Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

martor baterie
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
In curind va veni si timpul F. RECE. Incarcati-va acumulatorii pe redresor cel putin o data la 2 - 3 luni conf. prescriptiilor fabricantului.
Un acumulator insuficient incarcat, va poate pricinui destule necazuri. Cea mai mare problema poate fi aprinderea si de aici, un mers defectuos al motorului. Cind se observa acest lucru, multi se avinta la reglajele carburatorului si a aprinderii dar cauza poate fi chiar acumulatorul. Salut. O problema cu becul-martor al bateriei a aprut si la mine de aprox. 2 zile. Mai exact, la ralanti, daca am consumatori ( aeroterma, faruri), se aprinde. Daca turatia trece de 1.000, becul se stinge. Nu am mai avut problema asta pana acum. Stiti cumva care e cauza?
P.S. Pornirea e super dimineata, bateria nu da semne de oboseala desi are 3 ani. Sper sa remediez aceasta problema(daca e vreuna), ininte sa trebuiasca sa schimb bateria
Multumesc.
mariussidi a scris:. Mai exact, la ralanti, daca am consumatori ( aeroterma, faruri), se aprinde. Daca turatia trece de 1.000, becul se stinge.


Posibil puntea mica de diode sa fie strapunsa. Cam astea sunt simptomele la o punte mica stricata. totusi...la relanti si cu ceva consumatori e normal sa fie asa...la multi am vazut asa... Multumesc mult. Voi verifica puntea de diode si sper sa rezolv aceasta problema inainte sa fie prea tarziu.
Cu stima, pentru toti forumistii.
iulicuta2000 a scris:totusi...la relanti si cu ceva consumatori e normal sa fie asa...la multi am vazut asa...
Iuli, nu prea e normal decit daca motorul iti sta sub 500 rpm. Becul martor din bord, la o incarcare corecta, NU trebuie sa pilpiie. in cazul asta...alternatorul care il am acum provizoriu e dus...ca la mine sta foarte foarte putin aprins Nu e normal sa se aprinda becul - martor al bateriei, daca incarcarea este buna ( a alternatorului).
Totusi, eu m-am prins ca e ceva in neregula abia cand am observat ca martorul de semnalizare stanga ( de pe satelit) nu functiona. Am verificat sa nu fie vreun bec ars la semnalizare, abia apoi am observat ca si becul-martor al bateriei se aprinde, sub 1.000 ture.
Dar am observat si alte chestii ciudate... de X-files.
De exemplu:
1. motorul porneste la prima, de parca ar avea baterie noua... ( are totusi 3 ani) iar dimineata, la temperaturile de acum, cu aeroterma si farurile in functiune, NU SE APRINDE BECUL!!!! ;
2. becul - martor am observat ca se aprinde in special cand motorul este cald, cu consumatorii de mai sus facandu-si datoria, iar martorul de semnalizare decedeaza.
Posibil un scurt-circuit sau releul de semnalizare e dus?
sylwer a scris:Daca doriti un voltmetru specializat cu 10 LED uri va recomand schema urmatoare
Se poate seta sa masoare tensiuni intre 10 -16 V
Adica primul led se aprinde la 10 V si ultimul la 16 V
sau orice alta plaja de tensiuni intre 3 si 25 v
Montajul incape cu putin efort intr un buton standard
Am acest montaj de aprox 2 ani montat in bord
Articolul original este in format PDF si nu am cum sa l postez pe aici
dar pot sa vi l trimit pe mail
Daca santeti interesati dati un mesaj pe PM


http://img93.echo.cx/my.php?image=diagram228tc.jpg



Din pacate nu mai sunt pozele pe imageshack...

Le mai are cineva ? IWA, erau intr-un timp pe ADELAIDA ( http://www.adelaida.ro/index.php?cPath=30&osCsid=f174a5c0692497c7d949db772dcd0027 ) insa vad ca au trecut si ei pe digitale.

Eu am un asemenea voltmetru luat de la ei. L-am folosit pe oltcit si acum e pe actuala masina. Cablajul cu LEDurile sint bagate intr-un buton dreptunghiular de FIAT Regata. Am avut si eu unul, si era foarte haios. Eu vreau sa imi fac separatorul de baterii si trebe sa fac 2 din astea, cae unu pe fiecare baterie, dar nu gasesc schema
iwa a scris:vreau sa imi fac separatorul de baterii si trebe sa fac 2 din astea...
Ia legatura telefonic cu Iulica si nu cred ca te lasa in aer fara sa te rezolve. Am luat de la Adelaida un voltmetru careimi spune exact cevoltaj am pe baterie. Intra in el doar doua fire - plus si masa.
Eu zic ca pentru doua baterii e suficient montajul voltmetrului plus un comutator. Scapi lejer cu 10 euro....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community