Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

RM - se blocheaza o roata (etrier) fata
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
N-are cum să muște, dosul etrierului e ușor rotunjit. Iar operațiunea asta de introducere de preferință se face cu etrierul scos, deci aerul iese pe la gaura racordului. are cum sa muste zephirus,(nu zeph sa muste,ci etrierul sa muste )
pistonul este rotunjit,dar canalele in care stau garniturile de obicei au muchii la 90 de grade,iar garniturile refolosite uneori sunt umflate...mai rau ca nu iti dai seama daca e ciupita,pana nu incepe sa curga
Zephirus a scris:N-are cum să muște...
Zeph, nu contrazice un om cu parul alb. Dupa ce se monteaza garnitura, aceasta se aseaza in canal cu coada unei surubelnite (sau orice obiect fara colturi si fara asperitati) trecute pe circumferinta ei, ca sa intre cat mai bine. Incerci rotatie la piston cat iti permite cand ajunge la garnitura cand apesi sa intre si asa eviti ruperea , piscarea sau muscarea garniturii . Dupa aceea poti apasa direct pistonul . Multumesc tuturor de sfaturi! sper sa iasa asa cum spune-ti voi nenea cu părul alb.. eu am uitat să spun dar bine a specificat cristi, se rotește pistonașul pînă trec cei cîția milimetri.... apoi se poate apăsa la locul lui.

propun ca la națională să se facă niște demonstrații pe viu despre una- alta pentu cei mai tineri. o să fie destul novici anul ăsta și ar trebui făcut.
Zephirus a scris:propun ca la națională să se facă niște demonstrații pe viu despre una- alta pentu cei mai tineri.
Adu material didactic si o facem . Am mai exersat asa ceva si la Lacul Rosu, Zugreni, Obirsia Lotrului, Padis asa ca, sintem obisnuiti . daca zeph vine cu masina eu propun sa facem practica pe etrierii lui Bine. Vin cu mașina și etrieri în portbagaj. NU glumesc. da' macar ai bunu simt sa le scoti pistonasele la husangeles... S-o crezi tu. Vă arăt acolo cum se face. Da ce vreti sa cshimbati si iun motor?Nu cred ca voi fi prin preajma.
tonim a scris:in afara de garnitura antipraf mai e una
nu o sa ajungi la ea decat daca scoti pistonasul afara
e una trapezoidala, ,de care va trebui sa tii cont la montaj


Mama ei de garnitura, aia fix trapezoidala nu e
Era si aia de care ziceti voi in setul acela da eu credeam ca si aia e tot de praf...si nu am pus-o. ba chiar...cred ca am aruncat-o oricum mai am cateva pe acasa noi deci...maine ma apuc de demontat etriere

ps: mi-am dat seama de asta cand am desfacut etrieru original al masinii pe care tocmai il schimbasem...si mi-am bagat nasu azi prin el
Danutz Bratosin a scris:
Era si aia de care ziceti voi in setul acela da eu credeam ca si aia e tot de praf...
La etrierul de Dacie, garnitura de praf este ca un burduf (cam ca la planetara) iar cea de presiune, are sectiunea patrata.
Danutz Bratosin a scris:

Mama ei de garnitura, aia fix trapezoidala nu e


ei nu e

se simte la mana , pe interior agata intr-un sens
Laurentiu a scris:
Danutz Bratosin a scris:
Era si aia de care ziceti voi in setul acela da eu credeam ca si aia e tot de praf...
La etrierul de Dacie, garnitura de praf este ca un burduf (cam ca la planetara) iar cea de presiune, are sectiunea patrata.


Daca imi ziceati si mie asa de la inceput nu mai stateam ca prostu cu ea in mana si nu stiam ca aia e garnitura pe care o caut
Cu toate ca's 32 grade afara si ca am o lene nemaipomenita...cobor sa desfac mai intai etrieru pe dreapta
Danutz Bratosin a scris:

Daca imi ziceati si mie asa de la inceput nu mai stateam ca prostu cu ea in mana si nu stiam ca aia e garnitura pe care o caut


asta pentru ca n-ai avut curiozitatea sa scoti pistonul afara
chiar credeai ca singura garnitura e cea de praf si ailata au pus-o in pachet doar sa bage lumea in ceata ?
tonim a scris:
Danutz Bratosin a scris:

Daca imi ziceati si mie asa de la inceput nu mai stateam ca prostu cu ea in mana si nu stiam ca aia e garnitura pe care o caut


asta pentru ca n-ai avut curiozitatea sa scoti pistonul afara
chiar credeai ca singura garnitura e cea de praf si ailata au pus-o in pachet doar sa bage lumea in ceata ?


Pana la urma daca te mananca te scarpini nu? eu totusi l-am scos mai intai pe cel care il aveam in casa...care era belit. mi-am bagat nasu in el sa vad ce si cum...
Am schimbat acu garniturile la etrieru pe dreapta, l-am curatat calumea, l-am montat la loc, am facut aerisire si am facut si cateva teste.
Ce-i drept nu se mai incinge asa rau, cel putin in astia 2-3 km de teste. discu nu poti sa tii mana pe el(m-am si fript cand am pus mana pe el). roata e aproape fierbinte...sper doar ca la drum mai lung sa nu iasa fum
Danutz Bratosin a scris:
Ce-i drept nu se mai incinge asa rau, cel putin in astia 2-3 km de teste. discu nu poti sa tii mana pe el(m-am si fript cand am pus mana pe el). roata e aproape fierbinte...sper doar ca la drum mai lung sa nu iasa fum


daca ai sti care e principiul de fuctionare a franei ai pricepe ca discul e normal sa se incinga
chestie de fizica elementara
tonim a scris:
Danutz Bratosin a scris:
Ce-i drept nu se mai incinge asa rau, cel putin in astia 2-3 km de teste. discu nu poti sa tii mana pe el(m-am si fript cand am pus mana pe el). roata e aproape fierbinte...sper doar ca la drum mai lung sa nu iasa fum


daca ai sti care e principiul de fuctionare a franei ai pricepe ca discul e normal sa se incinga
chestie de fizica elementara


Nu stiu exact dar banuiesc te cred ca e normal sa se incinga da la mine o face prea rau si toata caldura aia se transmite la janta(inainte...acu sper sa nu) e normal sa nu poti tine mana pe discuri dupa ce opresti masina,mai ales dupa un drum de 2-3km in care ai pus macar 4-5 frane mai zdravene...
important este ca atunci cand masina e suspendata,sa invarti de roata si sa nu se blocheze,sa apesi tare frana,si dupa ce iei piciorul depe frana sa poti invarti roata la fel de usor,atunci iti lucreaza corect etrierii Azi cu masina suspendata se invartea roata destul de lejer...sa vedem cum o fii la un drum mai lung
Danutz Bratosin a scris:

Nu stiu exact dar banuiesc te cred ca e normal sa se incinga da la mine o face prea rau si toata caldura aia se transmite la janta(inainte...acu sper sa nu)


masina in deplasare acumuleaza energie cinetica
la franare energia cinetica se transforma in energie termica , care este preluata de discurile de frana , etrieri , si ce mai e prin zona
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community