Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Nu vrea relanti mai mic de 800 rpm
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Normal acele urechiuse ar fi pentru surubelnita nu?Dar eu la cate carburatoare am incercat sa desfiletez mai mult decat sa rup una din urechiuse nu am reusit.Probabil le-au pus ca ai ce rupe fara sa distrugi carbu Nu va mai obositi, chestia aia nu se desfileteaza, e bagata presat acolo.
cristi_s a scris:Nu va mai obositi, chestia aia nu se desfileteaza, e bagata presat acolo.


Si, oricum, e doar o supapa care permite sau nu trecerea benzinei prin canalizatie.
Mult mai important este ca acea canalizatie sa nu fie infundata.
bytzu1 a scris:Normal acele urechiuse ar fi pentru surubelnita nu?
NU, sub nici o forma nu este "canal" pt surubelnita. "Urechiusele" sint limitatoare de cursa pt cuiul membranei triunghiulare. Supapa cu bila e introdus in peretele carburatorului prin presare. Naspa treaba....am spalat carburatorul de a iesit ca nou .pacat ca nu mai sunt urechiusele...
multumesc de raspunsuri Auzi, dar nu ai alt corp inferior in stare ok? Fiindca le poti inlocui, inclusiv cu toate jicloarele si suruburile si celelalte piese, doar ca va trebui sa refaci reglajul. ba am dar carburatorul asta parea faorte foarte putin folosit...da nah...astept unul cu sigiliile originale ...poate poate Aiurea. Dar trebuie sa stea la aproximativ 900. De ce vrei sa-l cobori asa mult???





http://www.anunturilegratuite.ro la motorul de 1.3 relantiul trebuie sa stea la 750 Nu incercati sa dati o valoare ca la carte relantiului. Turometrul nu e un instrument de precizie asa mare, cel mai bine ascultati un pic motorul, sa mearga "rotund". Eu cam 900 aveam la TRS, mai jos se "balbaia" nitel, iar Oltciturile mai au si problemele alea mici de ungere, asa va mai bine un relanti usor crescut, putin sub 1000 rpm. A inceput sa dea in nas pe la 2500 rpm,indiferent de treapta de viteza.Am umblat la Sprog pentru ca aveamc onsum mare.
E posibil sa fie de la partea electrica sau doar din carburici?? Am patit si eu asta s-ar putea sa ai carburatoru infundat la mine asta a fost,l-am curatat si dupa nu am mai avut probleme. Asa-mi facea cand incepea sa se aprinda rezerva, aveam ceva apa in rezervor. Nu multa, da' suficient incat sa...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community