Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Frana de mana hidraulica

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ce spuneti baieti se poate?cat de curand sper sa am timp sa ma joc cu o pompa de frana simplu circuit ca sa incerc o magarie de genu,sa am cu ce ma distra la iarna Evident ca se poate si e foarte simplu. Iti trebuie doar un cilindru de ambreiaj. hat,am o pompa de frana simplu circuit,nu-i mai buna? Pai nu, ca n-ai cum sa ii faci intrare de conducta, doar daca rezervorul se infileteaza, atunci faci o reductie si e prea complicat. Asa daca ai norocul de un cilindru de ambreiaj de Skoda veche, se potriveste intrarea cu reductiile de RM si nu iti trebuie decat sa pui doua conducte si gata. Stai, ma, ce iti povestesc eu aici, doar ti-am aratat cilindrul ala de Skoda de la talash, care e la mine. Ma, da' pe partea de etrieri cum merge chestia asta? Ca mie ceva imi spune ca implica sau doi cilindri suplimentari care sa actioneze parghiile de la frana de mana, sau etrieri cu pistonase pentru frana de picior si pistonase suplimentare pentru frana de mana.

In rest... sunt cu ochii pe tine. Nu, nu, merge pe aceleasi pistonase. Treci frana spate prin cilindrul de ambreiaj. Doar ca limitatorul trebuie mutat inaintea franei de mana. Daca se pune limitator din ala cu robinet e si mai bine, ca e reglabil din interior. Singurul dezavantaj la montajul asta e ca atunci cand pui frana de picior zvacneste levierul franei de mana nitel. Limitatorul, din cate stiu, lucreaza functie de cat de mult se lasa masina de spate cand e incarcata. Plus ca are o intrare pentru conducta care vine de la pompa de frana si doua iesiri care se duc catre etrieri. In conditiile astea nu stiu, zau, cum te gandesti ca ar putea fi mutat. Poate doar sa duci levierul de la frana de mana mai in spate... pe undeva prin porcbagaj Pai pui limitator de RM, cu o singura iesire si ii astupi returul, ca ala oricum e in plus. Ce naiba cauta ala la RM, nu am inteles niciodata. Si dupa cilindrul de ambreiaj, un T tot de la RM, ca sa pleci cu conducta pe fiecare roata spate. Desi e mai bun un limitator reglabil. Se pot monta pe spate inca un rand de etrieri tot de spate.Cel mai eficient.Dai jos tablele de la rotile de spate si faci inca un rand se suporti pentru etrieri.Posibil din alte doua brate spate dezafectate.
Pompa la levier,inca un rand de conducte si gata treaba.Se poate face cu doua pompe una pentru stg si alta pt dr.Extrem de funny!! da bre dar doi etrieri pe brat inseamna doua conducte de frana,doua racorduri flexibile,tabla aia de protectie macelarita si fara ea se aduna mizerie ca la balamuc...deci nu prea
e interesanta ideea cu circuite separate stanga dreapta si apoi cu omologarea?

am vazut la tv masini cu 2 pompe, una pe stanga si una pe dreapta, dar functionau una pentru fata si una pentru spate, si avea montat ceva, sa mearga frana de mana, la pompa din spate sunt masini cu doua pompe,cele de curse,ca sa fie doua circuite separate complet,astfel incat daca se strica o pompa masina tot are ceva frane...
ce omologare bre?pai crezi ca arat rar-ului ce frana am eu?
frana de oltcit ramane pe pozitie te cred. eu am vazut pe discovery, cand construia ala masini, "a car is born" , seriile alea, si a pus 2 pompe una langa alta cu 2 tije plecand de la aceeasi pedala, si a specificat clar ca una e pt fata, si una pt spate

ai dreptate cu rar-ul, atata timp cat nu stie si nu vede Intrebare: nu merg folositi o pereche de cilindri de frana de Dacie, cei de pe spate de la tamburi? Pusi in asa fel incat sa departeze bratele de la frana de mana Doar intreb pentru ca nu stiu cum arata. nu stiu de ce vreti IMPROVIZATII.
solutia cea mai simpla, cea mai buna, optima, bla bla bla...e cea descrisa de cristi_s, in care se folosesc strict etrierii existenti deja pe masina, cu autorul unui cilindru de ambreiaj de skoda (wow...kiturile de frana de mana hidraulica folosesc cilindri dedicati drept pompa, care va vine sa credeti sau nu, seamana cu ala de ambreiaj de skoda).
cristi_s a scris: Singurul dezavantaj la montajul asta e ca atunci cand pui frana de picior zvacneste levierul franei de mana nitel.

Dar daca pui cilindrul(pistonasul franei de mana) in felul asta?
http://img832.imageshack.us/i/99468386.png/
presupun ca nu mai zvacneste cand pui frana din moment ce e jos levierul sau e pe dintii pargiei cand pui frana pistonasul din a doua pompa tinde sa iasa din corpul pompei...aia e zvacnirea,si nu cred ca e asa deranjanta
iulicuta2000 a scris:da bre dar doi etrieri pe brat inseamna doua conducte de frana,doua racorduri flexibile,tabla aia de protectie macelarita si fara ea se aduna mizerie ca la balamuc...deci nu prea
e interesanta ideea cu circuite separate stanga dreapta

Acu vrei su cu sula-n c.. si cu sufletu'-n rai.
Ori tabla ori frana! daca se poate pe etrierii originali e cu atat mai bine
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community