de munca la o masina veche si mai ales daca vrei ceva special cum multi de aici isi doresc insa timpul si banii se opun partial-dar nui o problema se gasesc tot timpu si pentru ele
iar cu proiectul din danemarca sa ne ajute Dumnezeu la bac in primul rand si mai vedem(daca ajungem sigur proiectul va fi un oltcit ) Ok, dar vezi ca dosarul trebuie trimis inainte de bac. Parca asa am citit eu. Eu le trimit din luna asta. pareri?critici?
va place ceva la ea?ce nu va place? Salut Codrutz !..... ambitie mare nu gluma macar sa arate toate RM-urile ca al tau ! daca iti place ce ai realizat , atunci e ok ! ti-ar trebui un set de stopuri pe spate

Nu trebuia sa mai montezi sortul din fata sub spoiler , la vara o sa ai probleme mari ! mai e foarte mult de munca-imi pare rau ca n-am putut s-ai dau o vopsea mai speciala iar despre stopuri: l-am schimbat pe cel de pe partea stanga de celalalt am uitat...
care este treaba cu acel sort?se va supraincalzi?

app va multumesc pentru tot dle geo

aici o poza mai veche-am gasit-o ulterior
http://img24.imageshack.us/my.php?image=qtyi5n161490021ct6.jpg Se va supraincalzi , iarna este un avantaj , sa nu uiti de el ! la service au venit clienti in toiul verii cu calandru pus ....+ sort in spatele spoilerului ! se plangeau ca nu mai ''trage masina si de ce becul sa aprins la ulei !

vazut poza , pare mai frumoasa cu masca dintre faruri originala salutare!
am observat o "chestiune" la olteanul meu:nu accelereaza cum trebuie-adica pot sa pun acceleratia in podea ca ea se demareaza cand vrea.problema cred eu se datoreaza aprinderii adica scanteia e prea slaba.intrabarea este:bobinele de inductie sunt pe intensitati ceva,nu?care se potrivesc pe oltcit si merg mai bine?si in combinatie cu ce fel de buji?
eu momentan am bobina originala probabil si biji sinterom puse de 2 luni Bobinele nu sunt pe intensitati.Sunt doar pe tipuri de masini.Verifica distanta la platini,avansul si distanta intre electrozi la bujii.
codrutz a scris:problema cred eu se datoreaza aprinderii adica scanteia e prea slaba.
Mai verifica si acumulatorul; vezi daca mai trebuie incarcat pe redresor. Felicitari pentru munca depusa ai muncit ceva.Arata bine. Wow! Felicitari, arata super!!!
In poze vad ca ai carburator de Dacia. De asta nu trage cum trebuie:) Arunca-l si monteaza carburator original. sa inteleg ca diferenta dintre bobine e doar de borne?oarecum exterioara,in rest sunt la fel?
distantele sunt bune,bateria e noua-dar tot o voi vrifica
momentan am carb original pt ca a trebuit sa-i fac itp-ul si nu a vrut nenea fara original(inclusiv masca dintre faruri a trebuit s-o pun pe cea originala-ma voi mai gandi daca va ramane)
DexterLab-ms mult pt tot
codrutz a scris:sa inteleg ca diferenta dintre bobine e doar de borne?oarecum exterioara,in rest sunt la fel?

Bobinele de Oltcit Club sunt de 2 feluri:
1. pt aprinderea clasica, cu platini: are o rezistenta inseriata;
2. pt aprinderea modulara, fara platini (12 TRS). Nu are acea rezistenta, iar tensiunea generata la fisa este de 16 kilovolti. Este similara ca aspect cu cea de Dacia 1310, doar ca la Dacia tensiunea generata este de 12 kilovolti. (atentie la sarlatanii de la magazine!)
Din cate inteleg, ai aprindere cu platini. daca-ti face figuri - porniri grele, da in nas, etc- verifica sa nu ai joc in axul delco-ului. Acel joc modifica distanta intre platini si apar probleme. MARI! Mai ai ce lucra la ea ? ?
Ne apropiem de final cred! joc nu am la axul delcoului-am verificat si nici nu-mi da in nas doar ca imi consuma prea mult si nici n-are putere se demareaza cam greu
am inteles eu bine ca exista un aplificator de intensitate?daca da unde gasesc si cat costa?

iar de lucru exista tot timpu' probleme din nou!
cand opresc mi se da acul de la turomentru peste cap.care sa fie cauza?? cand opresti,nu duce contactul la 0,taie intai treapta 2 pana moare motorul,si apoi treapta 1
si la mine face asa...si n-are nici pe dracu saluatare din nou!
as dori sa va intreb cum se greseaza puntea spate si barele de torsiune pe fata? va rog raspunde-ti-mi si mie pentru ca imi scartaie ceva in disperare s-a rezolvat problema turomentrului prin inlocuirea condesatorului de la delcou,iar la suspensia fata s-au schimbat rulmentii de la palier si s-a coborat un dinte pentru ca mai mult n-a mers datorita faptului ca lovea in telescop.la puntea spate s-a cobarat la fel un dinte si s-a gresat insa tot mai are un scartait.aici am gasit un inel de cauciuc uzat de jumatate:nu jmai era sub forma de cerc ci era un semicerc.intrebarea eset cum se cheama si cum se poate inlocui si mai ales care ste rolul lui?
multumiri anticipate m-am hotarat sa vand olteanu asa ca cine e interesat ma poate contacta la nr de tel 0766805874 sau pe PM.
la toate imbunatatirile de sus se aduga spoiler spate din fibra,toba finala din inox,carburator original reglat(consum 7,3%),cablu de ambreiaj nou,placute de frana noi,schimbul de ulei facut recent.
pret negociabil si avantajos



in curand si cateva poze recente
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community