Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ocazia

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sunt proaspatul proprietar al unui Oltcit Club 11 R din 91 cu 16.300km pe bord. Pot spune ca km aceia sunt reali pt ca nu am auzit inca nici un oltcit sa mearga asa frumos.

Sa incepem cu partile bune:
- evident nr de km
- caroseria intacta fara rugina, doar cateva umflaturi ici colo...care se curata usor
- toate abtibildurile originale lipite la locurile lor
- interior curat, intreg, fara bord crapat ,insa cu mici urme de "modificari" in sensul ca pe plasticul din dreapta volanului, unde e de obicei lumina de citit, este o gaura micuta, unde din cate am inteles de la cel ce l-a vandut era un buton si a intrat in bord.
- este varianta echipata ok se pare, in sensul ca are ceas din fabrica, are senzori de uzura frane fata si cam atat din cate imi aduc aminte pe moment.

Parti mai putin bune:
- carburatorul nu mai are sigiliile, s-au facut reglaje pt "consum". Lipseste sigiliul de pe surubul la prima clapeta, exact cel la care nu este voie sa se umble.
- cutia de viteze in 4 mi se pare foarte scurta fata de ce imi aduceam eu aminte de la rm-urile celalalte. In sensul ca la 90-100 am deja 4000rpm ceea ce mi se pare foarte mult.
- cauciucurile sunt cele victoria din fabrica, deci au 20 de ani, trebuie si astea schimbate
- stopurile trebuiesc schimbate, sunt sterse, varianta veche care se decoloreaza in timp
- farurile erau aburite pe interior, nu stiu daca de la atat stat sau daca chiar trebuie reetansate, asta o sa vad ulterior
- lipseste trusa de scule originala a masinii, asa ca na..nu este chiar complet de colectie, dar e ok.


Cam atat momentan, am masina de duminica, deci nu am prea avut ocazia sa ma joc prea mult cu ea, a mers doar de la targ pana acasa cu ea. Astazi cred ca o sa mai trag o tura cu ea ca se anunta vreme ok si se topesc zapezile. Mi-e umpic aiurea cu cauciucurile astea originale de 20 de ani. Sunt cam primele pe lista de schimbare . Ar fi Oltcitul cu cei mai pu A scris pe primul rand ca e 11R din 91, tu citesti pe diagonala, ma?

AndrewH, legat de aburirea farurilor, cel mai probabil s-a copt masticul cate tine sticla si s-a desprins putin. cel mai probabil in partea de jos a farului.
Carburatorul se poate regla, deci aia nu ar fi o problema asa de mare.
Din ce stiu eu, cutia in 4 ar trebui sa fie la fel de lunga cu cea de RM, ca e tot Ro, difera doar iesirile spre planetare. Poate a fost pusa cutie 4 fr, unde a re marsarierul, langa a 3a sau langa a 4a?
cristi_s a scris:A scris pe primul rand ca e 11R din 91, tu citesti pe diagonala, ma?

AndrewH, legat de aburirea farurilor, cel mai probabil s-a copt masticul cate tine sticla si s-a desprins putin. cel mai probabil in partea de jos a farului.
Carburatorul se poate regla, deci aia nu ar fi o problema asa de mare.
Din ce stiu eu, cutia in 4 ar trebui sa fie la fel de lunga cu cea de RM, ca e tot Ro, difera doar iesirile spre planetare. Poate a fost pusa cutie 4 fr, unde a re marsarierul, langa a 3a sau langa a 4a?


Ar fi a 6-a marsarierul, deci cred ca e romaneasca. Ok deci daca e la 4000 la 110 m-am mai calmat umpic. Na nu am mai mers de mult cu oltcituri si am uitat pe unde trebuie sa stea, nu stiu dece tineam minte ca era mai mic, poate indica prost kilometrajul la ala ca la 90 chiar nu tin minte sa fi fost peste 3000 cu mult...parca un 3200 cam asa.

Acum mi-am dat seama de o problema...trebuie sa ii fac schimbul de ulei..si nu stiu daca sa ma risc sa pun 10w40 sau sa las 15w40? adica na...rodajul e facut de mult si se face totusi in functie de ulei. La cati km are nu cred ca ar trebui sa se simta dar na..sa nu apara urme de uzura prematura.

Oricum, merci pt lamurirea cu turatia si viteza si pt faruri. Asta o sa vad mai incolo ca o sa mai trag o tura cu ea. Niste poze ceva se poate?
Spor in continuare cu ea.
Drumuri bune. Baga-i un Motul Turbolight 10w40 si nu te doare capul. Citroen zice 10w40 pt motoarele astea, nu 15w40... Neaparat schimba si filtrul de ulei, vezi sa fie OBLIGATORIU filtru cu supapa. Deasemenea, schimba si filtrele de aer si benzina.
Alta problema. Nu mai porni motorul pana nu schimbi distributia! Ai foarte multe sanse sa distrugi motorul! Ia legatura cu toata increderea cu userul Pupa Madalin, iti poate trimite kit distributie, ulei si filtru la bani ok.
Bafta cu masinuta! Merci pentru sfaturi. Toata "revizia" de consumabile o sa o fac in februarie cand o sa o si inmatriculez. Pana atunci nu circul cu masina ca nu o sa fiu in tara. Intr-o luna cred ca o sa am timp sa ma ocup de toate.

Referitor la partea cu uleiul ma gandeam ca poate imi aduc din afara un 4l de ceva, ma gandesc ca poate sunt loturile mai de calitate umpic. Filtrele de ulei se gasesc si de la producatori consacrati ca sa nu pun de Romcarbon si oricum sunt ieftine. Kit-ul de distributie nu stiu daca se gaseste asa usor, dar nu imi fac griji. Kit-uri de distributie daca tii neaparat sa iei de afara, cauti de Citroen AXEL 1129 sau 1299 sau Citroen GS 1129 / GSA 1299, sunt identice, fiind acelasi motor si pe Oltcit, si pe GS/GSA. Nu lua curele Gates, eu personal am avut ceva probleme cu ele.
Filtrele de ulei Romcarbon sunt chiar bune, n-ai de ce sa te feresti de ele.
Iar despre userul Madalin Pupa, poti apela cu incredere, omu' are magazin de piese, eu am de la el distributie pe 2 Oltcit-uri + ulei si bujii, nu mai vorbesc pt cate masini am luat piese de la el si multi useri de aici apeleaza cu incredere la el. Ulei Motul Turbolight 10w40, bujii NGK, kit distributie curele Bosch+ intinzatoare Breda Loret. Astazi am schimbat uleiul si filtru.
Am folosit un 10W40 Mobil 1 si filtrul clasic Romcarbon. Dupa schimb s-a schimbat complet sunetul motorului, mult mai silentios, chiar am ramas uimit . Dupa am mai remarcat ca nici nu se mai incalzeste asa de tare motorul ca si cu uleiul precedent, ceea ce iar este un plus.

Cam atat momentan, duminica urmeaza un drum de 220km sunt curios cum se comporta la drum intins. Pune niste poze sa vedem si noi bijuteria.
AndrewH a scris:duminica urmeaza un drum de 220km sunt curios cum se comporta la drum intins.

Nene, schimba-i distributia inainte, nu pleca cu ea asa, daca se rupe vreo curea vei plange dupa bunatate de motor! da, stiu ca este o problema, dar nu am cum sa fac asta aici. Trebuie sa duc masina acasa unde am tot ce imi trebuie. Imi dau seama ca imi asum un risc sa se duca totul. Insa, din cate am vazut prin gaurile din galeria de racire, curele par ok asa ca ar trebui sa tina drumul asta. Am ajuns cu bine cu masina acasa. Astazi am facut si identificarea la RAR pana la sfarsitul saptamanii o sa aiba noile numere si toate actele pe numele meu.

De mentionat in schimb faptul ca bordul meu imi arata cu 15-20km/h mai putin decat este defapt. Am remarcat asta prin Timisoara cat am mers ca parca prea eram mai rapid ca restul cand mergeam cu 50. Asa ca la drum am luat un GPS sa vad mai exact, si se pare ca la 75 pe bord am defapt 90km/h si s-a dovedit ca tineam eu bine minte ca la 3200 am 90.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community