Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit 12TRS vs Dacia Nova 1.6 GT

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ce pareri aveti? in momentul de fata care dintre ele se merita cumparata?
Dacia e mai noua, are ceva dotari in plus dar e si mai scumpa. Oltcitul 12TRS e ceva aparte.
Ca si performanta de strada, NU RACE, care e mai buna facand putina abstractie de cei cativa CP in plus de la dacia? Dar la consum care e mai avantajoasa? ia dacia
se gasesc piese,are 4 usi,mecanicii nu fug de ea... Salut. In primul rand ar fi bine daca ai apuca sa conduci un Oltcit bun si o Nova buna, ca sa-ti poti face o idee (o masina proasta si cu probleme iti poate creea o imagine foarte departe de adevar) care iti place mai mult, pentru ca asta conteaza cel mai mult.

Avantaje Dacia:

- 4 usi si un portbagaj mai mare;
- piese mai accesibile (nu neaparat ca pret ci ca numar);
- mecanici mai multi ( din 100 de mecanici, chiar daca 90 sunt prosti si jepcari, tot gasesti 10 buni);
- putere mai mare care se simte fata de un TRS, cu un consum care nu este mai mare decat al TRS-ului (nu conteaza ce scrie in carti, a trecut mult timp de cand erau noi);
- cutie mai lunga a Novei (In trepta a 5-a la 3000 rpm ai 120km/h, nu 90 sau cat are un Oltcit cu cutie 5 ro.);
- racire pe apa (ma rog, aici e discutabil, depinde si de preferinte, dar pentru ce o vrei tu, e preferabil sa ai racire pe apa);
- se potrivesc jante de la mai multe masini fara a face modificari la numarul de prezoane si distanta dintre ele (Nova are 4X100, la fel ca si Opel, BMW E30 si altele, Daewoo Cielo si multe VW si mai sunt si altele dar nu imi vin acum in minte.);
- gasesti mai usor cauciucuri si la preturi sensibil mai bune;
- se potrivesc cu modificari minime si alte motoare daca te intereseaza sau poate te va interesa acest aspect plus multe piese de la SuperNova si Solenza;

Dezavantaje Nova:

- tabla sensibil mai proasta ca cea a Oltcitului cat si mai subtire daca nu ma insel;
-scartaitului hayonului care desi are teoretic o rezolvare simpla nu mereu merge rezolvat foarte usor.

Asta ar fi din punctul meu de vedere Dacia Nova cu avantajele si dezavantajele pe care eu le stiu, le-am auzit sau observat. Ar fi indicat sa intri pe forumul Dacia si sa vorbesti si cu posesori de Nova, cu siguranta vor stii mai multe sa iti spuna.

Avantaje TRS:

- Bogdan Lascu, un mecanic adevarat pe care ti-l recomand cu caldura in cazul in care alegi Oltcitul, indiferent de ce s-a mai scris pe forum, e un mecanic cum rar mai gasesti in ziua de azi pentru masinile astea...si ca om cat si ca si cunostiinte;
- tinuta de drum putin mai buna ca a Novei pe curbe (asta daca ai amortizoare bune sau noi si eventual lasata, majoritatea Oltciturilor care sunt pe strada sunt praf la suspensie, daca te asezi pe bot da cu scutul de pamant(vorba vine));
- in rest orice ti-as spune la avantaje, as fi subiectiv pentru ca am avut Oltcit, deci ii las pe altii sa completeze;

Dezavantaje TRS:

- gasesti piese mai greu (trebuie sa cam stii unde sa cauti, recomand sa vorbesti cu userul Pupa, are magazin(ma refer la piese noi);
- majoritatea Oltciturilor au un consum nejustificat pentru performantele lor (chiar si 12-13% e un consum mare);
- la capitolul carburator e si cum ti-e norocul, bune, proaste, cam asa sunt si cele de Nova, de preferat sa gasesti unul Solex si NU licenta Solex;
- sinele scaunelor sunt de proasta calitate (la foarte multe masini o franare brusca duce la plecarea cu scaunul in fata);
- teoretic Oltcitul este mai dificil decat o Dacie (cand vrei sa schimbi o distributie de exemplu si pentru multe altele), depinde ce masina cunosti.

Cam asta e tot ce-ti pot spune, cere si alte pareri ca eu multe le-am omis din subiectivism, nestiinta sau pur si simplu ca nu mi-au venit in cap.
B 42 GCL a scris:
- la capitolul carburator e si cum ti-e norocul, bune, proaste, cam asa sunt si cele de Nova, de preferat sa gasesti unul Solex si NU licenta Solex;

Pai Nova GT are carburator derivat din ala de Oltcit, deci e aceeasi mancare de peste.
La dezavantaje Nova as trece interiorul EXECRABIL, tot bordul pare decupat cu cutterul si asamblat cu Superglue si ciocan. Tot Nova are niste manere exterioare la usi extrem de fragile.
Rugineste foarte repede la praguri si mai ales la consola amortizoarelor spate.
Avantajul este ca e racita cu apa, te avantajeaza la mersul pe distante scurte. Poate fi si un dezavantaj, ca daca incep sa curga radiatoare, pompa de apa, sa se blocheze termostatul, etc...
Cam astea ar fi. Despre avantajele Oltcit, sunt multe, noi suntem subiectivi. [quote="cristi_s"]
B 42 GCL a scris:
- la capitolul carburator e si cum ti-e norocul, bune, proaste, cam asa sunt si cele de Nova, de preferat sa gasesti unul Solex si NU licenta Solex;

Pai Nova GT are carburator derivat din ala de Oltcit, deci e aceeasi mancare de peste.

Rugineste foarte repede la praguri si mai ales la consola amortizoarelor spate.


Stiu toate astea si le-am si mentionat ... in rest ca si tine, sunt subiectiv.

Mie nu-mi displace interiorul de Nova de exemplu, ceasurile de bord imi plac mai mult ca cele de Oltcit si interiorul imi place (in ambele cazuri excluzand Nova R523 ) Nu-ti lua nova, a avut frate-miu luata de noua si a fost o gluma de masina. Piesele desi se gasesc sunt facute din topor si nicovala, iar motorul este destuul de pacatos- cel de 1,6 montat pe ele- apare uzura prematur datorita calitatii pieselor folosite in perioada aia. Fa dom'mle un test-drive cu fiecare si vezi care ti se potriveste nah in locul tau as mai pune 2-300 euro si as gasi o nova pe injectie, este ultima generatie de nova si are interiorul de supernova care este de 10x ori mai frumos si oarecum mai bine facut.
problemele la nova sunt cele bine cunoscute apa in portbagaj, scartaieli, zdranganeli si alte sunete specifice, dar pe forumul dacia, au facut baietii lista cu toate problemele si rezolvarea lor .
iulicuta2000 a scris:ia dacia
se gasesc piese,are 4 usi,mecanicii nu fug de ea...



adevarat sa fim seriosi nu e nici chiar asa oltcitul, adica problema mecanicilor nu este una relevanta, odata ce gasesti unul care sa-ti placa numai acolo te duci si gata, ba chiar la oltcit exista mecanici ce repara numai oltcituri si stii ca fac treaba buna.
Depinde ce vrei de la masina, daca vrei sa mergi cu ea zilnic prin oras, nova e pentru tine (eventual gti), daca faci foarte des drumuri lungi, oltcitul iti ofera un confort mult mai bun. Din nou, daca stii ca mergi des cu mai mult de 2 persoane, la fel nova e mai practica, avand 4 usi ... etc. Tu stii de ce ai nevoie amandoua sunt masini deja "trecute"
diferenta in mare parte este tabla , usile si racirea ... Daca vorbim de Nova GT / GTi, nu de Supernova / Solenza, te sfatuiesc sa uiti.
Nu gasesti planetare, nu gasesti pompa de apa, nu gasesti piese de interior, nu gasesti faruri , luneta sau manere de usi - asta e valabil pt primul model -. Novele au probleme de cutie de viteze si de timonerie - e un cuplaj la schimbatorul de viteze care mai face poc. La multe Nove am gasit furca de ambreiaj rupta si nu cred ca ai vreo sansa sa gasesti furca ambreiaj pe undeva, poate la dezmembrari.
Stiu pe cineva care da o SuperNova Rapsodie impecabila, 50.000 km, cu 1500 euro, masina de pensionar, nu de pujtan, poate te intereseaza.
b28kft a scris: nu gasesti pompa de apa, nu gasesti piese de interior, nu gasesti faruri , luneta sau manere de usi - asta e valabil pt primul model -. Novele au probleme de cutie de viteze si de timonerie - e un cuplaj la schimbatorul de viteze care mai face poc. La multe Nove am gasit furca de ambreiaj rupta si nu cred ca ai vreo sansa sa gasesti furca ambreiaj pe undeva, poate la dezmembrari.


totusi inafara de cutie, timonerie si ambreaj, restul pieselor sunt destule, se gaseste interior de nova gti/supernova sh cu 1,5 2 mil, piesele de caroserie sunt destule, si daca e vb de primul model cu luneta mare si faruri vechi se face un facelift simplu de tot (capota aripi faruri si grila sh de model nou), iar despre pompa de apa nu stiam dar presupun ca se gaseste, motorul de dacie de 1600 este folosit de multi ce isi modifica berlinele si nu au probleme cu piesele.
In legatura cu timoneria si ambreajul, daca stii unde sa cauti se gasesc ff usor, si nu se rup odata pe luna.
Sa criticam dacia nova pt ca nu se gasesc piese si ca se strica nu stiu ce repede la ea ar insemna sa nu fim cu nimic mai buni decat cei ce imprastie zvonuri cum ca oltcitul ia foc. Nu am avut/ condus niciodata nova, dar stiu 3 persoane care au avut (ce-i drept varianta pe injectie toti) si nu au avut probleme cu ele, sunt si ele masini ca orice masina veche, au probleme frecvente cu rezolvarile lor.

edit: in legatura cu tabla, eu am o supernova din 2001 cumparata de noua, sta in curte si merge odata la 2-3 saptamani taicamiu la selgros cu ea, am facut 20 mii km cu ea acum vreo 2-3 luni, dintre care vreo 3000 eu in ultimul an, dar cam de atunci am inceput sa folosesc oltcitul full-time. Tabla este impecabila pe ea peste tot in afara de cateva puncte de rugina de la zgarieturi din parcare, pietricele si alte nebunii. Vecinamiu are o supernova identica tot din 2001 dar cu vreo 100 mii km si tabla este aproape ca noua cu exceptia haionului care are 2 gauri mari in el, deci tabla nu este proasta deloc, cel putin pt una romaneasca

edit2: ca fapt divers, dacia a inceput sa proiecteze nova in 1983, si a iesit abia in 1995 .... ce au facut atata timp?... in fine. Ideea este ca e prima masina cu design 100% romanesc, desi are ca inspiratie peugeot 309. Alt lucru de punctat, fie ca e cu interiorul nou sau vechi, este de extrem de proasta calitate, eu a trebuit sa demontez consola centrala si cea de la schimbator/frana mana pentru a scoate toata mocheta (pentru ca plouase in masina si mucegaise ) si pur si simplu unul din plastice s-a spart in 1000 de bucati cand am pus mana pe el si cele doua bucati mari (consola de sus si de jos) nu au mai picat de nici un fel la gaura, si cand reuseam sa le potrivesc sa pun surubul, stateau aiurea. Oltcitul mi se pare facut cu mai mult bun simt si cu o atentie la detalii mai mare.
Nu gasesti planetare,................, nu gasesti piese de interior, nu gasesti faruri , luneta sau manere de usi - asta e valabil pt primul model

Da' la oltcit gasesti?
Pompa de apa la fel ca la dacia 1300.
Cum am mai spus:Masina te tine cum o intretii.Tragi in ea ca surdu' in toba....se duce repede.Daca o iei de noua o desfaci la cavitati dai ceara "groasa" anual nu mai ai treaba cu caroseria 20 de ani.Identic si la dacie si la oltcit.Sunt dacii nova din 98 care arate de trei ori mai bine decat 80% dintre oltcituri.Sunt oltcituri din 85(le numeri insa pe degetele de la o mana) care arata mai bine ca o dacie nova gti de 2000.
Dacia Nova are o caroserie mai slaba,dar gasesti orice piesa,inclusiv de caroserie(cel putin pe aici).Motorul e mai usor de intretinut,nu este pretentios la ulei,se poate monta gpl omologat,e mai zgomotoasa la interior,hayon problematic,cutia de viteze cea mai mare belea,curge ulei permanent,intra greu in viteza,furca de ambreiaj isi face repede uzura,dar aici conteaza norocul foarte mult.Se poate pune cv de renault 11 si ai terminat cu belele.Are 70 cp stock (mot 1600),alearga destul de bine,(o nova stock pusa la punct face oltcitul stock la reprize scurte,demaraj).Suspensie fata Mcpherson,spate punte semirigida(semiindependenta,care este pe viata).Piesele de suspensie sunt ieftine,elementele de franare la fel.Daca desfaci amortizoarele de pe fuzeta trebuie sa faci directia pe stand.Ca si la oltcit de altfel cu bratele inferioare
Oltcitul este pentru pasionati.Eu n-as da oltcitul meu pe o nova.Sunt altii care nu ti-ar da o nova pe 5 oltcituri. robertino , la Nova difera capacul pompei de apa!
http://img502.imageshack.us/img502/7577/novax.jpg "ca fapt divers, dacia a inceput sa proiecteze nova in 1983, si a iesit abia in 1995 .... ce au facut atata timp?..."
Mai exact a fost desenata dar a fost considerata cu design prea futuristic,in prezent desenatorul ei inca este ferm convins ca o masina trebuie sa fie un cub plina de colturi
b28kft a scris:robertino , la Nova difera capacul pompei de apa!
http://img502.imageshack.us/img502/7577/novax.jpg

Ma rog....eu n-am schimbat multe...cam 50-60 buc si s-au potrivit.Baga un ochi aici sa vezi ca acelasi lucru zic si daciotii.Capacul pompei e la fel,lipseste ventilatorul mecanic.
http://www.daciaclub.ro/capac-pompa-apa-nova-1600-t94444.html
In fine nu asta era problema.
Nova este copie aproape identica cu renault 11,toate elementele de suspensie /directie se potrivesc:bucsi,pivoti,etc..Inclusiv designul primelor modele cu hayonul 70% geam-exact ca la ren 11.Nu este o realizare 100% romaneasca .
http://www.masinitari.ro/pictures/masini_tari_7f/Renault-Clasice-7fe7eecf1aa9b01b1b9224c18f9b8c8c_main.jpg Pardon! Corpul e diferit.
Nova mai are si alta belea: electrica. In compartimentul motor, pe contraaripa, e o placa cu relee si alte tampenii care se uda la ploaie si iese fum, la portbagaj sunt niste contacte foarte fain realizate care... mai are rost sa scriu? ) Nu mai are.De mare ca...cat placa cu sigurante si relee! Mi se pare mie sau botul de dacie nova seamana foarte mult cu botul de oltcit? sunt putin off-topic , dar eu am o Nova GTi aproape noua si un 12TRS.
Oare de ce am dat Nova unui prieten si nu mi-am batut capul cu ea ?
Pt ca-i absolut incomoda la condus , si consuma putin mai mult sau in cel mai fericit caz CAT Oltcitul meu . Avantajele sunt 4 :
- piese putin mai accesibile
- poti pune gaz omologat ( am pus si eu instalatie Marini )
- are racire pe apa
- are 4 usi si nu se mai deranjeaza pasagerul din fata cand dai jos unul din spate
La dezavantaje ma abtin sa nu par rautacios , dar retineti Nova mea este in stare impecabila si nu mi-a venit s-o conduc prea mult ... deci concluziile par evidente
robertino a scris:Nova este copie aproape identica cu renault 11,toate elementele de suspensie /directie se potrivesc:bucsi,pivoti,etc..Inclusiv designul primelor modele cu hayonul 70% geam-exact ca la ren 11.Nu este o realizare 100% romaneasca .
http://www.masinitari.ro/pictures/masini_tari_7f/Renault-Clasice-7fe7eecf1aa9b01b1b9224c18f9b8c8c_main.jpg


Pai daca este asa, atunci in loc de Nova nu ar fi mai bine un R11 Sigur e mult mai bine facut, piesele se potrivesc si se gasesc, plasticaraia nu scartiie, nu are lufturi de bagi mana...etc, iar ca bani ar fi tot pe acolo Crezi ca vei gasi un renault 11 din '83-'86 in stare buna?? O nova din 2000 in stare buna ai sansa sa gasesti!
Avand in vedere ca dacia nova a aparut in paralel cu dacia berlina,('96-2001)a fost un pas inainte pentru uzina si ca performante/simplitate a fost mai sus putin decat o berlina. Daca insisti, da (da trebuie sa insisti...)
Personal in 1500 eur prefer oricand o vestica de 20 ani (sunt sigur ca gasesc in stare buna, tot cu cautari insistente) in locul unei Dacia de <10 ani

On topic:

-daca esti maniac auto - oltcit

-daca vrei o masina sa te dai de colo-colo - dacia multumesc tuturor pentru sfaturi, se vede treaba ca o parte mare dintre voi chiar se pricep la masini. Gasisem un TRS la mine in judet in stare buna, acum sa vedem si o proba cu el Pana la urma ce ai ales? Sincer io am avut 2 Nova si 6 Oltcituri ( nu toate in acelas timp ) . Nu iti lua Nova. Singurul + care il are este ca are 4 usi si ca are niste franeeeeeee . Dar un Oltcit pus la punct nu se compara cu nici o Nova .... Tabla subtire , oricat de bine ar fi motorul facut da ulei peste tot , timonerie proasta , la 2 luni tre sa schimbi radiatorul din cauza sistemului de prindere prost ..... Deci io cand am dat Oltcitul si m-am urcat in prima Nova .... M-am speriat ( fusese taxi ). Vitezele nu ereau de gasit .Mai sa ma cert cu proprietaru ca e cutia stricata . La-m pus pe om sa mearga cu noi sa ne arate ca intra in toate vitezele . Tampoanele rupte toate ( cutie + motor + toba ) . Io nu stiu in ce mai stateau alea acolo . Cand am ridicato pe elevator la service se lasau rotile incat am zis ca o sa ajunga pe pozitia orizontala. Sa inchinat si ala de la service . A facut si o glumita ca a vazut ce suparat eream si mi-a zis : " -Stai linistit ca se rezolva .... Laso aici ca vedem noi cand o terminam, doar sa nu iti faci planuri cu ea..... ani astia.... " Am luato pe 1000 E si am bagat 800 E in ea . A doua erea mai " inchegata " dar cam aceleasi probleme le avea.... Vad ca ai fost sa vezi un Oltcit sper sa fi ramas cu el.....
lord_wader a scris:multumesc tuturor pentru sfaturi, se vede treaba ca o parte mare dintre voi chiar se pricep la masini. Gasisem un TRS la mine in judet in stare buna, acum sa vedem si o proba cu el


Apropo de Dacia Nova, vad ca nimeni nu scrie nimic de Solentza de care eu am auzit ca ar fi mai reusita?

Eu raman totusi fan Oltcit (12TRS, al treilea in 22 de ani) iar pentru mers in concedii prin Europa am luat acum 10 ani un Peugeot 405 break cu care am acum 280.000 de km.
Oltcit-ul ma serveste prin Bucuresti (parcare usoara, stabil pe zapada si pe polei!) si pe coclauri pe la tara. supernova si solenta sunt masini foarte bune, supernova are ambreaj hidraulic pe care l-au scos la solenta si logan... nu stiu de ce dar oricum ambele nu se compara cu nova de aceea sunt si mai scumpe
nichishoru a scris:
Apropo de Dacia Nova, vad ca nimeni nu scrie nimic de Solentza de care eu am auzit ca ar fi mai reusita?


Am avut eu solenza cale de vreo 120k de km si a mers foarte bine. pana a ars din motive necunoscute. O recomand cu caldura, condusa corect se poate ridica la nivelul multor masini cu pretentii mari. Si consum redus si fiabilitate decenta. Dar, eu sunt tipul care a gasit ceva bun si la Logan, asa ca nu stiu daca-s de incredere ! Singurul punct slab la supernova , dupa parerea mea, este caroseria.
Iar solenza , n-am ce sa zic, o masina buna, asta se poate observa destul de usor, in ultimii ani masina asta a scazut foarte putin la pret.
Am facut consumul la o solenza de curand cumparata de un prieten, si am scos un consum mixt de 5,24 de litrii.

Pacat de piesele de schimb , care unele , sunt foarte proaste , de exemplu , cablul de la frana de mana , nou din magazin, mai scurt decat cel de pe masina , oricat m-am chinuit sa reglez frana de mana din tija de sub masina , ferodourile tot prea mult deschise ramaneau si blocau tamburul. cu caroseria la supernova e ca la orice masina romaneasca adica ce prinzi... eu unul am supernova din 2002 21 mii km cumparata de noua si abia au aparut niste puncte de rugina langa chederul de la usa soferului si unde am zgariat-o, si de masina asta nu a avut nimeni grija se merge din an in paste cu ea are cam totul original pe ea inafara de ulei filtre si bujii (pana si placutele sunt alea din fabrica nenea kft poate sa confirme) cosmine , dar reglaj se face si la parghia dintre tamburi daca este cablul mai scurt . Sunt si alea pe niste cote 1 , 2 , 3 . Cel putin asa am vazut eu stantzat pe unele si chiar difereau ca lungime in partea activa de la contactul parghiei cu sabotul .
1500 euro am vazut Solenza de vanzare . Au scazut pretzurile la ele intr-adevar . eu m-am tot chinuit sa reglez cabul ala in fel si chip, dar nu i-am dat de cap.

Asta este , poate asa este , cum spui tu. Cand o fi vremea cu soare , am sa ma uit iarasi , mai atent , poate reusesc ceva ! Solenza si SN au fost niste solutii de urgenta ale Renault dupa cumpararea
Dacia in ideea de a merge treaba pana la iesirea Loganului . Sigur ele
sunt un salt mai ales datorita motorului si cv Renault . In ansamblu ele au fost un progres fata de ce era pana la ele la dacia dar fata de anii 2000 sunt relativ primitive . Solenza in general este buna dar nu atat de buna pe cat o lauda multi. Am condus o Sol care avea 67000 km dar sincer m-am simtit mai sigur in Oltcitul care il simt ca e mai stabil in curbe si cu o directie mai precisa.
De Dacia nova 1600 nu mai discut , a fost un esec la multe capitole ,dar cel mai urat este ca trebuie sa conduci cu umbrela deschisa. Eu cand aveam O club super tunat
depaseam orice dacie cand vroiau muschii mei
cu drag
R Pai si ce te-a oprit sa te limitezi doar la dacii? trebuia sa urci pe trepte mai sus sa te dai la Vw, la BMW-uri etc poate chiar la golfuri GTI sau de ce nu corrado

Ce vreau eu sa spun legat de reperele auto: cand iti iei piese de origine dubioasa poti avea surprize. Am cautat odata o curea de ventilator pentru cineva(nu are importanta marca masinii) iar pentru acelasi cod imi dadeau una mai ingusta, mai putine caneluri si mai lunga pentru AC(masina fiind fara). Am cautat la vreo 3 magazine mici dar bine aprovizionate. De gasit am gasit la Autocenter, mi-a dat-o din prima pe aia corecta, dar pretul era dublu dar macar avea holograma. LA fel am patit cu alte piese. Deci depinde ce cumperi si de unde cumperi chiar un un reper aftermartket daca e luat dintr-un magazin mare sunt sanse mici sa ai probleme. Serios? Doar cu piese aftermarket ai probleme?
Mi-a adus cineva o Toyota Corolla sa-i umblu putin prin motoras. Garnitura de chiulasa a fost cumparata de la Toyota, deci originala. Surpriza a fost ca nu avea toate gaurile. Simeringurile de supapa, tot de la Toyota cumparate, aveau alte cote. M-a salvat Madalin Pupa, cu simeringuri de supapa aftermarket si cu o garnitura aftermarket (parca).
Ca fapt divers, daca as avea Citroen, Peugeot, Opel etc, nu as cumpara bucse de origine, ci Lemforder. Sunt mai bune, mai rezistente. Multe din piesele aftermarket sunt de multe ori de slaba calitate pentru ca
tot lantul stie ca important pentru multi cumparatori este pretul .
Si in consecinta ni se ofera ceea ce platim . Si nu mai este de mult o regula
ca daca cumperi o piesa de la nu stiu care reprezentanta este aia originala .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community