Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

cum verific o pompa de frana?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
cum verific o pompa de frana care nu este pe masina? o pui pe masina nu vreau sa verific asa pentru ca si cea de pe masina cred ca e moarta plus ca am cel putin o roata blocata si totul merge aiurea Pana sa umbli la pompa de frana, trebuie sa verifici toata instalatia de franare: etrieri(pistonase, garnituri, oxizi care cu siguranta se afla in cilindrii etrierilor, conductele de frana, placutele de frana s. a.

Intreaba-l pe domnul Iulian, sau roaga-l sa te ajute fiindca este un specialist in domeniul acesta. pacat ca nu-i din craiova Scurt si la obiect: pui rezervorul de lichid pe pompa, bagi lichid in pompa, astupi cu degetele iesirile pentru conducte, apesi cu o surubelnita pe pistonas. Dupa cateva apasari, o sa vezi ca face presiune si o sa iasa aer si in final lichid de frana. Poti amorsa in felul asta pompa inainte sa o pui pe masina. pacat ca nu sunt specialist cum spune gyorgyoda

poti proba pompa folosind cate un manometru montat pe iesiri si verificand ce presiune indica,din pacate nu stiu sa-ti spun ce valoare trebuie ai pentru o pompa buna

in concluzie fara s-o montezi pe masina e cam greu sa-i faci vreo proba,poate doar vizual sa nu aibe carcalaci prin gauri sau rugina in exces Eu, totusi, tind sa cred ca la el problema nu e din pompa, ci din etrieri.
Cum bre nu esti specialist!? Avand in vedere ca intrebarea era
elektronica a scris:cum verific o pompa de frana care nu este pe masina?
cred ca problema totusi este la pompa.
iulicuta2000 a scris:poti proba pompa folosind cate un manometru montat pe iesiri si verificand ce presiune indica,din pacate nu stiu sa-ti spun ce valoare trebuie ai pentru o pompa buna

Presiunea trebuie sa fie aceeasi pe toate iesirile din pompa dupa ce se face amorsarea si aerisirea pompei. pentru circuitul spate parca e mai mica presiunea,dinainte de repartitor...
iulicuta2000 a scris:pentru circuitul spate parca e mai mica presiunea,dinainte de repartitor...

La imediata iesire din pompa, presiunile sint aceleasi. Dupa iesirea din limitatorul de frinare sau repartitor cum ii spun unii, presiunea e in functie de deschiderea supapelor din interiorul acestuia.

Pompa de frina nu are supape de diferentiere presiune pe puntile fata si spate.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community