Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Nu merg toate bujiile...

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am o problema cred ca la bujia 4 cum te uiti din fata masinii prima bujie din stanga . de vreo 3 lunii numai asa patesc cu ea ....ba merge in 3 ba merge ingatuita ....am schimbat tot ce tine de electrica ..capac delco fishe noi bujii nenumarate si modul de aprindere (am aprindere electronica) oricum asta nu conteaza sau conteaza prea putin din nestiinta mea miam dat si eu seama ca e ceva in motor pt ca imi stica doar bujia 4 .... adica nu lucreaaza scot fisa motoru merge lafel nu schimba mersu , dar am obs cum ii pun bujiii noi merge dar mai mult de 2 zile nu merge apoi la pistonu 4 iar sunt probleme scot bujia e fleasca cam cear putea sa fie ?

Scrie te rog putin mai... corect gramatical Lipsa compresie.
Culbutori prea stransi
Supape ce nu inchid
Segmenti praf!
Delcou cu avansul vacuumatic defect.Motorul intrerupe cand acesta este actionat de depresiunea de sub clapeta.Bujia 3 nu mai primeste scanteie corect.Ultima presupunere este o patanie de-a mea la masina unui amic.
"Defectul" imi belea 2 bujii la 2 zile.Ude fleasca.Motorul era ok, dar pe la 3000 rpm intrerupea foarte usor in evacuare.
Incearca sa scoti furtunul de la delcou si sa mergi fara el,daca stii ca motorul este ok. da mai mam informat si asa am inteles si eu de la culbutori sau segmenti:(, pai cand e pe punctu sa mi termine bujia o simt merge putin in suturi intrerupt cum ai zis u robertino. Are ceva daca eu am altfel de furtun la avansul vacumatic ?Conteaza grosimea,lungimea sau cate spire face pana ajunge la delco ?Sau daca e intreg si negaurit e bun ?Ms daca face prea multe spire conteaza sa nu se obtureze traseul din cauza spirelor. si cred ca nu e bine sa fie nici f lung fata de cel original pentru ca nu prea mai are timp sa faca vid...
in rest nu conteaza materialul, atata timp cat nu trage aer fals Aceeasi problema am avut-o si eu, aveam o bujie care mergea cand vroia muschii ei. Problema era de la supape, nu inchideau cum trebuie iar bujiile faceau depuneri urate si se opreau din functionare. Am schimbat futunul avansului vacumatic si am probat sa vad diferenta, cu motorul la relanti si socul piscat ...scade relantiul cand scot furtunul de pe capsula si se aude un poc de la vid,daca astup cu degetu furtunasul se simte cum trage.Acum nu stiu daca sunt paranoia dar parca porneste mai "foarte" repede de cand am schimbat furtunasul si stiu ca si functioneaza bine robertino, daca ar fi probleme cu segmentii sau supapele n-ar scoate siun fum destul de urat? mai degraba e partea cu culbutorii sau delcoul...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community