Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Fiul P
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
B Azi 05,05,2009 schimbat uleiul de rodaj. Rulat 1100 km cu el.

Pus Castrol Magnatec 10W40 Intradevar, uleiul asta face minuni. Nu am reusit sa incing motorul nici la liniute, nici la rally, deloc. Adica sa se incinga pana cand sa se aprinda becul de ulei. Foarte bun uleiul asta pentru motoarele noastre. Pai ma lasai cu buza umflata caci nu puteam termina treaba la masina daca uitam de chei si cric ( de fapt am uitat initial dar cand sa ma apuc de cheia de 19 mi-am dat seama si bine ca nu erai departe ) . Iar a2a zi urma sa plec si eu pe dupa Barlad spre Bacau cu masina in rodaj scurt .
Ai vazut ca v-am dat pe mana fumeii ( care imi gateste , deci bucatareasa mea ) si va punea sa adormiti ca sa faceti siesta dupa masa
Ti-ai curatat carbul cu solutia care ti-am dat-o ? Face minuni sa stii .
N-ai apucat sa intrii si pe mana lui fii-mea cum o patit Iulius Arata bine "Mandra" ! E bun totu Zephirelli,cu acelasi carburator cind am fost la Obirsia Lotrului am avut un consum mediu cam de 7,5/100.
Zephirus a scris:E bun totu Zeph, pa bune, tu cre' ca n-ai fost prin spital demult si ti-e dor... Nu mai face frate tampenii d-astea! auci zeph
au venit colegii acasa la gratar de piese de oltean
vrei sa vina sa te ajute sa iesi din masina
stai teanc ca se apropie ziua ta si poate te vizitam la un gratar , nu la spital A Deci, ...se vinde.
O dau pentru c zeph,pe cat de destept esti,pe atat de batut in cap
pai t-ul ala pus de tine,pe langa faptul ca nu are rol de retur! are un mare aport in a trage aer si benzina in acelasi timp
in filtrul ala decantor cred ca e jacuzzi cand merge motorul(pe o parte trage benzina,si pe cealalta aer)
t-ul ala il puneai dupa iesirea din pompa bai nene,probabil ca stiai asta dar ai vrut sa faci ca tine dumass! Cumperi un lighean din plastic care tai in doua si iti astupi boxa la partea inferioara ...Gasesti la diametrul boxei sigur . Crcasa adaptata din piese casnice Iulic ia gandeste-te mai bine!
in poza se vad sensurile care ar trebui sa existe pe conducte,da?si patratul ala e pompa de benzina,care e unisens!cine iti impinge atunci benzina pe retur?
iulica am mers si eu cu varianta asta , si nu a facut probleme pai atunci explica-mi te rog,cine impinge benzina pe retur?daca pompa de benzina,poate impinge benzina doar pe iesirea din ea?
v-a lovit temperia pe amandoi?

sa presupunem ca pompa de benzina,cand s-ar inchide cuiu poanto,ar "scapa " presiunea pe supapa de la intrare,si ar "refula" benzina inapoi in rezervor,atunci
1-n-ar mai fi nevoie de retur!
2- ca circuitul de retur sa fie "activ" adica sa treaca benzina dinspre pompa spre rezervor,ar trebuie ca pe tur,sa fie o supapa de sens,care sa se inchida cand refuleaza pompa ,corect? Zephirelli,cum ai pus tu acolo t-ul ala nu ai facut nici o brinza.In cazul in care il punea-i dupa pompa era ceva.Asa tu l-ai pus inainte de pompa. hasu-le,da-i tu doua bast B Bai Zephirelli.Tu chiar esti batut in cap.Nu te supara.Pompa de alimentare e mecanica.Nu stie decit sa bage si sa bage si sa bage.In momentul in care poantoul se inchide pompa ce face?Baga si baga si baga.Si cine crezi tu ca are de suferit?Oare cine?Poantoul.Cum ai desenat tu acolo ca ai pus t-ul ala si din poza de la montaj,pompa trage si de pe tur rezervor si de pe retur.Si ce trage de pe retur rezervor?Oare ce crezi tu?AER si nimic alt ceva. Dacia are T de retur exact la intrarea in pompa. Ce nu cred c-a facut Zeph este calibrarea corecta. Iesirea de retur trebuie sa aiba diametrul foarte mic, mult mai mic decat diametrul turului. Altfel, in loc sa se duca benzina in carburator, se duce pe retur.
Zeph, trebuie sa ai un vecin / amic daciot. Trage capota, scoate furtunele din pompa de benzina si uita-te la diametre. O sa-ti dai seama ce trebuie sa faci. Dar, sincer, nu prea inteleg de ce te complici ?!????
Si inca ceva: pompa de benzina pe care o vad in poza este o mizerie (no offence). Cauta o pompa Sofabex, e in jur de 50 ron si merita toti banii. returul este calibrat din capacul carbului
acum ca am vazut desenul nu mi se pare asa ciudat
iulicuta2000 a scris:returul este calibrat din capacul carbului

Pai nu e bine, trebuie diametrul putin mai mic. Am rezolvat Adica Cazan cazan fara inecare cu claxon pe semnalizare tunning , iulicuta , tunning mult f...i ca la fumei
De aia e masina ... uite ca si o belea de asta te nervozeaza de numa numa . Da. A zis bine cine a zis: "D mdaaaa...

Cam de un an e luata asa de iremediabil de rugina? cu putina munca, poti sa ti-o faci chiar tu (daca ai un aparat de sudura).
iar dac o vei da la remat, poate imi vinzi mie barele si cirligul?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community