Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

VL-02-ABU
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
ambielaj, galerie de admisie, si galerie de evacuare, pompa de benzina. ai 8 culbutori? axele de culbutori sunt la fel?

ce e piesa aia a doua de jos, de la stanga la dreapta? ce are 2 gauri in ea sus si jos? si doar atat imi mai trebuie? si carburator de 1.3
edy99 a scris:ambielaj, galerie de admisie, si galerie de evacuare, pompa de benzina. ai 8 culbutori? axele de culbutori sunt la fel?

ce e piesa aia a doua de jos, de la stanga la dreapta? ce are 2 gauri in ea sus si jos?


ambileajul si galeriile de evacuare am inteles ca merg astea de 1.1,ca sunt la fel.pompa de benzina merge cea pe care o am,e noua.axele si cubutorii raman cele de 1.1 pe chiuloase de 1.3.habar nu am ce e piesa aia.mi-a zis mecanicul ceva dar am uitat

am carb de nova de 1.6 ambielajul da. pompa da, dar ziceai nou si de aia am zis. axele culbutorilor nu stiu daca sunt la fel. la galeriile de evacuare e discutie lunga, ca sunt sau ca nu sunt la fel.

iti trebuie joja fara retur, iti trebuie furtun de reinfaind pentru carcasa de aer de 1.3, si carcasa de 1.3. asta daca vrei sa semene motorul cu unu de trs
edy99 a scris:ambielajul da. pompa da, dar ziceai nou si de aia am zis. axele culbutorilor nu stiu daca sunt la fel. la galeriile de evacuare e discutie lunga, ca sunt sau ca nu sunt la fel.

iti trebuie joja fara retur, iti trebuie furtun de reinfaind pentru carcasa de aer de 1.3, si carcasa de 1.3. asta daca vrei sa semene motorul cu unu de trs


axele si cubutorii de 1.1 nu sunt la fel ca cei de 1.3 dar se potrivesc,si din cate am inteles ar fi mai potrivite ptr setul de 1.3.cu galeriile de evacuare o sa vad ce si cu.de joda habar nu aveam ca difera,furtunul de la renyflard nu va mai intra in filtru de aer,acesta find inlocuit cu unu sport,va fi preluingit pe undeva pe sub masina pai vezi ce faci atunci cu galeria de admisie ...ca la aia sunt sigur diferente inclusiv la garnituri difera 1,1 de 1,3 ...acuma nu stiu si la cutia de amestec cum e ... si oricum din cate am inteles galeriile de evacuare sunt la fel ... sau cel putin se potrivesc - cuzineti centrali cu umar, nu mai gasesti nou decat ratacit pe la diverse persoane (sa te bucuri daca mai gasesti din aialalti, cu umarul din 2 bucati)
- admisia de 1.1 are gaura ovala, cea de 1.3 are gaura rotunda
- cutia de amestec e identica
- piesa aia neagra cu 2 gauri in ea...e o bieleta pt stergatorul fatza (mai trebuie inca una, ca sa fie setul complet, dar cele 2 nu trebuie sa fie identice)


- ar fi bine sa iti faci si opritoare pt simeringurile de supape
daniel.opr a scris:DA, multumim B28KFT, numai ca din descrierea asta reiese cam asa:
"duci frumos chiulasele sa ti se schimbe scaunele de la supape" si nu prea seamana cu ce ai spus tu "am schimbat eu zeci"
In concluzie: ori cunosti pe cineva la acel atelier sau la alt atelier unde cu scule specializate iti schimba scaunele, ori o lasi balta pentru ca in regim de garaj nu prea merge.

Si ultima concluzie (de fapt prima)
lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor
.

Cer scuze pt offtopic si pt exprimarea defectuoasa, dar EU faceam operatiunile respective. Atelierul era in Bucuresti, pe strada Sirenelor, al unor pensionari care faceau pistoane si rectificau cilindri si ambielaje pt motociclete socialiste in 2 timpi (IJ, Jawa, CZ etc). Alte operatii ii depaseau complet. Nu e mare lucru, da-ti trebuie scule. Daca folosesti capace de 1.1 la chiulase nu iti mai trebe joja de 1.3, poti sa folosesti separatorul de 1.1 si filtru de 1.1.
Daca tot le ai desfacute, la admisii si evacuare pui prezoanele provizoriu, pui garniturile peste si vezi daca ai plusuri pe trasee si le poti slefui cu pietre de rectificare (de-alea de le pui in bormasina), sa mai elimini din trepte...
Uite o restaurare de chiulase...zic eu profesionala http://www.youtube.com/watch?v=JhuuI26Wez8&feature=related
si celelalte clipuri din serie sunt interesante...
Si inca ceva, daca te apuci sa lustruiesti galeriile de chiulase... de tinut minte: numai evacuarea se lustruieste pentru a se evita depunerile de calamina si zgura, admisia doar se slefuieste/debavureaza pentru o mai buna atomizare a amestecului si evitarea formarii de "stropi" de combustibil , iar capetele pistoanelor pana la coroana se pot lustrui, tot pentru evitarea depunerilor de calamina (te duci cu 50 de lei la un cabinet de tehnica dentara care au motor mai mare pentru slefuit lucrari metalice) nu am mai scris de ceva timp pe aici.intre timp am refacut aripile spate din tabla de 1.25.sa renuntat la contraaripi ca sa incapa jantele fara sa imi atinga.acum pot misca masina in voie fara sa mai atinga pe undeva rotiile.am sudat in cate 3 puncte aripile fata in partea de sus si va veni astupat acel sant cu kit de fibra.am aranjat usile sa dea la linie,am astupat gaura de la antena.oficila am terminat cu tinichigeria,urmeaza sa o antifonez pe sub aripile spate prin interior si pe la motor si cand voi avea finate intra la vopsit.intre timp o sa ma apuc de motor.



Uploaded with ImageShack.us frumos , il ast vopsit !

jantele ce model sunt ca vreau si eu imi plac :X Borbet A pe16 cu buza. Totul imi place,mai putin capota prelungita peste faruri si calandru.N-are nici un rol estetic si estompeaza din capacitatea de racire a motorului.de asemenea,reduce vizibilitatea poe timp de noapte.
Ce dimensiuni au rotile? deceneu ,capota nu opreste aproape de loc din capacitatea de racire a motorului,are pe unde sa se raceasca mullt mai mult acum decat ,cand aveam fusta aia metalica de club.are ditamai gaura sub grila.e testat,am mers in formatul asta vreo 3 ani si nu am avut probleme. jantele sunt borbet A pe 16 9j et 15 spate(cu distantiere de 1.5cm,ca imi atingeau in caroserie+aripi evazate mult) si 7.5 j fata et 20 fara distantiere(daca erau et 15 imi atingeau) dau super frumos ca aspect,schimba masina radica...acum sa vedem cum o sa arate si cu buza polisfata si masina vopsita 90 % e gata...mai am sa ii pun aranjez botul(farurile ,tragarul,cablaje),un stop nou pe dreapta,o bara spate de trs(pana e gata cea de fibra),rezervorul+furtune de benzina prin interior,evacuarea de la Y-grec incolo,mici aranjamente pe la interior(curatat scaunele,pus mocheta,fete de usi) si e gata de itp...un filmulet cu prima si a doua pornire
http://www.youtube.com/watch?v=gBRh3q9D_Kc
http://www.youtube.com/watch?v=vP-N7eE366k

De la ce este suieratul acela? era de la discurile de frana care nu erau prinse.se vede in filmare ca nu erau prinse planetarele Aha! Nu ma uitasem cu atentie! Mai bine trageai socul decat s-o chinui din acceleratie. Parerea mea... nu sunt eu ala care o chinuie,ci mecanicul care mi-a facut motorul.scopul ptr care o ambala asa era sa vedem daca scapa pe undeva ulei Voi stiti mai bine! Eu as fi procedat altfel, insa nu e treaba mea sa ma amestec. A iesit super ! merci Suna bestial motorul si arata beton! Felicitari pentru munca depusa! Spre ca peste vre-o 2 saptamani si al meu sa sune la fel. sunt curios cat mai prinde cu rotile alea pe "dansa" conteaza...? cand sta pe loc zici ca are deja 120kmh, Felicitari!
unt curios cat mai prinde cu rotile alea pe "dansa"

Tot atat prinde,doar ca va afecta acceleratia pana la viteza la care te gandesti ca ar putea prinde si...va trebui un antebrat bine dezvoltat pentru parcari si franari puternice(aka brake steering) masina nu e de fuga(am alta de fugarit),mai ales ca va fi foarte joasa....low and slow va multumesc ptr aprecieri !
DexterLAB a scris:era de la discurile de frana care nu erau prinse.se vede in filmare ca nu erau prinse planetarele


Curios ...
oare se pot schimba .. discurile de frana direct pe masina fara a demonta motorul sau etrierii de pe cutie ??? ca ale mele sunt cam ovalizate si bat la franare... eu din cate stiu se pot schimba cu motorul la locul lui,dar etrieri trebuie desfacuti...cred Adi discurile de frana le poti schimba si cu motoru montat.
Trebuie doar sa desfaci prinderile planetare/discului apoi prinderile etrierilor de pe cutie.
Sport la lucru. fara sa desfaci etrierii nu prea merge .
nu-i nimic cu ocazia asta ii si cureti putin.
daca n-ai pus discurile alea inca acum e momentul Capacele de la culbutori cu ce culoare le-ai vopsit?
tonim a scris:fara sa desfaci etrierii nu prea merge .
nu-i nimic cu ocazia asta ii si cureti putin.
daca n-ai pus discurile alea inca acum e momentul

asta era si ideea...

Scuze de off topic....dar cred ca poti vorbi si tu dre cu tonim sa iti faca discurile asa...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community