Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Moare motorul in timpul mersului!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Azi am avut surpriza neplacuta sa constat ca atunci cand stateam cu masina la semafor motorul s-a oprit si nu din lipsa de benzina. Am dus TRS-ul la un meserias in ale oltciturilor si ia spalat cica carburatorul, a reglat relantiul etc , am dat o groaza de bani. Deci nu are nici macar 2 sapt de la curatarea carburatorului si deja merge inecat, in suturi, mi se opreste motorul cand treb sa stau pe loc ( la semafor, sa dau prioritate ). Sincer eu una nu mai stiu ca sa fac cu TRS-ul meu! Si sa umblu la el , habar nu am ce sa-i fac ( femeie sa repare masini nu prea am vazut, de stricat da ). Si inca o lamurire mai doresc, ultima data acest nene mi-a cerut sa cumpar niste alcool tehnic sa puna in rezervor. Asa este ? Se pune asa ceva in rezervor? Asa ca astept stafuturile celor care au patit si ei asa ceva. Va multumesc pentru intelegere si ajutor. Alcoolul tehnic se amesteca cu apa din rezervor si ajunge in carburator apoi iti poate dizolva ceva gunoaie existente in canalele din interiorul carbului si se infunda din nou . E bun ce ti-a facut dar numai pe jumatate .
Mai trebuie luat la dezinfectat carbul din nou si consider ca trebuia sa pui si filtru nou de benzina pe circuit . problema ta e filtrul de benzina. pune unul foarte bun. eu am unul bun, de motorina, dar nu cred ca ai pune tu asa ceva pe masina. dar cauta unul bun de tot, si pune-l. filtrele de benzina standard sunt frectie la picior de lemn, nu isi fac treaba. carburatorul de oltcit se infunda din orice. poti pune si detergent in rezervor ca tot o sa ti se infunde carburatorul. si schimba si filtrul de aer, poate incepe sa se descompuna si intra particulele in carburator Filtrul pentru benzina l-a schimbat cand a spalat carburatorul. Deci eu in concluzie ce trebuie sa fac? sa il schimbi iar, si sa cureti iar carburatorul. din standard, la oltcit mai e un filtru la roata din spate. schimba-l si pe ala, si in fata pune unu inainte de pompa, unu din cate am inteles, de masina pe injectie, iar dupa pompa, unu de ala normal de plastic
edy99 a scris:problema ta e filtrul de benzina. pune unul foarte bun.
Esti 100% sigur sau experimentam pe biata fata si o bagam la tot felul de cheltuieli care o fac in final sa renunte la Oltcit desi nu asta era buba?

Pot fi mai multe cauze:
* Carburator necuratat suficient, un gunoi plimbaret care isi face veacul prin carburator.
* Carburator reglat aiurea de catre "meserias" (cui poantou, plutitoare, etc).
* Electovalva nealimentata (patit de mine, am scos-o ca sa umblu pe la motor si imi murea motorul pe loc, o tineam accelerata la semafor sa nu moara sau targeam socul)
* Probleme pe circuitul de benzina, un gunoi sau un filtru, mizerii in rezervor...
* Aer fals:
* Aprinderea: delcoul sa fie pe moarte sau sa nu fie bun.

Nu zic ca ma pricep foarte tare, dar astea pot fi dintre cauzele care iti creeaza tie probleme si nu e exclus sa fie altele. Eu pana sa ii pun filtrul de motorina, desfundam carburatorul la fiecare 100 de km. Da ai dreptate, poate fi de la electrovalva. Scoate electrovalva, scoate-i capul si bag-o la loc fara cap. Astfel nu vei mai avea probleme cu electrovalva. Daca a mers pana acum, tind sa cred ca e din carburator
RAMY35 a scris:1. ..cand stateam cu masina la semafor motorul s-a oprit si nu din lipsa de benzina.
2. deja merge inecat...(femeie sa repare masini nu prea am vazut...)

1. Megi iar la meserias sa-ti inlocuiasca cuiul poantou. Acesta ramine blocat pe deschis si-ti ineaca motorul.

2. Cum de ti-ai dat seama ca motorul merge inecat ? Putini barbati pot da o asemenea explicatie . M-a suparat tare masinuta, numai bani dau pe reparat, nu stiu daca o repara cum trebuie. Asa ca pacat de ea ca arata bine, e ingrijita, nu a fost uzata mult. Asa ca sigur o voi duce la remat ca am ajuns la limita cu ea. In orasul meu lumea sa repare un oltcit cum trebuie nu exista. Asta e! Nu trebuie sa o iei chiar asa, mai ales daca masina e ingrijita si arata inca bine.
Cauta aici un forumist care sa te ajute, eventual contra unei beri baute dupa
Nu este un Oltcit pe forum care sa nu fi facut vreodata pe nebunul In Piatra Neamt nu prea sunt persoane cu oltcit care sa ma poate ajuta. Asa ca poate am ma va ajuta cineva. Sper!
AdyAero a scris:Cauta aici un forumist care sa te ajute
Din GORJ pina in Piatra Neamt, e cale lunga. Ori am citi eu in diagonala, ori si-a schimbat locatia, parca vazusem Tg Jiu "Asa ca sigur o voi duce la remat ca am ajuns la limita cu ea"
orice masina papa bani pe banda rulanta,Oltcit sau BMW(BigMexicanWomen). RAMY35
Ai 3 variante:
1. imi trimiti carburatorul +100 ron, ti-l duc eu la carbotest in Bucuresti si, bineinteles, ti-l trimit inapoi (carbotestul costa 100 ron fara factura);
2. cauti o persoana care se pricepe aproape de tine, eventual intr-un oras apropiat;
3. cumperi un carburator de la cineva de incredere de pe forum
N-are rost sa renunti la masina doar pt ca ai o problema cu carburatorul. In Targu Neamt este un meserias destul de priceput pt Oltcit..omul mai repara doar pt prieteni dar te rezolv eu cu asta... Mai vin cu o intrebare daca imi este permis. Acel nene care mi-a spalat cica carburatorul si cica reglat, mi-a lasat relantiul pe la 700 - 800 si daca vroiam sa trag socul ca sa o pot porni, asa cum am inteles ca se face, trageam degeaba ca nu se imtampla nimic ( ciudat ca am mers cu ea asa 2 sapt ) Problema e ca nu stiu ce s-a intamplat in timpul mersului, ca daca stateam pe loc, motorul se oprea de la sine. Acum daca vreau sa o pornesc trebuie sa trag socul si sa merg cu el asa tras, ca daca nu moare motorul de tot. Sincer e cam complicata treaba pentru ca eu una nu mai inteleg nimic. Relantiul normal la cat trebuie sa fie? Astept ajutor si lamuriri pe intelesul meu. Va multumesc din suflet ! Pentru un Oltcit foarte bine intretinut cu partea electrica si motorul in stare foarte buna motorul poate sta la relanti chiar la 600 rpm!
Pentru un Oltcit mai batranel, recomandata ar fi o turatie de minim 900 rpm! Cred ca asta este si motivul pentru care iti moare tie motorul, cateodata dupa o frana ajungi cu turatia foarte jos (mai jos de cele 800 rpmde relanti) si motorul se opreste.
Daca cauti pe www.oltcit.ro la sectiunile Descriere -> Circuitul de aer-benzina -> Reglare CO poti gasi cum se regleaza un carburator de Oltcit.
Mai exista topicuri despre reglarea carburatorului, un exemplu gasesti aici: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=10258&start=0
RAMY35 a scris: daca vroiam sa trag socul ca sa o pot porni, asa cum am inteles ca se face, trageam degeaba ca nu se imtampla nimic

Cand tragi socul, o tija actioneaza clapeta de acceleratie. Cred ca acea tija ori nu e la locul ei, ori are reglajul defectuos. Salut
Eu as zice ca masinuta ta are returul infundat.. Problema e ca si consuma mult ( totusi e vara ) , am pus 12 litri si abia am facut 60 km. Deci undeva e problema. Sa o duc iarasi la acel nene , iarasi imi ia o groaza de bani si merge 2 sapt si gata. Asa caaaaaaaa e rau de mine si de masina mea. Sa o duc la Targu Neamt, treb sa pun benzina de 100 Ron, si nu pot merge cu ea asa distanta mare. Asa ca nu stiu ce sa fac. mai bine cumpara un carburator de pe forum. te rogi sa prinzi unul bun. macar incerci si asa. ca daca il duci la reglat, cine stie cum ti-l regleaza. si cand il monteaza, cine il monteaza, sa nu umble la suruburile la care nu trebuie umblat, sa il regleze bine, si sa pui filtre bune de benzina. daca te duci sa ti-l regleze, cine stie cati bani iti ia, si cine stie cat te tine iar Daca aveai drum spre Dunare iti aranjam eu carburatia . Cu toate ca ma asteapta neamuri la Piatra-Neamt in vara asta nu voi merge cu masina caci am gratis pe CFR si profit de asta . In oras nu am nevoie de masina caci au verii mei . Pai Cristi daca vii in Piatra e super. Ma vei puteam ajuta cu masina. Prefer sa platesc pe cineva care are habar de oltcit nu toti carpacii !
edy99 a scris:sa il schimbi iar, si sa cureti iar carburatorul. din standard, la oltcit mai e un filtru la roata din spate. schimba-l si pe ala, si in fata pune unu inainte de pompa, unu din cate am inteles, de masina pe injectie, iar dupa pompa, unu de ala normal de plastic
Dupa pompa NU se pune filtru, mai ales din ala de plastic. Filtrul dupa pompa este cea mai buna reteta pentru incendiu. In cazuri extreme se poate pune un filtru de injectie metalic, cu furtune noi si de calitate si obligatoriu strins cu coliere. Mie-mi scadea turatia si-mi murea motorul de la puntea de diode. ai reusit sa ii dai de cap la oltcit pana la urma?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community