Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

cv 5 tr urgent!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Rog pe cineva care este in cunostinta de cauza sa imi explice si mie daca la schimbarea unei cutii de 4 tr cu una de 5 ,trebuie sa mai schimb si parghia din masina mana la cutie. Multumesc anticipat! Depinde. Daca schimbi o cutie romaneasca cu una frantuzeasca (sau invers), da. Daca ambele cutii sunt de acelasi tip (fie romanesti, fie frantuzesti), nu trebuie schimbat nimic. multumesc mult cristi ,da problema e ca am avut 4 fr acum 5 ro si trebuie schimbat deci. Iti trebuie o tija de comanda de CV romaneasca. sau luata la ciocane aia frantuzeasca nope , aia romaneasca e mai scurta si se poate indrepta.
cauta una ro , cat te poate ajunge ? si aia frantuzeasca se poate indoi o idee mai mult si se scurteaza per total Mai bine cauta una romaneasca si o pastreaza pe cea frantuzeasca. Poate ii cade in mana una 5 tr franta. Am io una de 5 Franta. Daca vrei si esti din Bucuresti, da-mi un semn. vezi ca ti-a scris cineva pe mess
multumesc tuturor pt idei, am rezolvat,o cu tija am cumparat un. acum problema mare e la cutie ca nu prea vrea sa incapa si mi-a mancat zilele.
Acum cineva care a pus o cutie 5 in loc la 4 sa imi spuna ce a facut cu prinderile din spatele cutiei. eu am avut 5ro pe masina in loc de 4fr , exact ca si tine.
legat de urechile de prindere din spate: in primul rand cutia se va prinde pe gaurile de la mijloc deoarece sunt cele mai "din spate" si astfel cutia se va duce mai mult inspre spatele masinii. eu am rezolvat prin taierea urechilor si atasarea unei flase prinsa in gaurile de sus respectiv de jos, flansa care merge in continuarea gaurilor de la mijloc.
mai pe scurt, am luat doua bucati de tabla de 4-5mm, le-am taiat aproximativ in forma trapezoidala, si in fiecare tabla am dat 3 gauri: sus, jos si la mijloc.prin gaurile de sus si jos bagi suruburi si prinzi flansa de gaurile de pe caroserie, iar pe gaurile de la mijloc prinzi cutia.
sper ca m-am facut inteles.
spor la treaba! Multumesc jimmy de raspuns exact la acelasi lucru ma gandeam si eu. Este mult de munca dar sper sa merite. nu este f mult de munca. e nevoie si de putina indemanare .
am uitat sa precizez: dupa ce cutia va "pica" asa cum trebuie, va trebui a umbli din nou la tija care face legatura dintre schimbator si cautatorul de la cutie, deoarece schimbatorul o sa-ti stea mai in fata. la mine cel putin, cutia a venit cam 1cm mai in spate ca sa pice tampoanele motorului cum trebuie, si cand schimbatorul era la punctul mort, statea ca si cum era in viteza a 3a, si cand chiar era in viteza, era proptit in suportul de la casetofon.
Vlad_2007 a scris:Acum cineva care a pus o cutie 5 in loc la 4 sa imi spuna ce a facut cu prinderile din spatele cutiei.
In mod normal NU ar trebui sa ai probleme cu prinderea CV.
La tine ceva nu este in regula. eu am pus suruburile de la tampoanele motorului, si abia dupa aia am potrivit cutia la gauri in spate. (am tras de ea in sus sau in jos, in functie de cum statea, si cum vroia sa stea mai lejer). (fara sa tin cont de gauri, si alte chestii)
Laurentiu a scris:
In mod normal NU ar trebui sa ai probleme cu prinderea CV.
La tine ceva nu este in regula.


eu pe multi am auzit care si-au schimbat cutiile de la 4 la 5 trepte ca nu veneau la gauri. probabil tine si de anul de fabricatie al masinii, chiar nu stiu ce sa zic....al meu e '83. poate ca la cei cu anul de fabricatie mai recent se potriveste la fix...
jimmy92 a scris:probabil tine si de anul de fabricatie al masinii...
Posibil sa ai dreptate. La mine caroseria era din '94. eu atatea cutii am schimbat si toate s-au potrivit la fix am avut noroc . La Plumber - Club 11 RL - s-a potrivit cutia 5 ro perfect. Masina are suporti de 12 TRS din fabrica. Eu cand am pus cutia 5 ro a trebuit sa prelungesc gaurile din mijloc cu 6 mm si au venit la fix suporti de la motor in gauri.Daca nu prelungeam gaurile nu se potrivea.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community