Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Problema la carburator

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am un carb. 1100 reglat de fabrica pe care l-am dat jos de pe masina cu care m-am rasturnat.A stat un timp nefolosit(cateva luni) si ieri l-am pus in decarbusol ptr. curatare cu toate jigle.scoase ,mai putin cele doua la care de regula nu se umbla (progresiune si reglaj aer din talpa).Astazi l-am suflat cu aer de la compresor ,i-am pus jiglerele la loc si nu sprituie deloc.Schimbat membrana,schimbat cioc sprituire si nimic.Verificat asezare jiglere,membrane ,arcuri si nimic.Ce poate fi? daca l-ai pus in decarburol fara sa scoti suruburile din talpa ,cred ca s-au topit garniturile de la suruburi si sa infundat undeva pe circuit . pompa de sprit nu are a face cu suruburile din talpa,basca se poate baga o sarma prin canalul care aduce benzina din cnc da stiu ca nu are legatura cu pompa de sprit dar am vrut sa scot in evidenta greseala de a face ,,baie''fara sa scoti suruburile . poate ai uzata pompa de sprit, acolo unde calca pe surubul clapetei
dar totusi, benzina, in hopuri, tot ar trebui sa iti vina bila de pe jiglorul pompei functioneaza liber?garnitura jiglorului e etansa(oringul)? Care bila:?
Am bagat apa sub presiune in carb. ,l-am suflat iar cu aer de la compresor si nimic.
Alte solutii ? jiglerul care pisa benzina, jiglerul de sprit are bila in el, partea care intra in carburator, nu pisetoarea Sunt in regula amandoua(cele pe care le-am probat) S-a desfundat dupa ce am bagat o sarmulita pe una din gaurile de pe fundul carburatorului pe unde trage benzina .
cristiensen a scris:... pe una din gaurile de pe fundul carburatorului...
Inseamna ca acele gauri nu au fost "vizitate" de furtunul pompei cu care ai desfundat restul carburatorului. hei am și eu o problemă probabil de la carburator să fie..habar n-am. problema e că nu pornește decât după ce îi pun niște benzină cu sticla.m-am dus la curățat carburatorul și am zis că am scăpat dar face aceleași figuri. cineva mi-a zis că dacă o voi porni zilnic nu va mai face așa însă azi am încercat să o pornesc din nou(după ce am umblat ieri cu ea) și iar nu vrea să o ia.
ce să-i mai fac??unde să fie problema? nu bag mana in foc ca asta ar fi problema, dar si eu am patit la fel, si s-a dovedit a fi membrana aia triunghiulara (nu stiu cum se numeste) care era dusa, si de seara pana a 2-a zi dimineata, toata benzina din carburator curgea pe langa ea pe galeria de admisie. verifica daca sunt urme de benzina pe galerie, si verifica si membrana aia , pipaind usor pe sub ea, sa vezi daca sunt urme de umezeala. se scurge benzina din CNC pe la membrana in scurt timp chiar cateva ore .
jimmy92 a scris:nu bag mana in foc ca asta ar fi problema, dar si eu am patit la fel, si s-a dovedit a fi membrana aia triunghiulara (nu stiu cum se numeste) care era dusa, si de seara pana a 2-a zi dimineata, toata benzina din carburator curgea pe langa ea pe galeria de admisie. verifica daca sunt urme de benzina pe galerie, si verifica si membrana aia , pipaind usor pe sub ea, sa vezi daca sunt urme de umezeala.


păi și-n cazul ăsta se poate schimba membrana sau ce e de făcut? si eu am patit tot de la membrana. da schimbi membrana schimba membrana dar atentie la pozitie e numai una si arcul trebuie sa fie original ,si daca umbli acolo curata si jigleorul care trebuie sa fie de ,,40''si mai este si untub subtire ,,pai'' baga o lita subtire sa vezi daca nu e infundat .
barutzu a scris:schimba membrana dar atentie la pozitie e numai una si arcul trebuie sa fie original ,si daca umbli acolo curata si jigleorul care trebuie sa fie de ,,40''si mai este si untub subtire ,,pai'' baga o lita subtire sa vezi daca nu e infundat .


și aveți idee cam cât costă membrana asta? 4-5 lei cred.

vb cu cineva din bucuresti sa iti dea, ca nu trebuie neaparat noua
jimmy92 a scris:...si eu am patit la fel, si s-a dovedit a fi membrana aia triunghiulara ...

Stiu ca acea membrana cind este sparta, iti ineaca extrem de repede motorul, bujiile devin ude aproape instantaneu iar pornirea motorului, de cele mai multe ori nu se produce. intr-adevar, numai ca in cazul meu, benzina nu curgea in motor, ci curgea afara , si a 2-a zi galeria de admisie era uda in dreptul acelei membrane, deci nu mai etansa bine pe margine. am schimbat ambele membrane + furtun si gata nu mai am probleme!mc mult de sfaturi.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community