Subiectul anterior :: Subiectul următor
Mesaj
tonim
Am o problema . am luat masina [bc 10 gbc] cu carb de nova pe motor de 1100. in afara ca are consumul cam ridicat nu stiu cum sa-l reglez , si azi cand m-am uitat mai atent am vazut ca furtunul de la avansul vacumatic eta spat, asa ca m-am pus de l-am inlocuit,si culmea nu mai sta la relanti. i-mi moare instant cand il pun . Fara el relantiul sta lejer la 850-900 . Am facut si niste poze cum este montat , dar inca nu am reusit sa le uploadez
Iulius_je
Salut. Eu l-am reglat asa cum se regleaza cel de TRS normal
Poanta e cum pozitionezi furtunele de la vacuum si cel de la capsula de dezinecare.
Vezi ca mai este un topic, relativ nou, cu aceeasi problema.
tonim
e montat cum zicea laurentiu aici
http://img263.imageshack.us/my.php?image=detaliicarbik1qe6.jpg
dar nu merge daca ii pun avansul vacumatic.
in alta ordine de idei unde sunt suruburile de progresie si co unde sunt? ca eu nu vad decat unul in talpa in fata sub soc ?
Iulius_je
suruburile sunt identice cu cele de la TRS
tonim
da' la mine nu merge sa deschid www.oltcit.ro cu browserul meu [firefox], asa ca a trebuitt sa-mi instalez un altul,respetiv avant, ca sa pot intra, da e o porcarie de browser.ca nu i-mi da voie sa copii si sa printez din pagina
iulicuta2000
de print screen ai auzit? cand esti in pagina cu pricina...apesi tasta prt scr(print screen) dupa care deschizi o fereastra de msPaint si acolo dai paste...et voila...ti-a aparut poza la site
daca nu ma insel cel din talpa e de CO iar celalalt de progresiune e undeva in dreapta electrovalvei
tonim
nu merge print screen in avast, de fapt nu merge nimic cu clic dreapta. are o optiune de print din file da nu da voie sa modifici sau sa editezi.
iulicuta2000
chestia cu printscreenu nu are nici o legatura cu avastu e din windows nu trebuie sa dai nici un clic dreapta,nimic...doar te uiti la imagine,apesti tasta printscreen si ii dai paste in paint sau intr-un document word
si ca sa-tii demonstrez am facut un printscreen in avant(si eu il folosesc)
tonim
aha eu nu am folosit-o niciodata
iulicuta2000
niciodata nu e prea tarziu sa inveti ceva nou (sper doar ca ai invatat )
tonim
asta am invatat-o , sa vad acum cum consuma carbul
iulicuta2000
hahahha....mult(acu la inceput)...cat vrei sa consume?
ideea e ca atunci cand trage bine...ai tendinta sa uiti de consum si sa-i dai... mai tarziu dupa ce te inveti cu carbul o sa poti merge si la consum (desi ma indoiesc ca de asta l-ai pus )
Iulius_je
Mie imi place carbul e bestiaaaaaaaaaal. Si consumul.... are dreptate iulicuta...atunci cand vezi ca fuge asa frumos..uiti. Dar te inveti usor sa mergi si frumos cu ea
dj05fmx
e bun carbu de nova, desi era mai pun pe un motor de 13, axele de 13 se impaca mai bine cu el decat alea de 11...motoru trage mai bine insa relantiul nu o sa il stabilizezi linie in veci...poate sa fi norocosul cu 1 din 1000 de carburi de nova ...
iulicuta2000
aha...deci nu e din vina utilizatorului...e din vina fabricantului...stiti ce ma nedumereste...ca aceste carburatoare,nici pe motorul lor original nu prea sunt stabile la relanti pe benzina...are cumnatu tot o nova de 1.6, pe gpl sta fix la 800 pe benzina undeva la 1000 dar oscileaza...acum intreb si eu ...chiar asa de proaste sa fie?ma refer doar la mentinerea relantiului...
dj05fmx
da
Iulius_je
Ce treaba au axele?
Eu am trs, cu axe de gsa 1129 si carb de nova. Nu inteleg, ce legatura au axele aici..
p.s : nici la mine nu sta clar la relanti..oscileaza dar foarte putin. Si culmea, daca intradevar scoti vacumuul sta STAS la relanti.
iulicuta2000
pai au o pondere si axele alea...ca doar ele dicteaza cat amestec intra in camera de ardere iar axele de 1.3 dupa mintea mea lasa destul amestec sa intre fata de cele de 1.1
baltazar2003
Axele cu came, sunt raspunzatoare, de ...cand... intra amestec, nu cat.... parca asa am citit pe undeva.
Este posibil sa ai amestecul foarte bogat si din cauza asta, cand scoti furtunul de la avans, sa intre mai mult aer si motorul sa functioneze mai bine.
bytzu1
Salut,mai aveti montat carbul de nova 1.6 la oltcit ?Consuma mai mult sau mai putin si cum trage cu el ?Poate ati observat ca la camera 1 are sus teava aia transversala gaurii dintr-un capat in altul iar gaura prin care iese benzina este la mijlocul ei ,cel de oltcit are doar jumatate si cu gaura in capat.Aste este un up sau downgrade ? .Momentan am montat pe masina o strutocamila cu capac de nova si restu de trs ,as vrea sa aflu la ce sa renunt .Il fac tot de nova sau il pun originanul de trs?Vreau sa mai spun ca cel de trs are progresiunea sigilata ,asta de nova are co sigilat deci cam egalitate.Se adapteaza usor cablul de acceleratie in partea sranga a carbului sau ai nevoie de buldozer ?
edy99
parerea mea e ca e mai usor sa reglezi surubul de co, decat cel de progresiune. cel de co, il infiletezi si il dezfiletezi pana ii dai de cap, la ala de progresiune mai greu
bogdaal
Sfatul meu este sa lasi carburatorul masini si daca ai un manual de reparatie ii poti face noxele ca la carte la o statie itp. dar tre sa ai avansul pus bine la punct asta inseamna cu o lampa stroscopica.
gyorgyoda
bogdaal a scris: Sfatul meu este sa lasi carburatorul masini si daca ai un manual de reparatie ii poti face noxele ca la carte la o statie itp. dar tre sa ai avansul pus bine la punct asta inseamna cu o lampa stroscopica.
Mai Bogdaal, daca ai sti ce carburi au pus oamenii pe Oltcit te-ai inchina. Spre exemplu: carburator de alfa 33, sau carburator de renault 5 s.a., si merg bine mersi, cu reglaje facute chiar de proprietar fara nici o carte la indemana, ci doar cu, cunostintele pe care le detin in materie de carburatoare (imi cer scuze pentru cacofonie).
Cristip1970
Am scos axa lunga de la carbul de Nova si am pus una de carb norma de Oltcit . Asa s-a rezolvat cu acceleratia .
Nu poți crea un topic nou în acest forumNu poți răspunde în mesajele din acest forumNu poți modifica mesajele proprii din acest forumNu poți șterge mesajele proprii din acest forumNu poți vota în chestionarele din acest forum