Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pasta pentru etansare linie esapament
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj


Precum se poate vedea din fotografii, pentru a etansa esapamentul, am recurs la varianta de tip bandaj. Astfel am avut nevoie de o bucata de tabla si trei coliere. Tabla am folosit-o precum un bandaj acoperind, in cazul meu, toba detenta (intermediara) si Y. Pe urma am folosit colierele in felul urmator: unul care sa fixeze tabla de toba, unul care sa fixeze tabla de Y si unul care sa uneasca cele trei elemente (toba, Y si tabla) pe locul vechii imbinari conice.
Pentru a reduce si mai mult, posibilele, scapari de gaze am preferat ca unghiurile formate de cele trei coliere sa fie diferite, precum se poate vedea din fotografii. Ce începător tînăr...
Astfel de metode există o sumedenie. Se poate folosi pînza ignifugă, coliere tip inel, etc... etc... mai pui nițic silicon pe unde trebuie și gata...

Oricum, ai pus niște șurubele... ce tiganie O metoda inedita!Suruburile sunt cam lungi,sa nu agati ceva cu ele. Nu o fi ea cea mai buna metoda dar atat timp cat functioneaza e ok, nu vad de ce va luati de el, a folosit ce a avut si gata, spre deosebire de altii care cauta solutii miraculoase de etansare si se asteapta sa se bage sub masina sa stoarca putin tubul ca sa acopere gaura si gata... evacuarea la oltcit o tragi o impingi ii dai ciocane folosesti leviere pana ajung toate tevile sa se pupe perfect, daca ai unghi intre tevi si nu inchid bine poti sa pui mama colierelor si 2 kile de pasta ca tot o sa zboare mai devreme sau mai tarziu pai aia e solutia,o tragi o impingi si mai ales o desfaci din toate incheieturile si o faci pe bucati....tabla aia acolo o sa tina foarte putin...
Horatiu a scris:...tabla aia acolo o sa tina foarte putin...


M-am gandit si la asta. Dar se rezolva, simplu, prin inlocuire, preferabil cu alta mai groasa.

Nu am avut probleme, inca, cu suruburile. Sunt lungi, insa nu suficient de lungi sa atinga ceva.

Consider metoda foarte eficienta, tocmai datorita faptului ca este extrem de simpla, deoarece sunt necesare putine materiale si care se gasesc la tot pasul.

P.S.: Important este scopul, mai putin mijloacele. si scopul e sa nu rasufle 2 saptamani dupa care sa schimbi tabla?ti se pare asa eficient?
mai bine te duci la un sudor si cu 50 de lei iti sudeaza toate imbinarile si nu mai rasufla nimic pana nu se gauresc tevile de rugina...
in plus de asta drumurile patriei sunt cum sunt,iar motorul de oltcit se misca destul de mult si o sa se slabeasca acele coliere foarte repede,si o sa taie tabla aia...o sa vezi tu
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community