Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

oltcit 12 cs lamuriri constructive

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
de ieri sunt propietarul unui cs din 95 , intr-o convorbire telefonica cu bogdan lascu ma rugat sa-i comunic diferentele constructive intre oltcitul normal si cs papuc ,i-am spus ca voi face un topic pe forum despre acest lucru , in cateva zile vor aparea si poze.
ca tehnologie de constructie sa pornit de la oltcitul normal adica daca il priviti pe dedesupt bagati mana in foc ca-i oltcit normal , adica este identica podeaua cu cea a unui oltcit normal are "bombeurile " ,umflaturile, la podea unde teoretic erau locurile fata spate (in poze o sa intelegeti mai bine .
de fapt sa taiat masina dupa stalpul usii pana la nivelul geamurilor spate
ca chestie ciudata sa montat o "podea" peste cea initiala exista spatiu sa ascunzi diferite lucruri acolo adica daca tragi scaunele in fata exista un spatiu intre podeaua originala si cea falsa cam de 10-15 cm pana in spate unde se termina scobitura banchetei si ajunge la nivelul portbagajului
partea fata pana la stalpul usii este identica cu cea normala .
ce sa va mai spun , cand imi aduc aminte va mai scriu sambata o sa pun poze cu spatiu intre podele si alte detalii constructive . aha....t faci traficant de droguri de iti trebuie spatiul ala?! asa e construi ce sa-i fac eu Daca s-o fi exportat in Columbia,sau alte tari cu plante exotice, iata explicatia... ..ar mai fi datele din talon...Rodae...club 12 cs...

..bara spate cu locaș numar de imatriculare, fețele usilor (tapițeria)...


....are carb de drăcie.... ce masinuta iese dintr-un CS din asta. sper sa-l faci super.
zilele astea iti gasesc si usita din spate numai ca tre sa ajung in targ duminica.
spor la munca sa va spun pe olteanu nou adica pe papuc nu-l cheama nici oltcit nici oltena ci RODAE AB-AY 12 CS Salut
stiind ca plafonul unei masini are un rol foarte important in "sustinerea"acesteia vreau sa te intreb ce modificari are sasiul roadului (in afara de podeaua dubla) asa sa ma laud si eu un pic , de cateva zile ma dau cu papucul veritabil , am ramas uimit parcat in centrul orasului langa bmw si alte acareturi dastea mai noi , toata lumea privea cs si se minuna , peste tot pe unde merg intoarce lumea capul , cred ca e unica pe raza de cateva judete , oricum ca chestie i-au crescut un pic performantele , cu bula aia era destul de greu si i-am pus luneta de fibra pana la urma , negasind originala oricum cam asa arata acum

cred ca acea podea suplimentara tine locul plafonului e bine de stiut Stefane taie-l si fa-l cabriooooooooooooooo o sa imi fac si cabrio , dar mai incolo , acum termin cs si rl(comprimat) si dupa ce vor fi astea 2 gata , urmatoarea achizitie va fii un oltcit care va fii transformat in cabrio dar mai incolo , am un dar de a incepe 100 de proiecte si de a le lasa in coada de peste , acum vreau sa termin ce am inceput intai rl si cs
stefan a scris:o sa imi fac si cabrio , dar mai incolo , acum termin cs si rl(comprimat) si dupa ce vor fi astea 2 gata , urmatoarea achizitie va fii un oltcit care va fii transformat in cabrio dar mai incolo , am un dar de a incepe 100 de proiecte si de a le lasa in coada de peste , acum vreau sa termin ce am inceput intai rl si cs


frate cum comprimi un motor de oltcit pls detali Am vazut citiva interesatide camioneta.
In ce priveste caroseria, baza este caroseria de berlina, la care e adaugat prin sudura un planseu suplimentar, prevazut cu doua travarse de intarire. Scopul acestui planseueste de a avea o podea dreapta si evident de intarire.
Panoul spate al cabinei, este alcatuit din doua parti, una superioara cu locasul de geam, si alta inferioara ranforsata, prin nervurare si o traversa sudata. Panoul este sudat de planseul suplimentar , de stilpi, si de pavilion. Pavilionul provine din cel de serie, decupat si bordurat pe matrita. Stilpul “B” este din doua bucati, exterior si interior sudate intre ele, cu panoul spate si cu aripa spate,
Aripile spate sant obtinute din cele de serie, decupate, bordurate si sudate cu o sina superioara.
Oblonul spate este obtinut prin modificarea hayonului de serie, prin decupare si sudura, la care se adauga balamalele inferioare si un sistem de inchidere similar cu cel al banchetei spate.
Sper ca ce am scris aici va este suficient, daca nu , astept intrebari
Inca ceva, se poate face cabrio, dar mai trebuie intarite pragurile. Daca tai pavilionul, masina devine foarte flexibila. O idee ar fi sa se pasteze un fel de arc de securitate din stilpii "B" si o parte din pavilion. Succes!

Sa auzim de bine !
sprint a scris:
frate cum comprimi un motor de oltcit pls detali

Intreaba-l pe Bogdan Lascu, ca-i mai aproape de tine Suplimentar fata de ce v-a scris Picasso:
Suspensie cu bare de torsiune intarite - diametrul de 22 mm
Variante de grup motopropulsor: - 1129 cmc CV 4 cu grup scurt
- 1300 cmc CV 4 cu grup scurt (dementiala in demaraje si in rampa)
- 1300 cmc CV 5 normala
Anvelope 155/13 pe jante latite 4.5' in loc de 4'
Obs:- motoarele au fost dotate cu carburatoare normale de Oltcit (28 CIC)
- masinile au fost dotate standard cu faruri de ceata si roll bar
- s-au produs in doua variante : scurte (normale- din caroseria standard) marea (covarsitoarea!) majoritate si cu bena lungita (foarte putine din pacate)
Sensey a scris: - masinile au fost dotate standard cu faruri de ceata si roll bar


Poate bull bar ca-s utilitare, nu masini de raliu. Am un poster cu asa ceva si are proeictoare si bullbarul ala in fata parasocului fata. Bull barul e optional pentru fermieri( cow boys) si pentru canguri, iar roll barul e de serie la camionete ( adica normal ). A, te referi la roll barul ala din bena? Parca CS nu are asa ceva. Roll barul din bena a fost standard la CS. NU A FOST DOTATA CU BULL BAR Ok, my bad. Majoritatea Cs le-am vazut carosate. O sa ma uit pe poster, ca ala e necarosat. Retine te rog ca roll barul este demontabil, cele carosate nu au nevoie de el, chiar incurca la montarea bulei. Aceasta operatie ( montarea bulei ) nu se facea in uzina, ci in ateliere particulare ce nu aveau nimic comun cu uzina.

Sa auzim de bine! Imi cer scuze ca dezgrop un topic vechi,ar nu are rost sa fac unul nou.
AS vrea sa va intreb daca stiti cumva tapiteria usilor la ROdae Cs era la fel ca la Oltcitul special? Da-i un mp lui freeman si zi-i sa iti faca poze la interior, dar din cate tin minte e la fel cu cea de Club, nu cu cea de Special. E interior de Club 100%

http://img109.imageshack.us/gal.php?g=imagine0365.jpg Eu am avut un CS cu motor de 1100 si cutie 4 RO iar fetele de usi (interioare) erau de special. uitati fratilor ce epava
anul trecut http://www.99poze.ro/Rodae_Club_CS/
Acum 2zile http://www.99poze.ro/cs_abandonat_dar_nu_de_tot/3/
S-ar putea salva mecanica de pe ea si bordu+fetele de usi ,dar si motorul+cutia.
Sper sa reusim negocierea si sal cumpar cu un prieten de piese.
Rip rodae cs ala era pe-acolo spre plevnei asa-i? Langa podul de la Terapia.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community