Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Filtru de ulei

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ce filtru de ulei trebuie sa cumpar pentru un 12 TRS? orice filtru pentru oltcit/citroen axel/gs/gsa
de la romcarbon buzau de vreo 20ron....la filtre de 50-70ron Multumesc. Si pentru a curata motorul ce trebuie sa cumpar? http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1019.html?OpenDocument&land=DE
RAMY35 a scris:Si pentru a curata motorul ... ?
Prin exterior sau interior ??? Pentru interior! Vreau sa-i schimb uleiul si am zis sa curat si motorul interior. Pornesti motorul, il incalzesti cam pe la 60 de grade si dai drumul la ulei.
Montezi busonul de scurgere ulei, pui jumatate de cantitate de ulei nou (2L; e bun si cel RO pt spalare) + 2L de motorina. Pornesti motorul si-l lasi sa mearga cam 2-3 minute in ralanti dupa care dai drumul la ulei si inlocuiesti si filtrul.
iuliu marinescu a scris:http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1019.html?OpenDocument&land=DE

Sau asta , folosit dupa instructiuni, in uleiul vechi.
Cea descrisa de Laurentiu este metoda "clasica", uzitata cand nu existau flush-uri profesionale. Am si eu nevoie de un sfat.Cum scot filtrul de ulei ,ca sa montez o reductie,fara sa imi curga ulei din filtru pe motor ?
bytzu1 a scris:Cum scot filtrul de ulei ,ca sa montez o reductie,fara sa imi curga ulei din filtru pe motor ?
Dupa cel desfaci putin, infasori o cirpa sub filtru si apoi continui desfacerea lui. Cind filetul se termina, il intorci imediat cu gura in sus. ulei din filtru nu curge, numai daca nu are supapa, si si atunci nu va curge daca e motorul rece corect
cand motorul nu este pornit de cel putin 3 ore, nu are de ce sa curga, pentru ca uleiul din filtru, s-a scurs Nu-l borèste nimeni afara pe copkilu acesta cretin bagator in seama ? Mai bine sa/l puna moderatorii la colt, cu regulamentul/documentatie in mina (ca de citit... este destula materie prima aici- poate se blocheaza dreptul de a scrie?). Mai bine ii aratati unde greseste decit sa/l lasati in ignoranta.
Daca e FAN Oltcit, va ramine pe forum si va citi tot ce se posteaza. Daca e activitate de 'umplut' timpul... va pleca repede.
Cristii a scris:corect
cand motorul nu este pornit de cel putin 3 ore, nu are de ce sa curga, pentru ca uleiul din filtru, s-a scurs

Fals. Acum 10 minute m-am intors de la masina, am scos filtrul de ulei ca sa umblu p-acolo. Ghici ce? N-a curs din filtru decat vreo 200 grame de U L E I !!! Masina nepornita de 4 zile.
Cand se schimba filtrul, cea mai buna solutie este gaurirea lui inainte de desfiletare, pt ca uleiul sa se scurga din filtru. daca nu il schimbi (gen umbli la arcul supapei), carpe pe langa filtru, sa nu se duca ulei in ambreiaj.
Cristii, nu mi-o lua in nume de rau, dar sfaturi dai DUPA ce ai ceva experienta in operatiile respective, nu din vise si ce-ai auzit la altii! kft, am schimbat destule filtre de ulei
te inteleg foarte bine ce spui
poate la oltcit-u lu' bunicamiu e vreo problema
daca las masina nepornita 3 ore, si dupaia desfac filtrul de ulei, nu curge gram de ulei, si e filtru romcarbon
vreo 200 grame de U L E I
.Am stat si m-am gandit si eu la faza cu supapa din filtru,si daca ea exista acolo nu ar trebui sa curgga hah ?,si chiar daca nu are supapa ,ce naiba cauta uleiu acolo daca e rece motorisca??
De asta imi face ca naiba la prima pornire ,pentru ca uleiu sta carcanat in filtru in loc sa unga motoru io nu mai inteleg nimic
uleiul ar trebui sa stea in filtru, sau nu?
la a lu bunicamiu e normal ca dupa 3 ore sa nu mai gasesc gram de ulei in filtru? Normal ca trebuie sa ramana ) Filtrul de ulei are SUPAPA(parca se numeste supapa anti-descarcare, sau ceva de genu), ca sa nu se scurga uleiul din el atata timp cat e montat pe masina, ca sa tina circuitul amorsat cu ulei (altfel, ar sta becul de ulei aprins mult mai mult timp, ca sa se umple filtrul de ulei la fiecare pornire, si ar merge motorul pe uscat, fara ungere, pentru ca prima oara trebuie sa se umple filtrul de ulei). Cand il dai jos de pe masina, CURGE ulei din el, pentru ca l-ai scos din circuit.

Daca nu curge ulei din filtrul de ulei la demontare....sau e blocata supapa, sau nu are supapa. are romcarbon F.U.-P 925/2 pe masina, si are supapa
inseamna ca are ceva defect
dupa cateva ore de stat, nu mai are gram de ulei in el
este normal sa nu mai aibe deloc ulei, dupa cateva ore de stat? ia urmareste circuitul uleiului prin filtru de ulei si iti dai seama dupa aia testand pe filtru exact cum este descris circuitul .
Pui ulei in filtru si verifici daca scade din compartimentul de iesire spre partea de intrare a uleiului in filtru ( ce vine de la pompa de ulei ) . Testezi supapa aia buclucasa a filtrului . pai, din cate stiu io, uleiul cu impuritati, intra prin gaurelele alea mici de langa margine, trece prin carton, si iese curat prin gaura aia mare din mijloc
nu-i asa? copchilee
De aia ai supapa in filtrul de ulei, sa tina uleiul in sistem atat timp cat motorul este oprit, atunci cand il pornesti sa ai ungere in portiunile vitale ale motorului, pana pompa de ulei face presiune in circuit; inevitabil, cand desfiletezi filtrul va curge uleiul ce sta in filtru, cel ce sta in circuit dupa supapa...citeste, sau fii mai atent cand schimbi filtrul de ulei "romcarbon de-ala bun" de preferat inainte sa vorbesti, nu e o rusine sa nu stii, dar sa vorbesti fara sa stii....
Spre exemplu, dat jos filtru dupa 3 ani si a curs ulei pe motor din filtru...daca ai vazut tu alefel , filtrul nu era bun... In primul si in prinul rand, ma cheama Cristi.
In al doilea rand am inteles.
Deci, filtrele de ulei romcarbon, nu sunt bune. COPCHILE !!!
Cristii a scris:In primul si in prinul rand, ma cheama Cristi.
In al doilea rand am inteles.
Deci, filtrele de ulei romcarbon, nu sunt bune.

Filtrele de ulei cu supapa sunt foarte bune .
Motoarele care au filtre de ulei montate in partea superioara a motorului vor avea obligatoriu supapa incorporata . n-as vrea sa gresesc, iar daca gresesc va rog sa ma corectati, dar daca este vorba despre supapa din interiorul filtrului, din partea de sus a acestuia, rolul ei nu este de a permite trecerea uleiului fara a mai fi filtrat in caz ca este infundat filtrul? @jimmy: sunt doua supape. Una de by-pass, care face ceea ce zici tu, aflata in fundul fitrului. Se vede imediat ca e ca o pastila cu arc. Cea de a doua este cea antiscurgere, aflata chiar la intrare, in zona filetata si care e de fapt o membrana. Mai multe cred ca se intelege de aici, din poza din dreapta.

http://www.filtrauto.com/site/FO/scripts/myFO_contenu.php?noeu_id=131&lang=EN in mod normal, uleiul nu ar trebui sa mai stea in filtru dupa cateva zile, deoarece trece prin carton si curge prin gaura din mijloc a filtrului ...și deci avem mai nou, si moderatori plecați cu vaca...... .. adica vrei sa spui ca .....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community